Šovagović, T. (2019). Potrošač kao bitan čimbenik kontinentalnog turizma (Završni specijalistički). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:924611
Šovagović, Tea. "Potrošač kao bitan čimbenik kontinentalnog turizma." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:924611
Šovagović, Tea. "Potrošač kao bitan čimbenik kontinentalnog turizma." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:924611
Šovagović, T. (2019). 'Potrošač kao bitan čimbenik kontinentalnog turizma', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 16.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:924611
Šovagović T. Potrošač kao bitan čimbenik kontinentalnog turizma [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 16.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:924611
T. Šovagović, "Potrošač kao bitan čimbenik kontinentalnog turizma", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:924611