Warning message

Nemate dozvolu za prikaz ovog resursa!
prikaz prve stranice dokumenta Zvuk kao sredstvo upotpunjavanja kupovnog iskustva
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Zvuk kao sredstvo upotpunjavanja kupovnog iskustva
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. urn:nbn:hr:145:172053

Živikić, Martina
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Živikić, M. (2019). Zvuk kao sredstvo upotpunjavanja kupovnog iskustva (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:172053

Živikić, Martina. "Zvuk kao sredstvo upotpunjavanja kupovnog iskustva." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:172053

Živikić, Martina. "Zvuk kao sredstvo upotpunjavanja kupovnog iskustva." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:172053

Živikić, M. (2019). 'Zvuk kao sredstvo upotpunjavanja kupovnog iskustva', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 13.05.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:172053

Živikić M. Zvuk kao sredstvo upotpunjavanja kupovnog iskustva [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 13.05.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:172053

M. Živikić, "Zvuk kao sredstvo upotpunjavanja kupovnog iskustva", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:172053

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.