diplomski rad
Uloga i značaj fotografije u marketingu sadržaja

Monika Colarić (2017)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad...

Colarić, M. (2017). Uloga i značaj fotografije u marketingu sadržaja (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:599430

Colarić, Monika. "Uloga i značaj fotografije u marketingu sadržaja." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:599430

Colarić, Monika. "Uloga i značaj fotografije u marketingu sadržaja." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:599430

Colarić, M. (2017). 'Uloga i značaj fotografije u marketingu sadržaja', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 17.02.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:599430

Colarić M. Uloga i značaj fotografije u marketingu sadržaja [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 17.02.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:599430

M. Colarić, "Uloga i značaj fotografije u marketingu sadržaja", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:599430