undergraduate thesis
Planiranje medijske strategije

Ivan Duvnjak (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Metadata
TitlePlaniranje medijske strategije
AuthorIvan Duvnjak
Mentor(s)Mane Medić (thesis advisor)
Abstract
Medijsko planiranje je sastavni dio marketinške strategije. Prije početka istraživanja medijskih alternativa, presudno je postaviti objektivne kriterije koji su bitni za iznošenje konačnog plana, tj. glavnog cilja medijske kampanje. Medijsko planiranje započinje prikupljanjem činjenica o proizvodu, tržištu koje se napada (ciljne grupe, trenutna pozicija proizvoda i mogućnosti) kao i o medijima koji prate ciljne grupe. Posebno treba obratiti pažnju na odabir medija, period oglašavanja i troškove medijske kampanje, odnosno budžet određen za specifični medijski plan. Medijski plan je plan sačinjen na osnovu odgovarajućih demografskih podataka definiranih za određenu reklamnu (advertising) kampanju, a koja podrazumijeva i adekvatan izbor medija u skladu s ciljevima kampanje. Reklamnu kampanju može planirati i sprovoditi sama organizacija ili tim stručnjaka iz tzv. advertising agencija. Svaka reklamna kampanja sadrži tri osnovna elementa: istraživanje, kreativni dio i medijski plan. Svaki od spomenuta tri elementa je izuzetno bitan te izostanak bilo kojeg dijela gotovo garantira financijski debakl. Čak će i najbolji oglas ostati neprimjećen ako je medijska strategija loša, što samo podvlači njenu važnost. U današnje vrijeme, možda i najvažniji dio medijskog planiranja je internet strategija i marketing na društvenim mrežama. Društvene mreže omogućuju objavljivanje sadržaja i komuniciranje s okolinom stoga su najdirektnija veza između tvrtke i potrošača u realnom vremenu.
Committee MembersMane Medić (committee chairperson)
Blaženka Hadrović Zekić (committee member)
Josip Mesarić (committee member)
GranterSveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Lower level organizational unitsKatedra za marketing
PlaceOsijek
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Marketing
Study programme typeuniversity
Study levelundergraduate
Study programmeMarketing
Academic title abbreviationuniv. bacc. oec.
Genreundergraduate thesis
Language Croatian
Defense date2016-09-19
Parallel keywords (Croatian)medijska strategija ciljno tržište ciljevi internet strategija
Resource typetext
Access conditionAccess restricted to students and staff of home institution
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:772078
CommitterGordana Kradijan