prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj globalizacije na marketing hrane razvoj funkcionalne hrane
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj globalizacije na marketing hrane razvoj funkcionalne hrane
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. urn:nbn:hr:145:309554

Kalamir, Andrea
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za management, organizaciju i poduzetništvo

Citirajte ovaj rad

Kalamir, A. (2017). Utjecaj globalizacije na marketing hrane razvoj funkcionalne hrane (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:309554

Kalamir, Andrea. "Utjecaj globalizacije na marketing hrane razvoj funkcionalne hrane." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:309554

Kalamir, Andrea. "Utjecaj globalizacije na marketing hrane razvoj funkcionalne hrane." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:309554

Kalamir, A. (2017). 'Utjecaj globalizacije na marketing hrane razvoj funkcionalne hrane', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 26.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:309554

Kalamir A. Utjecaj globalizacije na marketing hrane razvoj funkcionalne hrane [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 26.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:309554

A. Kalamir, "Utjecaj globalizacije na marketing hrane razvoj funkcionalne hrane", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:309554

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.