Baran, A. (2017). Aspekti političkog marketinga lokalnih izbora u Hrvatskoj (Završni specijalistički). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:001835
Baran, Ante. "Aspekti političkog marketinga lokalnih izbora u Hrvatskoj." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:001835
Baran, Ante. "Aspekti političkog marketinga lokalnih izbora u Hrvatskoj." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:001835
Baran, A. (2017). 'Aspekti političkog marketinga lokalnih izbora u Hrvatskoj', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 02.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:001835
Baran A. Aspekti političkog marketinga lokalnih izbora u Hrvatskoj [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 02.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:001835
A. Baran, "Aspekti političkog marketinga lokalnih izbora u Hrvatskoj", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:001835