Kovač, A. (2017). Marketing u javnom sektoru na primjeru poduzeća Hrvatske šume d.o.o. (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:787143
Kovač, Antonela. "Marketing u javnom sektoru na primjeru poduzeća Hrvatske šume d.o.o.." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:787143
Kovač, Antonela. "Marketing u javnom sektoru na primjeru poduzeća Hrvatske šume d.o.o.." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:787143
Kovač, A. (2017). 'Marketing u javnom sektoru na primjeru poduzeća Hrvatske šume d.o.o.', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 12.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:787143
Kovač A. Marketing u javnom sektoru na primjeru poduzeća Hrvatske šume d.o.o. [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 12.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:787143
A. Kovač, "Marketing u javnom sektoru na primjeru poduzeća Hrvatske šume d.o.o.", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:787143