@mastersthesis{efos:5863, author = {{Grbavac, Antun}}, title = {{Povijesni razvoj e-trgovine}}, } @mastersthesis{efos:5614, author = {{Kečinović, Domagoj}}, title = {{CROSS DOCKING U TRGOVINI NA PRIMJERU „KONZUM PLUS D.O.O.“}}, } @mastersthesis{efos:5643, author = {{Ljekaj, Denis}}, title = {{KLJUČNA MJERILA CATEGORY MANAGEMENTA}}, } @mastersthesis{efos:5822, author = {{Vilček, Alen}}, title = {{LOGISTIKA PRODAVAONICE}}, } @mastersthesis{efos:5793, author = {{Topalović, Klara}}, title = {{MARKETING-STRATEGIJA NA PRIMJERU ORGANICA VITA}}, } @mastersthesis{efos:5789, author = {{Talajić, Maja}}, title = {{STRATEGIJE PROMOCIJE NA PRIMJERU DIGITALNE PLATFORME ŽENSKI RECENZIRAJ}}, } @mastersthesis{efos:5553, author = {{Fekete, Branimir}}, title = {{Strategije distribucije na primjeru autoindustrije u uvjetima zelene tranzicije u EU}}, } @mastersthesis{efos:5860, author = {{Đelatović, Anamaria}}, title = {{ULOGA DOSTAVE POSLJEDNJE MILJE U DIZAJNU OPSKRBNOG LANCA I ZADOVOLJSTVU KUPACA}}, } @mastersthesis{efos:5638, author = {{Lolić, Stribor}}, title = {{ANALIZA TRENDOVA MOBILNE TRGOVINE}}, } @mastersthesis{efos:5671, author = {{Milas, Petra}}, title = {{Dinamičko određivanje cijena na primjeru avionskih karata}}, } @mastersthesis{efos:5585, author = {{Grgić, Matej}}, title = {{Internetski oblici plaćanja i digitalne valute}}, } @mastersthesis{efos:5570, author = {{Galić, Ljerka}}, title = {{MARKETINŠKE SPECIFIČNOSTI VIRTUALNE STVARNOSTI}}, } @mastersthesis{efos:5509, author = {{Butor, Doris}}, title = {{OMNIKANALNA MALOPRODAJA}}, } @mastersthesis{efos:5716, author = {{Perić Stivi, Suzana}}, title = {{IZVORI SEKUNDARNIH PODATAKA U ISTRAŽIVANJU TRŽIŠTA}}, } @mastersthesis{efos:5666, author = {{Mihaljević, Adela}}, title = {{ODRŽIVOST U OPSKRBNOM LANCU PAPIRNE INDUSTRIJE}}, } @mastersthesis{efos:5520, author = {{Barišić, Petar}}, title = {{Online category management}}, } @mastersthesis{efos:5677, author = {{Milošević, Matea}}, title = {{POVRATNA LOGISTIKA: OPOZIV PREHRAMBENIH PROIZVODA}}, } @mastersthesis{efos:5591, author = {{Hodak, Vlatko}}, title = {{PRIMJENA METODE PROMATRANJA NA PRIMJERU PRAĆENJA KUPACA PRODAVAONICE NEW YORKER}}, } @mastersthesis{efos:5690, author = {{Novak, Valentino}}, title = {{PROJEKT ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA NA PRIMJERU ISTRAŽIVANJA KORIŠTENJA DUHANSKIH PROIZVODA}}, } @mastersthesis{efos:5730, author = {{Pralas, Doris}}, title = {{SPECIFIČNOSTI I IZAZOVI OPSKRBNOG LANCA VOĆEM I POVRĆEM}}, } @mastersthesis{efos:5731, author = {{Previšić, Tihana}}, title = {{UTJECAJ LAYOUTA PRODAVAONICE NA PONAŠANJE KUPACA}}, } @mastersthesis{efos:5903, author = {{Rašić, Lorena}}, title = {{AGENCIJE ZA ISTRAŽIVANJE TRŽIŠTA U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{efos:5823, author = {{Vilk, Anja}}, title = {{DIGITALNA PRISUTNOST POSLOVNOG SUBJEKTA}}, } @mastersthesis{efos:5513, author = {{Cah, Domagoj}}, title = {{E-trgovina u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efos:5694, author = {{Orkić, Andrea}}, title = {{ONLINE ALATI ZA ISTRAŽIVANJE TRŽIŠTA NA PRIMJERIMA HUBSPOT I SURVEYMONKEY ALATA}}, } @mastersthesis{efos:5648, author = {{Majstrović, Mateja}}, title = {{Uloga neuromarketinga u istraživanju tržišta}}, } @mastersthesis{efos:5825, author = {{Vizentaner, Domagoj}}, title = {{Utjecaj umjetne inteligencije na marketinške aktivnosti}}, } @mastersthesis{efos:5868, author = {{Juričić, Ivana}}, title = {{FOKUS GRUPE I NJIHOVA ULOGA U ISTRAŽIVANJU TRŽIŠTA NA PRIMJERU UTJECAJA MENTALNOG ZDRAVLJA NA ŠKOLSKI USPJEH UČENIKA}}, } @mastersthesis{efos:5670, author = {{Mikić, Mateo}}, title = {{ISTRAŽIVANJE POLITIČKOG TRŽIŠTA}}, } @mastersthesis{efos:5755, author = {{Sklobić, Marija}}, title = {{MARKETING PLAN ORDINACIJE DENTALNE MEDICINE SIBER}}, } @mastersthesis{efos:5480, author = {{Barać, Antonela}}, title = {{MARKETINŠKI PLAN ZA AUTOŠKOLU STRIC}}, } @mastersthesis{efos:5505, author = {{Brlić, Katarina}}, title = {{MARKETINŠKI PLAN ZA LEADSFMC}}, } @mastersthesis{efos:5613, author = {{Kandrač, Marija}}, title = {{MYSTERY SHOPPING I NJEGOVA ULOGA U ISTRAŽIVANJU TRŽIŠTA NA PRIMJERIMA TVRTKI KAUFLAND I LIDL}}, } @mastersthesis{efos:5756, author = {{Slišković, Ivona}}, title = {{MYSTERY SHOPPING I NJEGOVA ULOGA U ISTRAŽIVANJU TRŽIŠTA NA PRIMJERU TVRTKE PEVEX D.D.}}, } @mastersthesis{efos:5797, author = {{Ulemek, Aleksandra}}, title = {{PRIMJENA METODE ISPITIVANJA NA PRIMJERU OTVARANJA MEKSIČKOG FAST-FOOD RESTORANA U OSIJEKU}}, } @mastersthesis{efos:5887, author = {{Kozić, Marinela}}, title = {{PROJEKT ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA NA PRIMJERU ISTRAŽIVANJA SVJESNOSTI I STAVOVA STUDENATA MARKETINGA O SUBLIMINALNOM OGLAŠAVANJU}}, } @mastersthesis{efos:5692, author = {{Orašinović, Lorena}}, title = {{STRATEGIJE PROMOCIJE NA PRIMJERU PODUZEĆA „FRANCK“}}, } @mastersthesis{efos:5454, author = {{Oršolić, Vjekoslav}}, title = {{ANALIZA PRODAJNE UČINKOVITOSTI NA TRŽIŠTU BEZALKOHOLNIH ENERGETSKIH PIĆA}}, } @mastersthesis{efri:4242, author = {{Kuduz, Vinko}}, title = {{Utjecaj predizborne kampanje na ishod rezultata izbora - analiza slučaja}}, } @mastersthesis{efos:5739, author = {{Rezo, Andrea}}, title = {{ANALIZA PROJEKTNIH PRIJAVA U POZIVIMA ZA EU PROJEKTE - STUDIJA SLUČAJA POZIVA IZ STRUKTURNIH FONDOVA U RAZDOBLJU 2015. – 2021. GODINE}}, } @mastersthesis{efos:5707, author = {{Pavković, Ana}}, title = {{ONLINE ALATI ZA ISTRAŽIVANJE TRŽIŠTA NA PRIMJERU GOOGLE FORMS I ALCHEMER}}, } @mastersthesis{efos:5409, author = {{Curić, David}}, title = {{ETIČNOST U ISTRAŽIVANJU TRŽIŠTA}}, } @mastersthesis{efos:5429, author = {{Raić, Ivančica}}, title = {{MARKETING PLAN ASTROGARDENA}}, } @mastersthesis{efos:5182, author = {{Kordić, Marina}}, title = {{MARKETINŠKE PERSPEKTIVE E-TRGOVINE}}, } @mastersthesis{efos:5304, author = {{Stanković, Marino}}, title = {{Platforme za e-trgovinu}}, } @mastersthesis{efos:5302, author = {{Soldo, Dorian}}, title = {{MARKETING STRATEGIJE NA PRIMJERU „LEDO plus d.o.o.“}}, } @mastersthesis{efos:5116, author = {{Kujundžić, Vjekoslava}}, title = {{MARKETING-STRATEGIJA KREATORA SADRŽAJA IVANE MIŠKOVIĆ}}, } @mastersthesis{efos:5374, author = {{Vidaković, Marija}}, title = {{ONLINE UPRAVLJANJE KATEGORIJAMA}}, } @mastersthesis{efos:5318, author = {{Svoren, Luka}}, title = {{STRATEGIJA DISTRIBUCIJE NA PRIMJERU TVRTKE RAVLIĆ D.O.O.}}, } @mastersthesis{efos:5371, author = {{Veseličić, Kristina}}, title = {{STRATEŠKI MARKETINŠKI PLAN NA PRIMJERU GOSPODARSKOG SUBJEKTA DNNA D.O.O.}}, } @mastersthesis{efos:5269, author = {{Popović, Domagoj}}, title = {{USPOREDBA STRATEGIJA PROMOCIJE PROIZVODA COCA-COLA I PEPSI}}, } @mastersthesis{efos:5266, author = {{Ploh, Josipa}}, title = {{UTJECAJ LAYOUTA PRODAVAONICE NA PONAŠANJE KUPACA}}, } @mastersthesis{efos:5055, author = {{Ježabek, Natalia}}, title = {{DRUŠTVENO ODGOVORNO POSLOVANJE NA PRIMJERU TVRTKE DM}}, } @mastersthesis{efos:5384, author = {{Vučković, Ana}}, title = {{MARKETING PLAN KOZMETIČKOG SALONA ANJA}}, } @mastersthesis{efos:5298, author = {{Savić, Jasna}}, title = {{MARKETING-STRATEGIJA NA PRIMJERU FRANCK ČAJEVA}}, } @mastersthesis{efos:5395, author = {{Zlomislić, Antun}}, title = {{MARKETING-STRATEGIJA NA PRIMJERU SAPONIA I FAKS HELIZIM}}, } @mastersthesis{efos:5031, author = {{Malenjak, Iva}}, title = {{MARKETINŠKI PLAN VINARIJE}}, } @mastersthesis{efos:4984, author = {{Drenjančević, Mia}}, title = {{ONLINE ALATI ZA ISTRAŽIVANJE TRŽIŠTA}}, } @mastersthesis{efos:5036, author = {{Vulić, Ivan}}, title = {{PROJEKT ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA NA PRIMJERU STAVOVA HRVATSKIH GRAĐANA O CIJEPLJENJU PROTIV VIRUSA COVID-19}}, } @mastersthesis{efos:5375, author = {{Vidinović, Ana Marija}}, title = {{PROJEKT ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA NA PRIMJERU „UTJECAJ PANDEMIJE VIRUSA COVID-19 NA STUDENTE U HRVATSKOJ“}}, } @mastersthesis{efos:5226, author = {{Kovač, Monika}}, title = {{Primjena metode ispitivanja na primjeru ispitivanja promjene ponašanja u potrošnji dohotka studenata u doba Covid-19 pandemije}}, } @mastersthesis{efos:5358, author = {{Tomašević, Antonija}}, title = {{ANALIZA MARKETINŠKE KAMPANJE}}, } @mastersthesis{efos:5197, author = {{Rupčić, Mateja}}, title = {{TRENDOVI PRIMJENE METRIKE MARKETINGA}}, } @mastersthesis{efos:5393, author = {{Zebec, Antun}}, title = {{ZNAČAJ TRAŽILICA U INTERNETSKOM INFORMACIJSKOM PROSTORU}}, } @mastersthesis{efos:5099, author = {{Kovačević, Andrea}}, title = {{ONLINE ALATI U METODI PROMATRANJA}}, } @mastersthesis{efos:4877, author = {{Gajski, Matea}}, title = {{Istraživanje marketinga javnih i privatnih kazališta u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efos:5179, author = {{Erić, Marija}}, title = {{PSIHOLOŠKA ISPITIVANJA U ISTRAŽIVANJU TRŽIŠTA}}, } @mastersthesis{efos:5205, author = {{Pavošević, Mia}}, title = {{Marketinški plan pčelarskog OPG-a}}, } @mastersthesis{efos:4915, author = {{Sučić, Adriana}}, title = {{Analiza marketinškog miksa na primjeru proizvoda Bajadera}}, } @mastersthesis{efos:5018, author = {{Horvat Milojević, Suzana}}, title = {{MARKETING-STRATEGIJA NA PRIMJERU PODUZEĆA PODRAVKA D.D}}, } @mastersthesis{efos:5072, author = {{Jurendić, Karla}}, title = {{PREGOVARANJE U DOBA PANDEMIJE KORONAVIRUSA}}, } @mastersthesis{efos:5195, author = {{Šimić, Matej}}, title = {{ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA U ISTRAŽIVANJU TRŽIŠTA NA PRIMJERU PODUZEĆA JÄGERMEISTER}}, } @mastersthesis{efos:5145, author = {{Lucić, Nikolina}}, title = {{ULOGA NEUROMARKETINGA U ISTRAŽIVANJU TRŽIŠTA}}, } @mastersthesis{efos:5029, author = {{Cvitkušić, Iva}}, title = {{ULOGA PREGOVARAČKIH TIPOVA PRI ODABIRU STRATEGIJE U POSLOVNOM PREGOVARANJU}}, } @mastersthesis{efos:5149, author = {{Lovrić, Lucija}}, title = {{VJEŠTINE PREGOVARANJA PRILIKOM SELEKCIJSKOG INTERVJUA}}, } @mastersthesis{efos:4786, author = {{Hrnjkaš, Marija}}, title = {{PRIMJENA METODE ISPITIVANJA U ISTRAŽIVANJU TRŽIŠTA}}, } @mastersthesis{efos:4574, author = {{Radonić, Tena}}, title = {{STAVOVI I ZNANJE POTROŠAČA O KONCEPTU I OZNACI PRAVEDNE TRGOVINE}}, } @mastersthesis{efos:4549, author = {{Karaula, Klaudija}}, title = {{EKOLOŠKA OSVIJEŠTENOST HRVATSKIH POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{efos:4535, author = {{Rakitić, Dea}}, title = {{MARKETING PLAN PODUZEĆA PASTA FANTASY}}, } @mastersthesis{efos:4550, author = {{Milković, Dora}}, title = {{MARKETINŠKI PLAN POSLOVNOG SUBJEKTA PETULA FOODS}}, } @mastersthesis{efos:4555, author = {{Iličić, Nikola}}, title = {{MARKETINŠKI PLAN ZANATSKE PIVOVARE MALI DIV}}, } @mastersthesis{efos:4547, author = {{Mihić, Filip}}, title = {{STRATEGIJA PROIZVODA NA PRIMJERU SLADOLEDA „KING“ TVRTKE LEDO PLUS D.O.O.}}, } @mastersthesis{efos:4545, author = {{Mutavdžić, Sandra}}, title = {{STRATEGIJE PROMOCIJE NA PRIMJERU TVRTKE „DM“}}, } @mastersthesis{efos:4751, author = {{Baković, Maja}}, title = {{ONLINE ALATI ZA ISTRAŽIVANJE TRŽIŠTA NA PRIMJERIMA GOOGLE FORMS I SURVEY MONKEY}}, } @mastersthesis{efos:4747, author = {{Jakić, Pejo}}, title = {{Primjena metode promatranja na primjeru efikasnosti radnika na pokretnoj traci}}, } @mastersthesis{efos:4680, author = {{Vidić, Juro Jani}}, title = {{ANALIZA PROMOCIJSKIH AKTIVNOSTI PROIZVODA „COCA-COLA“}}, } @mastersthesis{efos:4683, author = {{Lushaj, Leonard}}, title = {{ISTRAŽIVANJE POLITIČKOG TRŽIŠTA}}, } @mastersthesis{efos:4422, author = {{Turalija, Luka}}, title = {{MARKETING PLAN POSLOVNOG SUBJEKTA VINO-BUHAČ}}, } @mastersthesis{efos:4425, author = {{Mališić-Kovačević, Lorna}}, title = {{MARKETINŠKI PLAN TRGOVINE KAPITALAC}}, } @mastersthesis{efos:4428, author = {{Prokuplja, Tena}}, title = {{STAVOVI I ZNANJE POTROŠAČA O EKOLOŠKIM OZNAKAMA NA PROIZVODIMA}}, } @mastersthesis{efos:4426, author = {{Kavelj, Kristina}}, title = {{ULOGA POTROŠAČA U ZAŠTITI OKOLIŠA I OSTVARIVANJU ODRŽIVOG RAZVOJA}}, } @mastersthesis{efos:4383, author = {{Glavurdić, Vedran}}, title = {{UTJECAJ ČLANSTVA U WTO-U NA ODRŽIVI RAZVOJ U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{efos:4675, author = {{Pralas, Doris}}, title = {{PRIMJENA POLITIČKOG MARKETINGA U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{efos:4640, author = {{Lolić, Stribor}}, title = {{ETIČNOST U ISTRAŽIVANJU TRŽIŠTA}}, } @mastersthesis{efos:4361, author = {{Grundler, Darko}}, title = {{MARKETING PLAN POSLOVNOG SUBJEKTA VIJUGA J.D.O.O.}}, } @mastersthesis{efos:4362, author = {{Reštarović, Pamela}}, title = {{MARKETINŠKI PLAN POSLOVNOG SUBJEKTA JUDITA'S WORLD}}, } @mastersthesis{efos:4367, author = {{Patron, Marko}}, title = {{Marketing plan poduzeća Kandit d.o.o.}}, } @mastersthesis{efos:4346, author = {{Lachner, Tea}}, title = {{ANALIZA MARKETING- STRATEGIJE GOSPODARSKOG SUBJEKTA „MALI DIV D.O.O.“}}, } @mastersthesis{efos:4345, author = {{Grahovac, Lea}}, title = {{STRATEGIJA POZICIONIRANJA PROIZVODA NA PRIMJERU „Gaia Naturelle Kolagen shot“}}, } @mastersthesis{efos:4295, author = {{Vincetić, Matea}}, title = {{MARKETINŠKI PLAN ZA PROIZVOD HAKUMA}}, } @mastersthesis{efos:4296, author = {{Hodak, Nikolina}}, title = {{Marketinški plan poslovnog subjekta Tan Bueno}}, } @mastersthesis{efos:3876, author = {{Steiner, Josip}}, title = {{Analiza marketing strategije gospodarskog subjekta Podravka}}, } @mastersthesis{efos:3845, author = {{Mihić, Mia}}, title = {{Ekološka svjesnost hrvatskih potrošača}}, } @mastersthesis{efos:3664, author = {{Gelo, Ivan}}, title = {{Strategije izbornog marketinga}}, } @mastersthesis{efos:3530, author = {{Mandurić, Ivana}}, title = {{Utjecaj održivog razvoja na marketing strategjiu kompanije Philip Morris}}, } @mastersthesis{efos:3904, author = {{Pervan, Antonija}}, title = {{Uloga održivog marketinga u ostvarivanju održivog razvoja}}, } @mastersthesis{efos:3434, author = {{Orlović, Lucija}}, title = {{Etičnost u istraživanju tržišta}}, } @mastersthesis{efos:4036, author = {{Pavošević, Mia}}, title = {{Istraživanje političkog tržišta}}, } @mastersthesis{efos:3575, author = {{Đukić, Valentina}}, title = {{Marketinški plan poslovnog subjekta EDukOS - Centar znanja d.o.o.}}, } @mastersthesis{efos:4030, author = {{Miketa, Nikolina}}, title = {{MYSTERY SHOPPING I NJEGOVA ULOGA U ISTRAŽIVANJU TRŽIŠTA NA PRIMJERU HERAKLEA d.o.o.}}, } @mastersthesis{efos:3543, author = {{Sabolić, Maria}}, title = {{Marketinški plan Sportske akademije Vunderkid}}, } @mastersthesis{efos:3837, author = {{Radočaj, Manuela}}, title = {{Marketinški plan poslovnog subjekta Kandit}}, } @phdthesis{efos:2661, author = {{Pap, Ana}}, title = {{Utjecajni čimbenici na političku participaciju građana u funkciji unapređenja političkog marketinga}}, } @mastersthesis{efos:1558, author = {{Pap, Ana}}, title = {{Uloga političkog marketinga u minimiziranju političke apatije građana}}, }