Sudarević, A. (2019). Marketing i percepcija elektroničke knjige. Knjižničarstvo : glasnik Društva bibliotekara Slavonije i Baranje, 23. (2), 40-60. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:206:096858
Sudarević, Andrea. "Marketing i percepcija elektroničke knjige." Knjižničarstvo : glasnik Društva bibliotekara Slavonije i Baranje, vol. 23, br. 2, 2019, str. 40-60. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:206:096858
Sudarević, Andrea. "Marketing i percepcija elektroničke knjige." Knjižničarstvo : glasnik Društva bibliotekara Slavonije i Baranje 23, br. 2 (2019): 40-60. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:206:096858
Sudarević, A. (2019) 'Marketing i percepcija elektroničke knjige', Knjižničarstvo : glasnik Društva bibliotekara Slavonije i Baranje, 23(2), str. 40-60. Preuzeto s: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:206:096858 (Datum pristupa: 09.11.2024.)
Sudarević A. Marketing i percepcija elektroničke knjige. Knjižničarstvo : glasnik Društva bibliotekara Slavonije i Baranje [Internet]. 2019. [pristupljeno 09.11.2024.];23(2):40-60. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:206:096858
A. Sudarević, "Marketing i percepcija elektroničke knjige", Knjižničarstvo : glasnik Društva bibliotekara Slavonije i Baranje, vol. 23, br. 2, str. 40-60, 2019. [Online]. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:206:096858. [Citirano: 09.11.2024.]