master's thesis
ROLE AND IMPORTANCE OF PHOTOGRAPHY IN CONTENT MARKETING

Monika Colarić (2017)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing
Cite this document...

Colarić, M. (2017). Uloga i značaj fotografije u marketingu sadržaja (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:599430

Colarić, Monika. "Uloga i značaj fotografije u marketingu sadržaja." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:599430

Colarić, Monika. "Uloga i značaj fotografije u marketingu sadržaja." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:599430

Colarić, M. (2017). 'Uloga i značaj fotografije u marketingu sadržaja', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 23 February 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:599430

Colarić M. Uloga i značaj fotografije u marketingu sadržaja [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2017 [cited 2019 February 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:599430

M. Colarić, "Uloga i značaj fotografije u marketingu sadržaja", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:599430