Naslov | LMS sustav za upravljanje učenjem i primjena u nastavi Osnova elektrotehnike |
Autor | Josip Padrić |
Voditelj/Mentor | Krešimir Miklošević (mentor)
|
Sažetak rada | E-učenje daje svoj doprinos u svakodnevnoj organizaciji obrazovanog procesa, u vremesnkoj
i procesnoj fleksibilnosti u podučavanju i učenju te neograničenoj dostupnosti znanja i obrazovanih
sadržaja. U radu su predstavljeni sustavi za upravljanje učenjem (LMS) kao jedan od oblika e-učenja
koji pružaju nastavniku punu računalnu podršku pri organizaciji i izvođenju nastave, gdje nastavnik
preuzima aktivnu ulogu u procesu e-učenja, a učenik se nalazi u centru tog učenja. E-učenje pruža
velike mogućnosti za ostvarenjem navedenog te je ovaj rad namijenjen za sve one koji žele ući u
iznimno široko područje e-učenja koristeći Moodle za e-učenje. Moodle je jedan od najpopularniji
alata za e-učenje koji se koristi diljem svijeta, zahvaljujući svojoj jednostavnosti korištenja. U ovom
radu biti će opisane mogućnosti moodle-a na jednostavan i praktičan način, te primjena Moodle
sustava u nastavi osnova elektrotehnike. |
Ključne riječi | e-učenje sustav za upravljanje učenjem moodle nastavnik učenik osnove elektrotehnike |
Naslov na drugom jeziku (engleski) | Application of learning management system in teaching Basic of Electrical Engineering |
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanj | Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek |
Ustrojstvena jedinica niže razine | Zavod za elektrostrojarstvo Laboratorij za električne strojeve i hibridne pogonske sustave |
Mjesto | Osijek |
Država obrane | Hrvatska |
Znanstveno područje, polje, grana | TEHNIČKE ZNANOSTI Elektrotehnika Elektrostrojarstvo
|
Vrsta studija | stručni |
Stupanj | stručni |
Naziv studijskog programa | Elektrotehnika; smjerovi: Elektorenergetika |
Smjer | Elektorenergetika |
Akademski / stručni naziv | stručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) inženjer/inženjerka elektrotehnike |
Kratica akademskog / stručnog naziva | bacc.ing.el. |
Vrsta rada | završni rad |
Jezik | hrvatski |
Datum obrane | 2014-10-09 |
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski) | E-learning makes its contribution in the daily organization of the educational process, the
temporal and spatial flexibility in teaching anf learning as well unrestriced access to knowledge and
educational contents. In this work will be presents a Learning Management System(LMS) as a form
of e-learning that provide teachers full computer support in organizing and teaching, where the
teacher takes an active role in the process of e-learning, and the student is in the center of the
process. E-learning offers great opportunities for the realizatiom of the above and this paper is
intended for those who want to get into a very wide range of a e-learning using Moodle for elearning.
Moodle is one of the most popular tool for e-learning that is used around the world, thanks
to its easy practical way. In this work will be described capabilities of Moodle in a simple and
practical way, and the use of Moodle in Fundamentals of Electrical Engineering. |
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski) | e-learning learning management system moodle teachers student Fundamentals of Electrical Engineeringe |
Vrsta resursa | tekst |
Prava pristupa | Rad u otvorenom pristupu |
Uvjeti korištenja rada |  |
URN:NBN | https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:713004 |
Repozitorij | https://repozitorij.etfos.hr |