Vlajnić, M. (2018). Aktivno slušanje kao komunikacijska prednost (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:817283
Vlajnić, Magdalena. "Aktivno slušanje kao komunikacijska prednost." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:817283
Vlajnić, Magdalena. "Aktivno slušanje kao komunikacijska prednost." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:817283
Vlajnić, M. (2018). 'Aktivno slušanje kao komunikacijska prednost', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 08.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:817283
Vlajnić M. Aktivno slušanje kao komunikacijska prednost [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 08.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:817283
M. Vlajnić, "Aktivno slušanje kao komunikacijska prednost", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:817283