Jacoby, I. (2018). Promjene potrošačke percepcije u okruženju e-trgovine (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:568093
Jacoby, Ines. "Promjene potrošačke percepcije u okruženju e-trgovine." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:568093
Jacoby, Ines. "Promjene potrošačke percepcije u okruženju e-trgovine." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:568093
Jacoby, I. (2018). 'Promjene potrošačke percepcije u okruženju e-trgovine', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:568093
Jacoby I. Promjene potrošačke percepcije u okruženju e-trgovine [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:568093
I. Jacoby, "Promjene potrošačke percepcije u okruženju e-trgovine", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:568093