Maranić, M. (2017). Marketinški aspekti poljoprivrednih zadruga (Završni specijalistički). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:663244
Maranić, Monika. "Marketinški aspekti poljoprivrednih zadruga." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:663244
Maranić, Monika. "Marketinški aspekti poljoprivrednih zadruga." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:663244
Maranić, M. (2017). 'Marketinški aspekti poljoprivrednih zadruga', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 09.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:663244
Maranić M. Marketinški aspekti poljoprivrednih zadruga [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 09.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:663244
M. Maranić, "Marketinški aspekti poljoprivrednih zadruga", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:663244