Duvnjak, I. (2016). Planiranje medijske strategije (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:772078
Duvnjak, Ivan. "Planiranje medijske strategije." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:772078
Duvnjak, Ivan. "Planiranje medijske strategije." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:772078
Duvnjak, I. (2016). 'Planiranje medijske strategije', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 16.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:772078
Duvnjak I. Planiranje medijske strategije [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 16.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:772078
I. Duvnjak, "Planiranje medijske strategije", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:772078