diplomski rad
Uloga branda u stvaranju lojalnosti potrošača
Diplomski rad
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. urn:nbn:hr:145:972056

Babić, Tomislav
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Babić, T. (2019). Uloga branda u stvaranju lojalnosti potrošača : Diplomski rad (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:972056

Babić, Tomislav. "Uloga branda u stvaranju lojalnosti potrošača : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:972056

Babić, Tomislav. "Uloga branda u stvaranju lojalnosti potrošača : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:972056

Babić, T. (2019). 'Uloga branda u stvaranju lojalnosti potrošača : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 07.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:972056

Babić T. Uloga branda u stvaranju lojalnosti potrošača : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 07.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:972056

T. Babić, "Uloga branda u stvaranju lojalnosti potrošača : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:972056

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.