Đaković, M. (2019). Uloga trgovačkih maraka u razvoju brenda trgovca (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:929059
Đaković, Marija. "Uloga trgovačkih maraka u razvoju brenda trgovca." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:929059
Đaković, Marija. "Uloga trgovačkih maraka u razvoju brenda trgovca." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:929059
Đaković, M. (2019). 'Uloga trgovačkih maraka u razvoju brenda trgovca', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 08.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:929059
Đaković M. Uloga trgovačkih maraka u razvoju brenda trgovca [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 08.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:929059
M. Đaković, "Uloga trgovačkih maraka u razvoju brenda trgovca", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:929059