Naslov Emocionalni brendovi
Naslov (engleski) Emotional brands
Autor Suzana Čolakić
Mentor Ivan Kelić (mentor)
Član povjerenstva Ivan Kelić (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Antun Biloš (član povjerenstva)
Član povjerenstva Davorin Turkalj (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Ekonomski fakultet u Osijeku (Katedra za marketing) Osijek
Datum i država obrane 2019-09-30, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija Marketing
Sažetak U ovom radu pisano je o emocionalnim brandovima, o pojmu ''emocionalni brand''. Govori
kako, kroz koje aspekte i na koje načine brandovi utječu na ljude, potrošače; stvarajući veze
zbog kojih proizvođači ostaju lojalni jednom brandu. Kako pojedini brandovi postižu da njihov
proizvod/ usluga ostavi traga na potrošaču, da se ''zaljubi'' u njihov brand. Brandovi kroz svoje
dobro razrađeno djelovanje utječu na emocije i ponašanje kupaca. Od samog izgleda proizvoda,
boje, oblika, te kroz oblikovanje jezika, simbola, zvuka, sve su to način kroz koje svoj brand
žele učiniti primaljivijim kupcima. Svaki brand ima svoju povijest koju također uključuje kako
bi se približio svojim potrošačima. Također govori kako i na koji način privući kupce, te isto
tako kako ih zadržati kroz stvaranje emocionalne veze s proizvodom/ uslugom. Brandovi osim
svojom kvalitetom kroz kvantitetu nadilaze racionalno razmišljanje kupaca i ostvaruju veze s
njima. Brandovi se kroz emocionalni aspekt sve više približavaju kupcima, takav pristup je
danas jako važan na tržištu i smatra se velikim ključem uspjeha. Smatra se uspjehom jer
brandovi ne samo svoijm kredibilitetom stvaraju osobne veze s potrošačem, kada se stvori
emocionalna veza između proizvoda/ usluge i potrošača osiguravaju si lojalnog kupca; kupca
koji će zbog svoje emocionalne privrženosti uvijek odabrati njihov brand bez obzira na
promjene proizvoda, promjene kao što je na primjer povećanje cijene. Ujedno stvaraju i kupce
koji će zadovoljni prizvodom/uslugom usmenom predajom stvoriti reklamu za njihov brand te
isto tako privući još kupaca koji su potencijalni novi potrošači istoga. Tako emocionalni
branding ima svoj rječnik kojim dopušta brandu da se izdigne od konkurencije i stvori sebi
obožavatelje.
Sažetak (engleski) In this paper it was written about emotional brands, about the concept ''emotional brand''. Talks
how, through which aspects and in what ways brands affect people, consumers; creating links
because of which consumers stays loyal to the just one brand. How some brands achieve that
their product/ service leave a trace on consumer, so he ''fall in love'' with the brand. Brands
through their well crafted action affect on emotions and behavior customers. From the product
layout, color, shape, and through the shaping the language, symbols, sound, that all are the ways
through which they want to make their product inviting to the consumers. Each brand have his
history that is involved to get closer to the costumer. It also tells how and on which way to
attract customers, and how to keep them through making a emotional connection with product/
service. Brands except with their quality through quantity beyond rational thinking of consumer
and make connections with them. Brand through an emotional aspect are getting closer and
closer to the consumers, such an approach today is very important on a market and it is
considered as a great key to success. It is considered as a success because brand not just with
their credibility are making a personal connections with consumers, when there is a emotional
connections between product/ service and consumer they provide a loyal customer; customer
which will always pick their brands because of their devotion to a brand, despite of changes on
the products, changes like for example as increasing the price. At the same time they are making
a consumers who are satisfied with the product/ service and who will create an advertisement
by mouth to mouth for their brand and also attract much more consumers that will be potentional
new costumers of the same. That is how emotional branding have his own dictionary which
allows the brand to rise above the competition and create his own fans.
Ključne riječi
emocionalni brand
branding
emocionalne dimenzije
proizvod
usluga
potrošač
Ključne riječi (engleski)
emotional brand
branding
emotional dimensions
product
service
consumer
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:145:116485
Studijski program Naziv: Marketing Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: preddiplomski Akademski / stručni naziv: sveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije (univ. bacc. oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Repozitorij EFOS REPOZITORIJ
Datum i vrijeme pohrane 2019-10-04 07:54:03