Mioč, D. (2017). Upravljanje odnosima s kupcima i implementacija u telekomunikacijsku tvrtku (Završni specijalistički). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:305083
Mioč, Dražen. "Upravljanje odnosima s kupcima i implementacija u telekomunikacijsku tvrtku." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:305083
Mioč, Dražen. "Upravljanje odnosima s kupcima i implementacija u telekomunikacijsku tvrtku." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:305083
Mioč, D. (2017). 'Upravljanje odnosima s kupcima i implementacija u telekomunikacijsku tvrtku', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 07.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:305083
Mioč D. Upravljanje odnosima s kupcima i implementacija u telekomunikacijsku tvrtku [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 07.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:305083
D. Mioč, "Upravljanje odnosima s kupcima i implementacija u telekomunikacijsku tvrtku", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:305083