UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA KNJIŽNIČNO POSLOVANJE I POVEĆANJE BROJA KORISNIKA PUTEM PRAĆENJA KORISNIČKIH NAVIKA (GOOGLE ANALYTICS I FACEBOOK INSHIGTS)
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2018. urn:nbn:hr:251:908051
Basarić, Vanja
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Citirajte ovaj rad
Basarić, V. (2018). UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA KNJIŽNIČNO POSLOVANJE I POVEĆANJE BROJA KORISNIKA PUTEM PRAĆENJA KORISNIČKIH NAVIKA (GOOGLE ANALYTICS I FACEBOOK INSHIGTS) (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:908051
Basarić, Vanja. "UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA KNJIŽNIČNO POSLOVANJE I POVEĆANJE BROJA KORISNIKA PUTEM PRAĆENJA KORISNIČKIH NAVIKA (GOOGLE ANALYTICS I FACEBOOK INSHIGTS)." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:908051
Basarić, Vanja. "UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA KNJIŽNIČNO POSLOVANJE I POVEĆANJE BROJA KORISNIKA PUTEM PRAĆENJA KORISNIČKIH NAVIKA (GOOGLE ANALYTICS I FACEBOOK INSHIGTS)." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:908051
Basarić, V. (2018). 'UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA KNJIŽNIČNO POSLOVANJE I POVEĆANJE BROJA KORISNIKA PUTEM PRAĆENJA KORISNIČKIH NAVIKA (GOOGLE ANALYTICS I FACEBOOK INSHIGTS)', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 10.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:908051
Basarić V. UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA KNJIŽNIČNO POSLOVANJE I POVEĆANJE BROJA KORISNIKA PUTEM PRAĆENJA KORISNIČKIH NAVIKA (GOOGLE ANALYTICS I FACEBOOK INSHIGTS) [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2018 [pristupljeno 10.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:908051
V. Basarić, "UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA KNJIŽNIČNO POSLOVANJE I POVEĆANJE BROJA KORISNIKA PUTEM PRAĆENJA KORISNIČKIH NAVIKA (GOOGLE ANALYTICS I FACEBOOK INSHIGTS)", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:908051