Milković, D. (2019). Utjecaj društvenih mreža na kreativnost u poslovanju (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:222128
Milković, Dora. "Utjecaj društvenih mreža na kreativnost u poslovanju." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:222128
Milković, Dora. "Utjecaj društvenih mreža na kreativnost u poslovanju." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:222128
Milković, D. (2019). 'Utjecaj društvenih mreža na kreativnost u poslovanju', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 10.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:222128
Milković D. Utjecaj društvenih mreža na kreativnost u poslovanju [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 10.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:222128
D. Milković, "Utjecaj društvenih mreža na kreativnost u poslovanju", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:222128