diplomski rad
MARKETING PLAN POSLOVNOG SUBJEKTA VINO-BUHAČ
Diplomski rad
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2021. urn:nbn:hr:145:624302

Turalija, Luka
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Turalija, L. (2021). MARKETING PLAN POSLOVNOG SUBJEKTA VINO-BUHAČ : Diplomski rad (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:624302

Turalija, Luka. "MARKETING PLAN POSLOVNOG SUBJEKTA VINO-BUHAČ : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:624302

Turalija, Luka. "MARKETING PLAN POSLOVNOG SUBJEKTA VINO-BUHAČ : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:624302

Turalija, L. (2021). 'MARKETING PLAN POSLOVNOG SUBJEKTA VINO-BUHAČ : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 08.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:624302

Turalija L. MARKETING PLAN POSLOVNOG SUBJEKTA VINO-BUHAČ : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2021 [pristupljeno 08.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:624302

L. Turalija, "MARKETING PLAN POSLOVNOG SUBJEKTA VINO-BUHAČ : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:624302

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.