Trdy, A. (2019). Strategije prodavaonica/trgovačkih lanaca u cilju informiranja kupaca (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:059823
Trdy, Anja. "Strategije prodavaonica/trgovačkih lanaca u cilju informiranja kupaca." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:059823
Trdy, Anja. "Strategije prodavaonica/trgovačkih lanaca u cilju informiranja kupaca." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:059823
Trdy, A. (2019). 'Strategije prodavaonica/trgovačkih lanaca u cilju informiranja kupaca', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 14.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:059823
Trdy A. Strategije prodavaonica/trgovačkih lanaca u cilju informiranja kupaca [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 14.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:059823
A. Trdy, "Strategije prodavaonica/trgovačkih lanaca u cilju informiranja kupaca", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:059823