Juraja, A. (2016). Upravljanje odnosima s potrošačima (CRM) u ugostiteljstvu (kafićima) (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:691093
Juraja, Andrea. "Upravljanje odnosima s potrošačima (CRM) u ugostiteljstvu (kafićima)." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:691093
Juraja, Andrea. "Upravljanje odnosima s potrošačima (CRM) u ugostiteljstvu (kafićima)." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:691093
Juraja, A. (2016). 'Upravljanje odnosima s potrošačima (CRM) u ugostiteljstvu (kafićima)', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 06.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:691093
Juraja A. Upravljanje odnosima s potrošačima (CRM) u ugostiteljstvu (kafićima) [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 06.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:691093
A. Juraja, "Upravljanje odnosima s potrošačima (CRM) u ugostiteljstvu (kafićima)", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:691093