Ćurić, M. (2016). Ponovno uvođenje brenda "Kalodont" na tržište (Završni specijalistički). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:098511
Ćurić, Mislav. "Ponovno uvođenje brenda "Kalodont" na tržište." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:098511
Ćurić, Mislav. "Ponovno uvođenje brenda "Kalodont" na tržište." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:098511
Ćurić, M. (2016). 'Ponovno uvođenje brenda "Kalodont" na tržište', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 15.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:098511
Ćurić M. Ponovno uvođenje brenda "Kalodont" na tržište [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 15.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:098511
M. Ćurić, "Ponovno uvođenje brenda "Kalodont" na tržište", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:098511