@mastersthesis{ftrr:300, author = {{Karačić, Marko}}, title = {{Analiza utjecaja brendiranja na potrošačku lojalnost: povezanost između brendiranja, zadovoljstva potrošača i vjernosti brendu}}, } @mastersthesis{ftrr:311, author = {{Mikolčević, Natalija}}, title = {{Moderan organizacijski dizajn i suvremeni organizacijski trendovi}}, } @mastersthesis{ftrr:341, author = {{Bišćan, Matea}}, title = {{Neprofitni marketing}}, } @mastersthesis{ftrr:331, author = {{Tomić, Ivana}}, title = {{Sustavi motivacije i nagrađivanja u svrhu poticanja organizacijske uspješnosti}}, } @mastersthesis{ftrr:290, author = {{Bosotin, Petar}}, title = {{Uloga interneta u medijskoj promociji}}, } @mastersthesis{ftrr:241, author = {{Jajić, Barbara}}, title = {{Izazovi tržišta izrade projekata Europske unije u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{ftrr:209, author = {{Najvirt, Sanja}}, title = {{Istraživanje tržišta slatkovodne ribe na primjeru ribnjačarstva PP Orahovica}}, } @mastersthesis{ftrr:211, author = {{Rako, Lorena}}, title = {{Strateški aspekti istraživanja tržišta nabave}}, } @mastersthesis{ftrr:213, author = {{Zeba, Magdalena}}, title = {{Upravljanje krizama}}, } @mastersthesis{ftrr:159, author = {{Resler, Ines}}, title = {{Eementi identiteta marke}}, } @book{ftrr:154, author = {{Obradović, Valentina and Mesić, Josip and Andrlić, Berislav}}, title = {{Graševina kraljica Slavonije}}, } @inproceedings{ftrr:161, author = {{Andrlić, Berislav and Ramanathan, N Hareesh and Ristanović, Vladimir}}, title = {{The Challenges of Quality Management of A Regional Competence Centre in Agritourism}}, } @phdthesis{efos:5901, author = {{Paparić, Dominik}}, title = {{STRATEŠKO UPRAVLJANJE U FUNKCIJI ODRŽIVOG RAZVOJA DESTINACIJE}}, } @mastersthesis{ftrr:90, author = {{Martinović, Zvonimir}}, title = {{Istraživanje odnosa hrvatskih potrošača prema tvrtkama i njihovim proizvodima}}, } @mastersthesis{ftrr:98, author = {{Pavlović, Melita}}, title = {{Otvoreni posupak javne nabave na primjeru javnog naručitelja Požeško-slavonske županije}}, } @mastersthesis{ftrr:81, author = {{Jupek, Claudia}}, title = {{Prodajna prezentacija: razumijevanje uloge marketing miksa u kreiranju lojanosti kupaca u trgovačkim centrima}}, } @mastersthesis{ftrr:75, author = {{Inđić, Petra}}, title = {{Sustav motivacije i nagrađivanje zaposlenika u privatnom i javnom sektoru}}, } @mastersthesis{ftrr:68, author = {{Čuljak, Slavenko}}, title = {{Uloga elektroničkih medija u promociji turističke destinacije}}, } @mastersthesis{ftrr:108, author = {{Samardžić, Ana}}, title = {{Zadovoljstvo klijenata s online trgovinom}}, } @mastersthesis{unin:5841, author = {{Behin, Martina}}, title = {{Specifičnosti provedbe nabava u okviru EU projekata sektorskih naručitelja na primjeru javne nabave uređaja za pročišćavanje otpadnih voda}}, } @mastersthesis{ftrr:24, author = {{Grgić, Valentina}}, title = {{Informatizacija poslovnih subjekata}}, } @mastersthesis{ftrr:27, author = {{Kuzman, Manuela}}, title = {{Proces nabave (opreme) i ugovaranje u hep grupi}}, } @article{ftrr:122, author = {{Andrlić, Berislav and Hak, Mario and Pathy, Girish S.}}, title = {{The Changes in the Perceptions of Women towards the Symbolic Value of Gold: Marketing and Financial Implications}}, } @article{ftrr:121, author = {{Andrlić, Berislav and Priyashantha, Kankanamge Gayan and De Alwis, Adambarage Chamaru}}, title = {{Employee Engagement Management in the COVID-19 Pandemic: A Systematic Literature Review}}, } @inproceedings{ftrr:151, author = {{Andrlić, Berislav and Erdogan, Ekiz and Gallaga, Emiliano}}, title = {{Marketing Aspects of Product Quality Standardization on Honey Market}}, } @inbook{ftrr:142, author = {{Ristanović, Vladimir M. and Andrlić, Berislav}}, title = {{The Concept of Global Growth and Development With the New Normal}}, } @inproceedings{ftrr:127, author = {{Andrlić, Berislav and Hak, Mario and Balakrishnan, Bajeesh}}, title = {{The Impact of e-HRM on Organisational Citizenship Behaviour – A Study Outlined in the IT Sector}}, } @mastersthesis{ftrr:4, author = {{Martinek, Irena}}, title = {{Sustav za upravljanje dokumentima kao poslovni proces u Požeško-slavonskoj županiji}}, } @mastersthesis{vup:2588, author = {{Medunić, Mirela}}, title = {{ISTRAŽIVANJE MREŽNOG MARKETINGA NA PRIMJERU PODUZEĆA}}, } @mastersthesis{vup:2584, author = {{Šimunović, Melita}}, title = {{IZAZOVI REGIONALNIH RAZLIKA U RAZVOJU REPUBLIKE HRVATSKE}}, } @mastersthesis{vup:2571, author = {{Galović, Mihaela}}, title = {{IZAZOVI SEOSKOG TURIZMA U KONTINENTALNOJ HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{vup:2586, author = {{Bertić, Kristijan}}, title = {{MOTIVACIJA I POTREBA U PROCESU PREGOVARANJA}}, } @mastersthesis{vup:2587, author = {{Kelemen, Marko}}, title = {{SANACIJA HRVATSKOG BANKOVNOG SUSTAVA}}, } @mastersthesis{vup:2543, author = {{Ćosić, Dora}}, title = {{TEHNIKE ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA}}, } @mastersthesis{vup:2541, author = {{Ećimović, Ivan}}, title = {{TRENDOVI INTERNET PRODAJE TIJEKOM PANDEMIJE COVID 19}}, } @mastersthesis{vup:2563, author = {{Benčić, Bruno}}, title = {{TRŽIŠTE TURISTIČKIH USLUGA REPUBLIKE HRVATSKE}}, } @mastersthesis{vup:2580, author = {{Blažević, Anamarija}}, title = {{ULOGA ELEMENATA IDENTITETA MARKE U PROMOCIJI}}, } @mastersthesis{vup:2559, author = {{Čakalić, Kristina}}, title = {{ULOGA INOVACIJA U POSLOVANJU HOTELSKO TURISTIČKIH PODUZEĆA NA PRIMJERU "VALAMAR RIVIERA D.D."}}, } @mastersthesis{vup:2540, author = {{Ljubičić, Veronika}}, title = {{UTJECAJNI ČIMBENICI NA KUPOVINU}}, } @mastersthesis{vup:2449, author = {{Jakobović, Sanja}}, title = {{UPRAVLJANJE ODNOSIMA S KLIJENTIMA U ZDRAVSTVENIM USTANOVAMA NA PRIMJERU OPĆE ŽUPANIJSKE BOLNICE POŽEGA}}, } @mastersthesis{vup:2304, author = {{Rakušić, Ivana}}, title = {{ZNAČAJ VERBALNE I NEVERBALNE KOMUNIKACIJE U PRODAJI}}, } @mastersthesis{vup:2287, author = {{Jažo, Matej}}, title = {{E-MARKETING}}, } @article{vup:2257, author = {{Gallaga, Emiliano and Trujillo, Jorge and Andrlić, Berislav}}, title = {{Archaeological Attractions Marketing: Some Current Thoughts on Heritage Tourism in Mexico}}, } @mastersthesis{vup:2238, author = {{Stjepić, Ivana}}, title = {{POJAVNI OBLICI TURIZMA U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @article{ftrr:131, author = {{Andrlić, Berislav and De Alwis, A. Chamaru and De Alwis, T.A.H.M}}, title = {{The Effect of HRM Practices on the Implementation of TQM in Tourism Sector}}, } @mastersthesis{vup:2527, author = {{Katarin, Katarina}}, title = {{TRŽIŠTE RADA U REPUBLICI HRVATSKOJ - PERSPEKTIVE I TRENDOVI}}, } @mastersthesis{vup:2507, author = {{Štimac, Martin}}, title = {{ANALIZA MASOVNIH MEDIJA}}, } @mastersthesis{vup:2382, author = {{Matijević, Dinka}}, title = {{PREMIJSKA CIJENA U HOTELIJERSTVU}}, } @mastersthesis{vup:2388, author = {{Potrebica, Ivan}}, title = {{PSIHOLOŠKI MODELI PONAŠANJA KUPACA U TEORIJI I PRAKSI}}, } @mastersthesis{vup:2673, author = {{Novak, Marija}}, title = {{SPECIFIČNOSTI MARKETING MENADŽMENTA}}, } @mastersthesis{vup:2477, author = {{Vukojević, Anja}}, title = {{TURIZAM KAO TEMELJ HRVATSKE RAZVOJNE STRATEGIJE}}, } @mastersthesis{vup:2436, author = {{Podgorac, Mihaela}}, title = {{MARKETINŠKI SPLET U SUVREMENOM TRGOVINSKOM POSLOVANJU}}, } @mastersthesis{vup:2437, author = {{Tadić, Mario}}, title = {{POSTPRODAJNO ZADOVOLJSTVO KUPACA}}, } @mastersthesis{vup:2676, author = {{Miščević, Sara}}, title = {{UPRAVLJANJE PRIVATNIM MARKAMA}}, } @mastersthesis{vup:2359, author = {{Barišić, Luka}}, title = {{MARKETING PLAN KAO KLJUČ USPJEHA PODUZEĆA}}, } @mastersthesis{vup:2348, author = {{Špehar, Lada}}, title = {{PROCES UTVRĐIVANJA POREZNE OBVEZE PROMETA NEKRETNINA NA PRIMJERU PODRUČNOG UREDA POŽEGA}}, } @mastersthesis{vup:2349, author = {{Balog, Nikolina}}, title = {{SUSTAV ŽUPANIJSKE RIZNICE KAO POSLOVNI PROCES U POŽEŠKO-SLAVONSKOJ ŽUPANIJI}}, } @mastersthesis{vup:2511, author = {{Borovac, Danijela}}, title = {{CJENOVNE TEHNIKE NA TRŽIŠTU}}, } @mastersthesis{vup:2517, author = {{Horvat, Mirjana}}, title = {{KULTURNO OKRUŽENJE KAO VAŽAN FAKTOR PONAŠANJA POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{vup:2605, author = {{Lončar, Dalia}}, title = {{TURIZAM U REPUBLICI HRVATSKOJ KAO IZVOZNI PROIZVOD}}, } @mastersthesis{vup:2392, author = {{Kakuk, Marin}}, title = {{MARKETING TRIKOVI U KOMUNICIRANJU SA POTROŠAČIMA}}, } @mastersthesis{vup:2341, author = {{Skorup Sokolić, Maja}}, title = {{STRATEGIJE I TAKTIKE PREGOVARANJA}}, } @mastersthesis{vup:2321, author = {{Bumba, Mihael}}, title = {{ORDINIRANO I EGZAKTNO VRIJEME U JEDNOSTAVNIM KAMATNOM RAČUNU}}, } @mastersthesis{vup:2483, author = {{Šakić, Maja}}, title = {{UTJECAJ LOGISTIKE NA PROCESE U PODUZEĆU}}, } @mastersthesis{vup:2409, author = {{Škorić, Dragana}}, title = {{VERBALNA I NEVERBALNA KOMUNIKACIJA U PRODAJI}}, } @mastersthesis{vup:2594, author = {{Bakunić, Anita}}, title = {{DIMENZIJE ORGANIZACIJE I NJIHOV UTJECAJ NA RUKOVOĐENJE}}, } @mastersthesis{vup:2595, author = {{Banjanin, Ines}}, title = {{ISTRAŽIVANJE KVALITETE USLUGA U TURIZMU}}, } @mastersthesis{vup:2649, author = {{Šarčević, Anamaria}}, title = {{ODNOSI S JAVNOŠĆU U PROMOCIJI}}, } @mastersthesis{vup:2642, author = {{Tomašević, Helena}}, title = {{ULOGA MASOVNIH MEDIJA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI}}, } @mastersthesis{vup:2638, author = {{Vidović, Matea}}, title = {{UPRAVLJANJE OSOBNOM PRODAJOM}}, } @mastersthesis{vup:2612, author = {{Ferenčić, Lucija}}, title = {{ZNAČAJ I ULOGA TURIZMA U RAZVOJU GOSPODARSTVA REPUBLIKE HRVATSKE}}, } @mastersthesis{vup:2662, author = {{Puljašević, Ivan}}, title = {{UPRAVLJANJE KVALITETOM U MINISTARSTVU UNUTARNJIH POSLOVA REPUBLIKE HRVATSKE}}, } @mastersthesis{vup:2672, author = {{Smojvir, Marianne}}, title = {{ZADOVOLJSTVO DJELATNIKA NA RADU U DRŽAVNOM SEKTORU NA PRIMJERU KAZNIONICE POŽEGA}}, } @mastersthesis{vup:2401, author = {{Kuda, Ljiljana}}, title = {{PROMOCIJA PUTEM MASOVNIH MEDIJA}}, } @mastersthesis{vup:2147, author = {{Matić, Sara}}, title = {{UNAPRJEĐENJE PRODAJE KAO ELEMENT PROMOCIJE}}, } @mastersthesis{vup:2029, author = {{Rigl, Julijana}}, title = {{CONSULTING U REPUBLICI HRVATSKOJ - AKTUALNE ODREDNICE I NADOLAZEĆI TRENDOVI}}, } @mastersthesis{vup:2022, author = {{Mokrović, Anita}}, title = {{FINANCIJSKI IZVJEŠTAJI I ELEMENTI FINANCIJSKIH IZVJEŠTAJA PODUZEĆA}}, } @mastersthesis{vup:2052, author = {{Piplica, Kornelija}}, title = {{MARKA I KVALITETA PROIZVODA U FUNKCIJI MARKETINŠKE USPJEŠNOSTI}}, } @mastersthesis{vup:2010, author = {{Jeleč, Ružica}}, title = {{RAZVOJ TRŽIŠTA PRUŽATELJA USLUGA U PRIPREMI EU PROJEKATA U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{vup:2018, author = {{Perše, Marijana}}, title = {{SEOSKI TURIZAM U POŽEŠKO-SLAVONSKOJ ŽUPANIJI}}, } @mastersthesis{vup:2024, author = {{Mijatović, Tea}}, title = {{ULOGA LOGOTIPA U STRATEGIJI UPRAVLJANJA MARKOM}}, } @mastersthesis{vup:1703, author = {{Đurić, Valentino}}, title = {{DRUŠTVENI MARKETING}}, } @mastersthesis{vup:1689, author = {{Marčinković, Ivana}}, title = {{GRANIČNE PROMOCIJSKE AKTIVNOSTI}}, } @mastersthesis{vup:1702, author = {{Juričić, Ivona}}, title = {{ISPITIVANJE PONAŠANJA POTROŠAČA USLIJED POVEĆANJA CIJENA PROIZVODA}}, } @mastersthesis{vup:1691, author = {{Bradarić, Maja}}, title = {{STRATEGIJE INTERNACIONALIZACIJE MARKE}}, } @mastersthesis{vup:1692, author = {{Radonić, Ana}}, title = {{UPRAVLJANJE ELEMENTIMA IDENTITETA MARKE}}, } @mastersthesis{vup:1281, author = {{Pišmiš, Vjekoslav}}, title = {{ANALIZA ZADOVOLJSTVA KLIJENATA NA PRIMJERU RADA RAZVOJNE AGENCIJE}}, } @mastersthesis{vup:1262, author = {{Ivković, Marija}}, title = {{TEHNIKE ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA}}, } @mastersthesis{vup:1253, author = {{Zdjelar, Ivan}}, title = {{PROCES ORGANIZACIJSKE STRUKTURE I UTJECAJ NA USPJEŠNOST LOGISTIKE PRODAJE}}, } @mastersthesis{vup:1250, author = {{Cajlan, Ana}}, title = {{MARKETING U SEKTORU TURISTIČKOG UGOSTITELJSTVA}}, } @mastersthesis{vup:1233, author = {{Stipić, Marija}}, title = {{ANALIZA MASOVNIH MEDIJA}}, } @mastersthesis{vup:1154, author = {{Žagar, Lucija}}, title = {{PERSPEKTIVE PROŠIRENJA EUROPSKE UNIJE U BUDUĆNOSTI}}, } @mastersthesis{vup:1198, author = {{Rajić, Josipa}}, title = {{POJAVNI OBLICI FRANCHISINGA U TEORIJI I PRAKSI}}, } @mastersthesis{vup:1157, author = {{Škorić, Dragana}}, title = {{PONAŠANJE POTROŠAČA U KUPNJI TURISTIČKO-UGOSTITELJSKIH PROIZVODA}}, } @mastersthesis{vup:1176, author = {{Skorup, Maja}}, title = {{PONAŠANJE POTROŠAČA USLIJED SEGMENTACIJE TRŽIŠTA}}, } @mastersthesis{vup:1159, author = {{Pavlović, Tomislav}}, title = {{POSTUPAK NABAVE POLJOPRIVREDNE OPREME UZ POMOĆ SREDSTAVA EU}}, } @mastersthesis{vup:1181, author = {{Kajba, Davor}}, title = {{PRORAČUN REPUBLIKE HRVATSKE}}, } @mastersthesis{vup:1182, author = {{Turković, Višeslav}}, title = {{TRŽIŠTE IZRADE EU PROJEKATA U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{vup:1187, author = {{Mihetec, Magdalena}}, title = {{UTJECAJ TELEKOMUNIKACIJA NA EKONOMIJU I POSLOVANJE PODUZEĆA}}, } @mastersthesis{vup:1193, author = {{Račić, Ana}}, title = {{UTJECAJ USPJEŠNE KOMUNIKACIJE NA POSLOVANJE GOSPODARSKIH ORGANIZACIJA}}, } @mastersthesis{vup:1177, author = {{Vidović, Matea}}, title = {{VAŽNOST MARKE U PROCESU DONOŠENJA ODLUKE O KUPNJI}}, } @mastersthesis{vup:943, author = {{Ivandić, Dragana}}, title = {{POMOĆNA OGLAŠIVAČKA SREDSTVA}}, } @mastersthesis{vup:946, author = {{Grgić-Stožicki, Paulina}}, title = {{ULOGA MENADŽMENTA U UPRAVLJANJU PROCESOM NABAVE U TRGOVINSKOM PODUZEĆU}}, } @mastersthesis{vup:912, author = {{Haler, Katarina}}, title = {{POSLOVNA PRIMJENA VIRTUALNE I PROŠIRENE STVARNOSTI}}, } @mastersthesis{vup:913, author = {{Petrović, Matea}}, title = {{ZNAČAJKE HRVATSKOG TRŽIŠTA RADA: TRENDOVI I PERSPEKTIVE}}, } @mastersthesis{vup:891, author = {{Šljakić, Josip}}, title = {{DISTRIBUCIJA I LOGISTIKA KAO ELEMENTI MARKETINŠKOG MIKSA}}, } @inproceedings{vup:907, author = {{Šostar, Marko and Andrlić, Berislav and Marukić, Ana}}, title = {{Student Knowledge About EU Funds:Importance of Lifelong Learning}}, } @mastersthesis{vup:861, author = {{Jug, Mirjana}}, title = {{INTERNI ODNOSI S JAVNOŠĆU}}, } @mastersthesis{vup:860, author = {{Miškulin, Tina Marija}}, title = {{SIROMAŠTVO I DRUŠTVENA NEJEDNAKOST U ZEMLJAMA EUROPSKE UNIJE}}, } @mastersthesis{vup:857, author = {{Krešić, Klaudija}}, title = {{STRATEGIJA PRIVATNIH MARAKA}}, } @inproceedings{vup:1276, author = {{Andrlić, Berislav and Šostar, Marko and Devčić, Anton}}, title = {{Customer Relationship Management in EU Project Application: Research Study of Agronet System}}, } @article{vup:1209, author = {{Andrlić, Berislav and Šostar, Marko and Bodegrajac, Tatjana}}, title = {{Impact of EU Funding on Rural and Regional Development Management}}, } @inproceedings{vup:1925, author = {{Andrlić, Berislav}}, title = {{Marketinške karakteristike rezervacijskih sustava u turizmu}}, } @inproceedings{vup:1274, author = {{Hak, Mario and Andrlić, Berislav and Šostar, Marko}}, title = {{Using Information Technology in Business Process Re-Engineering: Case Study of Tax Administration Croatia}}, } @mastersthesis{vup:821, author = {{Žagrić, Josipa}}, title = {{PUBLICITET U PROMOCIJI}}, } @mastersthesis{vup:818, author = {{Pujić, Zlata}}, title = {{INTERNET KAO MEDIJ PROMOCIJE}}, } @mastersthesis{vup:819, author = {{Rajič, Nikolina}}, title = {{PRIMJENA MARKETINGA U DRUŠTVENOM SEKTORU}}, } @mastersthesis{vup:814, author = {{Kordić, Ivica}}, title = {{STRATEŠKI ASPEKTI UPRAVLJANJA KVALITETOM, IZVOZOM I ODNOSIMA S JAVNOŠĆU}}, } @mastersthesis{vup:797, author = {{Bodegrajac, Tatjana}}, title = {{UTJECAJ EU FONDOVA NA SMANJENJE REGIONALNIH NEJEDNAKOSTI}}, } @mastersthesis{vup:798, author = {{Bodegrajac, Tatjana}}, title = {{UTJECAJ EU FONDOVA NA SMANJENJE REGIONALNIH NEJEDNAKOSTI}}, } @mastersthesis{vup:685, author = {{Mlinarić, Denis}}, title = {{ANALIZA MASOVNIH MEDIJA}}, } @mastersthesis{vup:699, author = {{Šemper, Kristina}}, title = {{DRUŠTVENE MREŽE KAO VAŽAN ONLINE MARKETINŠKI ALAT}}, } @mastersthesis{vup:676, author = {{Cindrić, Mateja}}, title = {{EKSTERNI ODNOSI S JAVNOŠĆU}}, } @mastersthesis{vup:718, author = {{Galjer Derežić, Željka}}, title = {{FINANCIRANJE RURALNOG TURIZMA U KONTEKSTU FONDOVA EU}}, } @mastersthesis{vup:689, author = {{Markanjević, Antonela}}, title = {{FUNKCIJE DISTRIBUCIJSKOG KANALA U OKVIRU PRODAJNE FUNKCIJE PODUZEĆA}}, } @mastersthesis{vup:683, author = {{Zrilić, Martina}}, title = {{GRANIČNE PROMOCIJSKE AKTIVNOSTI}}, } @mastersthesis{vup:669, author = {{Đaković, Marina}}, title = {{PONAŠANJE DJELATNIKA U FUNKCIJI LOGISTIKE TRGOVINSKOG PODUZEĆA}}, } @mastersthesis{vup:694, author = {{Hrgović, Nikola}}, title = {{PRIMJENA SUSTAVA ZA OPTIČKO PREPOZNAVANJE ZNAKOVA}}, } @mastersthesis{vup:675, author = {{Rajič, Ivica}}, title = {{PROCES UPRAVLJANJA KLIJENTIMA U BANKARSTVU}}, } @mastersthesis{vup:736, author = {{Malić, Ninoslav}}, title = {{SCHENGENSKI SPORAZUMI}}, } @mastersthesis{vup:737, author = {{Tolić, Sara}}, title = {{SOCIO-EKONOMSKI UTJECAJ ŽIDOVSKE ZAJEDNICE NA GOSPODARSKI RAZVOJ GRADA POŽEGE}}, } @mastersthesis{vup:709, author = {{Mijatović, Tea}}, title = {{SPOL, ROD I DRUŠTVENA NEJEDNAKOST}}, } @mastersthesis{vup:679, author = {{Pavlović, Blaženko}}, title = {{STRATEGIJA INTERNACIONALIZACIJE MARAKA NA TRŽIŠTU}}, } @mastersthesis{vup:743, author = {{Mitrović, Antonija}}, title = {{TEMELJNE ZNAČAJKE I ODREDNICE TRŽIŠTA POSLOVNE POTROŠNJE}}, } @mastersthesis{vup:725, author = {{Strapač, Kristina}}, title = {{UNAPRJEĐENJE PRODAJE}}, } @mastersthesis{vup:722, author = {{Radonić, Ana}}, title = {{UPRAVLJANJE ELEMENTIMA PROPAGANDNE PORUKE}}, } @mastersthesis{vup:668, author = {{Šebetić, Ivan}}, title = {{UPRAVLJANJE PROCESOM LOGISTIKE}}, } @mastersthesis{vup:735, author = {{Čutek, Jasmina}}, title = {{UTJECAJ DIZAJNA PROIZVODA NA DONOŠENJE ODLUKE O KUPNJI}}, } @mastersthesis{vup:632, author = {{Nikić, Milan}}, title = {{ANALIZA POSTOJEĆEG STANJA TRGOVINSKOG PODUZEĆA}}, } @mastersthesis{vup:641, author = {{Crljen, Antonela}}, title = {{MOTIVI I STAVOVI U PONAŠANJU POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{vup:564, author = {{Rezo, Ana Marija}}, title = {{ANALIZA ČIMBENIKA RAZVOJA PODUZETNIŠTVA U POŽEŠKO-SLAVONSKOJ ŽUPANIJI}}, } @mastersthesis{vup:565, author = {{Del Vechio, Manuel}}, title = {{AUTOMATIZACIJA PRODAJNIH AKTIVNOSTI NA PRIMJERU PODUZEĆA}}, } @mastersthesis{vup:440, author = {{Ciprić, Marko}}, title = {{DISTRIBUCIJA KAO ELEMENT MARKETINŠKOG MIKSA}}, } @mastersthesis{vup:441, author = {{Delić, Tomislav}}, title = {{SPECIFIČNOSTI POSLOVANJA MALIH OBITELJSKIH PODUZEĆA U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{vup:439, author = {{Pehar, Sara}}, title = {{ŽIVOTNI CIKLUS PROIZVODA}}, } @mastersthesis{vup:388, author = {{Ilek, Maja}}, title = {{ODRŽIVOST HRVATSKOG MIROVNOG SUSTAVA}}, } @mastersthesis{vup:378, author = {{Garc, Robert}}, title = {{SKLADIŠNI SUSTAV KAO LOGISTIČKI PODSUSTAV PODUZEĆA}}, } @mastersthesis{vup:298, author = {{Brodar, Martina}}, title = {{MARKETING U SEKTORU TURIZMA}}, } @mastersthesis{vup:290, author = {{Fofić, Valentina}}, title = {{STATUSNI SIMBOL MARKE PROIZVODA}}, } @mastersthesis{vup:283, author = {{Matanović, Maja}}, title = {{ANALIZA STRUKTURE OSOBNE POTROŠNJE U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{vup:274, author = {{Klobučar, Ilinka}}, title = {{INSTITUCIONALNI I PRAVNI OKVIR KAO PODRŠKA RAZVOJU MALOG GOSPODARSTVA}}, } @mastersthesis{vup:280, author = {{Marić, Ivana}}, title = {{PONAŠANJE POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{vup:277, author = {{Rajnović, Josip}}, title = {{TRŽIŠTE POLJOPRIVREDNIH PROIZVODA U KONTEKSTU ČLANSTVA U EUROPSKOJ UNIJI}}, } @mastersthesis{vup:284, author = {{Tadić, Maja}}, title = {{ZNANJA I VJEŠTINE MALIH PODUZETNIKA}}, } @mastersthesis{vup:247, author = {{Tomić, Renata}}, title = {{MARKETING MIKS}}, } @mastersthesis{vup:158, author = {{Šestić, Valentina}}, title = {{ANALIZA ČIMBENIKA LOKACIJE I ASORTIMANA TRGOVINSKOG PODUZEĆA}}, } @mastersthesis{vup:152, author = {{Hoffmann, Jasna}}, title = {{INTERNET KAO KANAL PROMOCIJE}}, } @mastersthesis{vup:154, author = {{Čičković, Nikolina}}, title = {{ISTRAŽIVANJE PRODAJNOG TRŽIŠTA}}, } @mastersthesis{vup:184, author = {{Delić, Maja}}, title = {{PLANIRANJE I PROVEDBA POSTUPAKA NABAVE KOD OBVEZNIKA POSTUPAKA JAVNE NABAVE}}, } @mastersthesis{vup:150, author = {{Vukoja, Ivana}}, title = {{PONAŠANJE POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{vup:221, author = {{Gušić, Anamaria}}, title = {{TURIZAM U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{vup:235, author = {{Buzadžić, Bratislav}}, title = {{UPRAVLJANJE TRANSPORTOM U LOGISTIČKOM SUSTAVU}}, } @mastersthesis{vup:223, author = {{Matić, Ivana}}, title = {{UTJECAJ PROMJENE CIJENA NA PROFITABILNOST POSLOVANJA}}, } @mastersthesis{vup:153, author = {{Šutić, Marija}}, title = {{UTJECAJNI ČIMBENICI NA PONAŠANJE POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{vup:133, author = {{Ćavar, Karlo}}, title = {{EUROPSKI FONDOVI KAO IZVORI FINANCIRANJA GOSPODARSKIH AKTIVNOSTI U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{vup:135, author = {{Budin, Mihael}}, title = {{SPECIFIČNOSTI MARKETINGA U TURIZMU}}, } @mastersthesis{vup:139, author = {{Kotorac, Darijo}}, title = {{STRATEGIJE PROŠIRENJA I POTVRĐIVANJA MARKE}}, } @mastersthesis{vup:138, author = {{Podoljak, Silvija}}, title = {{UPRAVLJANJE DESTINACIJOM KAO PREDUVJET IZVRSNOSTI TURISTIČKE PONUDE - DESTINACIJSKI MENADŽMENT GRADA POŽEGE}}, } @mastersthesis{vup:118, author = {{Adamović Falamić, Ivančica}}, title = {{UPRAVLJANJE ELEMENTIMA IDENTITA MARKE}}, } @mastersthesis{vup:88, author = {{Jakopčević, Hrvoje}}, title = {{MALOPRODAJA MEDA I PČELINJIH PROIZVODA U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{vup:77, author = {{Kvočić, Zlatan}}, title = {{PRIMJENA MARKETINGA U DRUŠTVENOM SEKTORU}}, } @mastersthesis{vup:78, author = {{Lacko, Marina}}, title = {{PRIVATNE MARKE U FUNKCIJI PRODAJE}}, } @mastersthesis{vup:79, author = {{Fajdetić, Danijel}}, title = {{PROCES AKTIVNIH I PASIVNIH BANKARSKIH POSLOVA}}, } @article{vup:910, author = {{Ariwa, Ezendu and Andrlić, Berislav and Ekwa, Hope}}, title = {{Corporate Social Responsibility and Sustainable Development: The Review of Marketing Implications ın Tourism and Hospitality}}, } @mastersthesis{vup:264, author = {{Puljić, Stanko}}, title = {{ISTRAŽIVANJE VAŽNOSTI INTERNETA U MARKETING KOMUNICIRANJU U UGOSTITELJSTVU}}, } @mastersthesis{vup:260, author = {{Tomljanović, Marina}}, title = {{LOGISTIKA ZBRINJAVANJA OTPADA U GRADU VIROVITICI}}, } @inproceedings{vup:2132, author = {{Andrlić, Berislav and Oberdorfer, Valerie and Mršić, Leon Matija}}, title = {{Marketing Phenomenon Research of „Alternative Tourism“}}, } @mastersthesis{vup:259, author = {{Marketanović, Marija}}, title = {{ORGANIZACIJA LOGISTIKE NABAVE U PODUZEĆU METALIJA-TRANS D.O.O.}}, } @mastersthesis{vup:82, author = {{Filipović, Katica}}, title = {{UTJECAJ OPOREZIVANJA DOBITI NA POSLOVANJE MALIH I SREDNJIH PODUZETNIKA}}, } @mastersthesis{vup:62, author = {{Šipura, Katarina}}, title = {{DISTRIBUCIJSKE TEHNIKE U PODUZEĆU}}, } @mastersthesis{vup:63, author = {{Hamedović, Vedrana}}, title = {{FUNKCIJA VOĐENJA KAO MENADŽERSKA FUNKCIJA U PODUZEĆU SUNČANI HVAR D.D.}}, } @mastersthesis{vup:64, author = {{Makaj, Danijela}}, title = {{MALOPRODAJA GUINNESS PIVA I NJEGOVI KONKURENTI}}, } @mastersthesis{vup:65, author = {{Janeček, Ana}}, title = {{OBILJEŽJA MEĐUNARODNOG MARKETINGA}}, } @mastersthesis{vup:60, author = {{Januš, Matthäa}}, title = {{ZNAČAJ SUVREMENIH ORGANIZACIJSKIH TRENDOVA I POGLEDA NA ORGANIZACIJU}}, } @mastersthesis{vup:1506, author = {{Trnokop, Katarina}}, title = {{ANALIZA RAZVOJA MALOG PODUZETNIŠTVA U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{vup:44, author = {{Trnokop, Katarina}}, title = {{ANALIZA RAZVOJA MALOG PODUZETNIŠTVA U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{vup:13, author = {{Bošnjak, Vesna}}, title = {{ANALIZA UTJECAJA ODABIRA DOBAVLJAČA NA POSLOVNI REZULTAT TRGOVINSKOG PODUZEĆA}}, } @mastersthesis{vup:22, author = {{Matijević, Mateja}}, title = {{ANALIZA ČIMBENIKA LOKACIJA TRGOVINSKOG PODUZEĆA}}, } @mastersthesis{vup:1607, author = {{Tomić, Natalie}}, title = {{DIZAJN KAO GRANIČNA PROMOCIJSKA AKTIVNOST}}, } @mastersthesis{vup:40, author = {{Mateša, Marija}}, title = {{OBILJEŽJA MEĐUNARODNOG MARKETINGA}}, } @mastersthesis{vup:19, author = {{Hrčan-Kuhar, Anita}}, title = {{POSTUPAK BUDŽETIRANJA KAPITALA}}, } @mastersthesis{vup:58, author = {{Meštrović, Emanuela}}, title = {{PRIKAZ SUSTAVA LOGISTIKE I DISTRIBUCIJE NA PRIMJERU PODUZEĆA METALIJA - TRANS D.O.O.}}, } @mastersthesis{vup:48, author = {{Budimlić, Ena}}, title = {{STRATEŠKO UPRAVLJANJE MARKAMA U RURALNOM TURIZMU}}, } @mastersthesis{vup:34, author = {{Božić, Mateja}}, title = {{TEHNIKE MARKETINŠKE KONTROLE}}, } @mastersthesis{vup:45, author = {{Piletić, Marko}}, title = {{TEHNIKE PROMOCIJE PUTEM INTERNETA}}, } @mastersthesis{vup:59, author = {{Anđelić, Matija}}, title = {{TEMELJNI PROBLEM EKONOMSKE ORGANIZACIJE}}, } @mastersthesis{vup:17, author = {{Redkin, Dario}}, title = {{TRENDOVI I IZAZOVI U PONAŠANJU POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{vup:15, author = {{Lončarević, Lidija}}, title = {{ULOGA MENADŽMENTA U UPRAVLJANJU PRODAJNIM PROCESIMA U TRGOVINSKOM PODUZEĆU}}, } @mastersthesis{vup:38, author = {{Knežević, Lucija}}, title = {{ULOGA TELEVIZIJE U OGLAŠAVANJU}}, } @mastersthesis{vup:1604, author = {{Matačić, Klara}}, title = {{PONAŠANJE POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{vup:1480, author = {{Đanić, Lana}}, title = {{PROCES FINANCIJSKIH IZVJEŠĆA METALOPLASTA}}, } @mastersthesis{vup:1578, author = {{Andrijević, Jelena}}, title = {{PROPAGANDNE KONSTANTE U PROMOCIJI}}, } @mastersthesis{vup:1513, author = {{Miholić, Nikola}}, title = {{SLOGANI KAO ELEMENTI IDENTITETA MARKE}}, } @mastersthesis{vup:1603, author = {{Pišmiš, Vjekoslav}}, title = {{STRATEŠKO PLANIRANJE U JAVNOM SEKTORU}}, } @mastersthesis{vup:1497, author = {{Jurišić, Josip}}, title = {{UTJECAJ PRIMJENE ANALIZE TOČKE POKRIĆA NA POSLOVNI REZULTAT}}, } @mastersthesis{vup:1491, author = {{Raguž, Vjekoslav}}, title = {{MALOPRODAJA VODEĆIH KONDITORA U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{vup:1605, author = {{Bradarić, Maja}}, title = {{ULOGA MARKETINGA U MENADŽMENTU TURISTIČKE DESTINACIJE}}, } @mastersthesis{vup:1606, author = {{Kerner, Valentina}}, title = {{UNAPRIJEĐENJE PRODAJE KAO TEHNIKA PROMOCIJE}}, } @mastersthesis{vup:1472, author = {{Ugarković, Marija}}, title = {{ELEMENTI PROCESA ZAPOŠLJAVANJA U PODUZEĆIMA HEP GRUPE}}, } @mastersthesis{vup:1499, author = {{Sičić, Maja}}, title = {{POLITIKE ODREĐIVANJA CIJENA DNEVNIH NOVINA}}, } @mastersthesis{vup:1613, author = {{Buzak, Mirela}}, title = {{PRIVATNE MARKE U FUNKCIJI PRODAJE}}, } @mastersthesis{vup:1547, author = {{Šarić, Danijela}}, title = {{ANALIZA RAZVOJA MALOPRODAJE U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{vup:1512, author = {{Zmeškal, Nikolina}}, title = {{ELEMENTI IDENTITETA MARKE}}, } @mastersthesis{vup:1514, author = {{Vračarić, Jelena}}, title = {{MJERENJE USPJEŠNOSTI POSLOVANJA RELATIVNIM POKAZATELJIMA U PODUZEĆU JADRAN TVORNICA ČARAPA D.D. ZAGREB}}, } @mastersthesis{vup:1602, author = {{Pranjić, Ivana}}, title = {{PRIMJENA DRUŠTVENOG MARKETINGA U PRAKSI}}, } @mastersthesis{vup:1546, author = {{Rajndl, Viktorija}}, title = {{ANALIZA ČIMBENIKA ORGANIZACIJSKE STRUKTURE TRGOVINSKOG PODUZEĆA}}, } @mastersthesis{vup:1936, author = {{Jelenić, Luka}}, title = {{KOMBINACIJSKO-KOORDINACIJSKI MEĐUODNOS PRIMJENA RAZLIČITIH POLITKA NABAVE U SVRHU OSTVARENJA OPTIMALNIH CILJEVA FUNKCIJE NABAVE}}, } @mastersthesis{vup:1934, author = {{Ozmec, Petra}}, title = {{OPERATIVNO PLANIRANJE NABAVE U PODUZEĆU DANICA D.O.O.}}, } @mastersthesis{vup:1577, author = {{Matić, Ivana}}, title = {{PRIMJENA INTERNETA U INEGRIRANOJ MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI}}, } @mastersthesis{vup:1510, author = {{Kempf, Ana}}, title = {{PROCES PRIPREME ZA USPJEŠNO PREGOVARANJE U PRODAJNOM PODUZEĆU}}, } @mastersthesis{vup:1601, author = {{Dobrijević, Ivan}}, title = {{SPECIFIČNOSTI MARKETINGA U TRGOVINI}}, } @mastersthesis{vup:1917, author = {{Njegač, Natalija}}, title = {{TRŽIŠTE ČIMENIKA PROIZVODNJE U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{vup:1612, author = {{Rajnović, Josip}}, title = {{UTJECAJ ŽIVOTNOG CIKLUSA PROIZVODA NA POLITIKU PRODAJE}}, } @inproceedings{vup:904, author = {{Andrlić, Berislav and Del Vechio, Manuel}}, title = {{EXPERIENCES OF APPS USAGE IN WINE MARKETING}}, } @mastersthesis{vup:1600, author = {{Glavić, Nikolina}}, title = {{MARKETING U PROIZVODNJI HRANE}}, } @mastersthesis{vup:1766, author = {{Soldo, Antonija}}, title = {{PLANIRANJE LJUDSKIH POTENCIJALA U PODUZEĆU "DM-DROGERIE MARKT"}}, } @mastersthesis{vup:1496, author = {{Balen, Barbara}}, title = {{POZICIONIRANJE PROIZVODA "X" OBZIROM NA CIJENU I KVALITETU}}, } @mastersthesis{vup:1544, author = {{Ramljak, Davor}}, title = {{ZNAČAJ LJUDSKIH POTENCIJALA U TRGOVINSKIM POSLOVNIM PROCESIMA}}, } @mastersthesis{vup:1599, author = {{Sarajlić, Marija}}, title = {{CJENOVNE TEHNIKE NA TRŽIŠTU}}, } @mastersthesis{vup:1575, author = {{Topić, Ivana}}, title = {{PRIMJENA INTERNETA U INTEGRIRANOJ MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI}}, } @mastersthesis{vup:1611, author = {{Vilić, Mato}}, title = {{PROCES ODLUČIVANJA KUPACA I MODELI PONAŠANJA U KUPNJI}}, } @mastersthesis{vup:1598, author = {{Crljen, Dijana}}, title = {{KONZUMERIZAM KAO POKRET ZAŠTITE POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{vup:1492, author = {{Soudek, Josip}}, title = {{VALORIZACIJA RESURSA NA TURISTIČKOM TRŽIŠTU}}, } @mastersthesis{vup:1597, author = {{Malenica, Marija}}, title = {{STRATEGIJA MARKETINGA NEPROFITNIH ORGANIZACIJA}}, } @mastersthesis{vup:1640, author = {{Orozović, Maja}}, title = {{ANALIZA ZAPOSLENIH NA PODRUČJU ŽUPANIJA REPUBLIKE HRVATSKE OD 2009. DO 2012. GODINE PRIMJENOM STATISTIČKIH METODA}}, } @mastersthesis{vup:1595, author = {{Dujmić, Mario}}, title = {{ISTRAŽIVANJE TRŽIŠTA PUTEM RAČUNALA U TVRTKI MERCATOR - H D.O.O.}}, } @mastersthesis{vup:1596, author = {{Solić Tomić, Ines}}, title = {{MARKETINŠKI INFORMACIJSKI SUSTAV U FUNKCIJI ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA}}, } @mastersthesis{vup:1475, author = {{Lukačević, Marija}}, title = {{NORME SUSTAVA ISO 9000 KAO SREDSTVO POSTIZANJA KONKURENTSKE PREDNOSTI}}, } @mastersthesis{vup:1477, author = {{Vodička, Mirjana}}, title = {{PROCES PRODAJNE FUNKCIJE I MARKETINŠKOG POSLOVANJA VINARIJA}}, } @mastersthesis{vup:1476, author = {{Hegedušić, Tomislav}}, title = {{PROCES UPRAVLJANJA LJUDSKIM POTENCIJALIMA U BANKARSTVU}}, } @mastersthesis{vup:1481, author = {{Jedinak, Maja}}, title = {{STANDARDI KVALITETE USLUGE U BANKAMA}}, } @mastersthesis{vup:1454, author = {{Raštegorac, Josipa}}, title = {{METODE ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA U ISPITIVANJU TRŽIŠTA}}, } @mastersthesis{vup:1609, author = {{Raštegorac, Josipa}}, title = {{METODE ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA U ISPITIVANJU TRŽIŠTA}}, } @mastersthesis{vup:786, author = {{Feldvebl, Suzana}}, title = {{POVEĆANJE PROFITABILNOSTI POSTOJEĆIH KLIJENATA NA PRIMJERU PODUZEĆA}}, } @mastersthesis{vup:1593, author = {{Andlar, Iva}}, title = {{PRIMJENA EKSTERNIH ODNOSA S JAVNOŠĆU U PROMOCIJI}}, } @mastersthesis{vup:1592, author = {{Alatić, Dominik}}, title = {{PUBLICITET KAO OBLIK PROMOCIJE}}, } @mastersthesis{vup:1594, author = {{Đaković, Marina}}, title = {{SPECIFIČNOSTI MARKETINGA U TURIZMU I UGOSTITELJSTVU}}, } @mastersthesis{vup:1765, author = {{Petranović, Mario}}, title = {{STRATEGIJSKI MENADŽMENT I NJEGOV UTJECAJ NA TEMELJNE FUNKCIJE UPRAVLJANJA LJUDSKIM POTENCIJALIMA}}, } @mastersthesis{vup:621, author = {{Tomašić, Tajana}}, title = {{GLOBALIZACIJA I POSLOVNA ETIKA}}, } @mastersthesis{vup:652, author = {{Polić, Sandra}}, title = {{STRATEGIJA INTERNACIONALIZACIJE MARKE}}, } @mastersthesis{vup:977, author = {{Šokac, Marija}}, title = {{UPRAVLJANJE SUSTAVOM JAVNE NABAVE U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{vup:1764, author = {{Milinović, Tina}}, title = {{ZNAČAJ OKRUŽENJA MENADŽMENTA ZA PRILAGOĐAVANJE PODUZEĆA KAUFLAND HRVATSKA K.D. SUVREMENOM NAČINU POSLOVANJA}}, } @mastersthesis{vup:596, author = {{Dujmić, Marica}}, title = {{CJENOVNE STRATEGIJE U RAZDOBLJU KRIZE}}, } @mastersthesis{vup:310, author = {{Žanić, Marija}}, title = {{DIZAJN KAO GRANIČNA PROMOCIJSKA AKTIVNOST}}, } @mastersthesis{vup:783, author = {{Kovačević, Vedran}}, title = {{ISTRAŽIVANJE TRŽIŠTA ZA STRATEŠKO ODLUČIVANJE U PODUZEĆU AUTODIJELOVI TOKIĆ D.O.O.}}, } @mastersthesis{vup:597, author = {{Kokorić, Denis}}, title = {{KONKURENTSKI ORIJENTIRANE METODE ODREĐIVANJA CIJENA}}, } @mastersthesis{vup:1550, author = {{Čolić, Valentina}}, title = {{POSEBNOSTI DIONIČKOG DRUŠTVA U HRVATSKOM PRAVNOM SUSTAVU}}, } @mastersthesis{vup:428, author = {{Buzar, Ivan}}, title = {{POSLIJEKUPOVNO PONAŠANJE U PRODAJI}}, } @mastersthesis{vup:793, author = {{Sinjaković, Dijana}}, title = {{PRIMJENA MARKETINGA U MALOPRODAJI NA PRIMJERU "PEKARA MIKEŠ"}}, } @mastersthesis{vup:876, author = {{Šalek, Katarina}}, title = {{PRIMJENA PROGRESIVNE I DEGRESIVNE METODE OBRAČUNA AMORTIZACIJE U PODUZEĆU HIDRODOM D.O.O.}}, } @mastersthesis{vup:658, author = {{Hušek, Marina}}, title = {{PRODAJNO UPRAVLJANJE NA RAZINI PRODAVAČA}}, } @mastersthesis{vup:329, author = {{Meštrović, Emanuela}}, title = {{SONDAŽA RAČUNALOM U ISTRAŽIVANJU TRŽIŠTA}}, } @mastersthesis{vup:330, author = {{Žiška, Danijel}}, title = {{STRATEGIJA DIFERENCIJACIJE PROIZVODA}}, } @mastersthesis{vup:1075, author = {{Kerepčić, Marica}}, title = {{ULOGA OBITELJSKIH PODUZEĆA NA HRVATSKI REGIONALNI RAZVOJ}}, } @mastersthesis{vup:607, author = {{Katušić, Maja}}, title = {{OBILJEŽJA TRŽIŠTA PREHRAMBENIH PROIZVODA}}, } @mastersthesis{vup:1891, author = {{Nasurović, Andrea}}, title = {{OFFSHORE KOMPANIJE I POREZNE OAZE}}, } @mastersthesis{vup:975, author = {{Matijević, Ankica}}, title = {{PROCES UPRAVLJANJA PREDSTEČAJNIM NAGODBAMA}}, } @mastersthesis{vup:651, author = {{Solić, Sunčica}}, title = {{STRATEGIJA PROŠIRENJA BRANDA}}, } @mastersthesis{vup:328, author = {{Jicha, Silvija}}, title = {{TEHNIKE MARKETINŠKE KONTROLE}}, } @mastersthesis{vup:1541, author = {{Šarić, Anita}}, title = {{ULOGA MENADŽMENTA U UPRAVLJANJU NABAVNIM PROCESIMA U TRGOVINSKOM PODUZEĆU}}, } @mastersthesis{vup:1573, author = {{Budimlić, Ena}}, title = {{ULOGA OGLAŠAVANJA U PROMOCIJI}}, } @mastersthesis{vup:1588, author = {{Ovčar, Maja}}, title = {{UTJECAJ MONETARNE POLITIKE NA PROMJENE DEVIZNOG TEČAJA}}, } @mastersthesis{vup:1542, author = {{Šimić, Marija}}, title = {{VELEPRODAJNO POSLOVANJE U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{vup:606, author = {{Čilić, Davorka}}, title = {{VRSTE KRETANJA POTROŠAČA NA TURISTIČKOM TRŽIŠTU}}, } @mastersthesis{vup:594, author = {{Čondić, Mirela}}, title = {{ANALIZA ČIMBENIKA KOJI UTJEČU NA PROCES ODREĐIVANJA CIJENA}}, } @mastersthesis{vup:593, author = {{Elijaš, Dario}}, title = {{POLITIKE PROMOTIVNOG ODREĐIVANJA CIJENA}}, } @mastersthesis{vup:327, author = {{Bilanović, Marijana}}, title = {{TEHNIKE UNAPREĐENJA PRODAJE}}, } @mastersthesis{vup:958, author = {{Veber, Hrvoje}}, title = {{ELEKTRONIČKA TRGOVINA U POSLOVANJU OPG-OVA}}, } @mastersthesis{vup:1912, author = {{Begović, Antonia}}, title = {{UPRAVLJANJE KVALITETOM U PROIZVODNOJ ORGANIZACIJI}}, } @mastersthesis{vup:1540, author = {{Štefanac, Martina}}, title = {{UPRAVLJANJE PRODAJNIM PROCESIMA}}, } @mastersthesis{vup:602, author = {{Jureša, Vlatka}}, title = {{POLITIKA ZALIHA U TRGOVINI}}, } @mastersthesis{vup:974, author = {{Pitz, Angela}}, title = {{PROCES ISRAŽIVANJA KAO OSNOVA TRŽIŠNOG POSLOVANJA}}, } @mastersthesis{vup:620, author = {{Bojanić, Marijana}}, title = {{ANALIZA DRUŠTVENO ODGOVORNOG POSLOVANJA U BANKARSKOM SEKTORU RH}}, } @mastersthesis{vup:1055, author = {{Paić, Patricia}}, title = {{ANALIZA KRETANJA BROJA STANOVA U REPUBLICI HRVATSKOJ I ANALIZA KVALITETE STANOVANJA STANOVNIŠTVA}}, } @mastersthesis{vup:650, author = {{Pepić, Adriana}}, title = {{CO-BRANDING KAO STRATEGIJA MARKE}}, } @mastersthesis{vup:1884, author = {{Bunderle, Marija}}, title = {{COST BENEFIT ANALIZA PROJEKTA}}, } @mastersthesis{vup:1571, author = {{Miholić, Nikola}}, title = {{MARKETING GEOLOKACIJSKIH MOBILNIH MREŽA}}, } @mastersthesis{vup:619, author = {{Livak, Predrag}}, title = {{DRUŠTVENO ODGOVORNO POSLOVANJE U KONTEKSTU ZAŠTITE OKOLIŠA}}, } @mastersthesis{vup:617, author = {{Matošević, Ivana}}, title = {{DRUŠTVENO ODGOVORNO POSLOVANJE U MEDIJSKOM PROSTORU}}, } @mastersthesis{vup:657, author = {{Petreković, Jelena}}, title = {{ETIČKA I PRAVNA PITANJA U PRODAJI I PREGOVARANJU}}, } @mastersthesis{vup:656, author = {{Farkaš, Sanja}}, title = {{KOMUNIKACIJA U PRODAJI I PREGOVARANJU U BANKARSTVU}}, } @mastersthesis{vup:324, author = {{Bilobrk, Olivija}}, title = {{MARKETING USLUŽNIH DJELATNOSTI}}, } @mastersthesis{vup:326, author = {{Taborski, Bruno}}, title = {{METODE ISPITIVANJA U ISTRAŽIVANJU TRŽIŠTA}}, } @mastersthesis{vup:653, author = {{Širac, Anita}}, title = {{METODE ISPITIVANJA U ISTRAŽIVANJU TRŽIŠTA KOD POSLOVANJA SREDNJIH I VELIKIH PODUZEĆA}}, } @mastersthesis{vup:309, author = {{Gorički, Mihael}}, title = {{MOTIVI I STAVOVI U PONAŠANJU POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{vup:323, author = {{Bilobrk, Katarina}}, title = {{PRIMJENA DRUŠTVENOG MARKETINGA}}, } @mastersthesis{vup:868, author = {{Grozdanović, Ivan}}, title = {{PRIMJENA MATRIČNOG RAČUNA NA INPUT - OUTPUT ANALIZU U TRGOVINSKOM POSLOVANJU}}, } @mastersthesis{vup:645, author = {{Petrić, Antun}}, title = {{MENADŽMENT TROŠKOVA TRGOVINSKE LOGISTIKE}}, } @mastersthesis{vup:325, author = {{Janković, Milan}}, title = {{EKSTERNI ODNOSI S JAVNOŠĆU}}, } @mastersthesis{vup:615, author = {{Perić, Helena}}, title = {{ETIKA U OGLAŠAVANJU}}, } @mastersthesis{vup:649, author = {{Kovačević, Katarina}}, title = {{MJERENJE VRIJEDNOSTI MARKE}}, } @mastersthesis{vup:655, author = {{Krpes, Dalibor}}, title = {{PRODAJNO DJELOVANJE NA POSLOVNOM TRŽIŠTU PODUZEĆA VIRUS INTERNACIONAL D.O.O.}}, } @mastersthesis{vup:599, author = {{Mikić, Aleksandra}}, title = {{UDRUŽIVANJE MALOG PODUZETNIŠTVA U TRGOVINI}}, } @mastersthesis{vup:341, author = {{Mošunjac, Ivana}}, title = {{UTJECAJ KULTUROLOŠKIH RAZLIKA NA VANJSKOTRGOVINSKO POSLOVANJE}}, } @mastersthesis{vup:788, author = {{Obradović, Ivana}}, title = {{UTJECAJ TEHNOLOŠKOG RAZVOJA NA VELEPRODAJNO I MALOPRODAJNO POSLOVANJE}}, } @mastersthesis{vup:647, author = {{Ružman - Akalović, Ivana}}, title = {{ELEMENTI IDENTITETA MARKE NA PRIMJERU ZAGREBAČKE BANKE D.D.}}, } @mastersthesis{vup:622, author = {{Obradović, Slavica}}, title = {{LOKACIJA TRGOVINSKOG PODUZEĆA}}, } @mastersthesis{vup:590, author = {{Paponja, Slaven}}, title = {{METODE ODREĐIVANJA CIJENA PROIZVODA U PODUZEĆU ZVEČEVO D.D.}}, } @mastersthesis{vup:787, author = {{Tomić, Miroslav}}, title = {{ORGANIZACIJA MALOPRODAJNOG POSLOVANJA}}, } @mastersthesis{vup:604, author = {{Žafaranić, Dalibor}}, title = {{REGIONALNI ASPEKT RAZVOJA I ZNAČENJA VANJSKE TRGOVINE U SVIJETU}}, } @mastersthesis{vup:648, author = {{Čor, Jelena}}, title = {{STRATEGIJA PROŠIRENJA MARKE}}, } @mastersthesis{vup:605, author = {{Margeta, Tomica}}, title = {{TURISTIČKA TRŽIŠTA SVIJETA}}, } @mastersthesis{vup:661, author = {{Srnović, Tihomir}}, title = {{UPRAVLJANJE ODNOSIMA S KLJUČNIM KUPCIMA}}, } @mastersthesis{vup:646, author = {{Berić, Anabela}}, title = {{UPRAVLJANJE SPLETOM MARAKA}}, } @mastersthesis{vup:322, author = {{Golubić, Tomislav}}, title = {{DISTRIBUCIJA KAO ELEMENT MARKETINŠKOG MIKSA}}, } @mastersthesis{vup:321, author = {{Marković, Perka}}, title = {{UPOTREBA APELA U OGLAŠAVANJU}}, } @mastersthesis{vup:401, author = {{Bizomec, Valerija}}, title = {{INTERNET I MOBILNE TEHNOLOGIJE U OGLAŠAVANJU}}, } @mastersthesis{vup:308, author = {{Perić, Mateja}}, title = {{PRIMJENA SEGMENTACIJE TRŽIŠTA}}, } @mastersthesis{vup:427, author = {{Tomašić, Tajana}}, title = {{OPREMANJE I OZNAČAVANJE PROIZVODA}}, } @mastersthesis{vup:319, author = {{Marić, Marija}}, title = {{STRATEGIJA DIVERZIFIKACIJE KAO DIO POLITIKE PROIZVODA}}, } @mastersthesis{vup:320, author = {{Uršić, Ana}}, title = {{ULOGA RADIJA KAO MEDIJA U PROMOCIJI}}, } @mastersthesis{vup:426, author = {{Varzić, Magdalena}}, title = {{FRANŠIZA KAO PRODAJNA STRATEGIJA}}, } @mastersthesis{vup:318, author = {{Makaj, Danijela}}, title = {{FUNKCIJE PROPAGANDNIH AGENCIJA}}, } @mastersthesis{vup:316, author = {{Polić, Sandra}}, title = {{MARKETING U PROIZVODNJI HRANE}}, } @mastersthesis{vup:399, author = {{Patoč, Ivana}}, title = {{SOFTVER KAO PROIZVOD PODUZEĆA}}, } @mastersthesis{vup:1332, author = {{Jurišić, Lidija}}, title = {{UPRAVLJANJE PROJEKTNIM CIKLUSOM}}, } @mastersthesis{vup:337, author = {{Hut, Vladimira}}, title = {{ANALIZA LOKACIJE TRGOVINSKOG PODUZEĆA}}, } @mastersthesis{vup:1096, author = {{Solenički, Filip}}, title = {{EKONOMSKA OBILJEŽJA TURIZMA U HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{vup:1072, author = {{Curić, Ivana}}, title = {{MALO I SREDNJE PODUZETNIŠTVO U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{vup:363, author = {{Šestak, Ivana}}, title = {{UTJECAJ INVESTICIJA NA GOSPODARSKI RAST}}, } @mastersthesis{vup:994, author = {{Vračarić, Jelena}}, title = {{PERMANENTNO OBRAZOVANJE I NJEGOV ZNAČAJ ZA ODRŽIVI RAZVITAK PODUZEĆA PODRAVKA D.D. KOPRIVNICA}}, } @mastersthesis{vup:396, author = {{Štefanac, Damir}}, title = {{POSLOVNA PRIMJENA SOFTWERA KAO USLUGE NA INTERNETU}}, } @mastersthesis{vup:335, author = {{Mesić, Nikola}}, title = {{INSPEKCIJSKI NADZOR U TRGOVINSKOM POSLOVANJU}}, } @mastersthesis{vup:1570, author = {{Jenkač, Tomislav}}, title = {{KREATIVNA STRATEGIJA I OGLAŠIVAČKI APELI}}, } @mastersthesis{vup:315, author = {{Markušić, Oliver}}, title = {{PRIMJENA INTERNETA KAO MEDIJA PROMOCIJE}}, } @mastersthesis{vup:307, author = {{Ivanković, Gordan}}, title = {{SPECIFIČNOSTI MARKETINGA U TURIZMU}}, } @mastersthesis{vup:373, author = {{Kekić Bošnjak, Mira}}, title = {{ORGANIZACIJA NABAVNE FUNKCIJE I DJELATNOSTI NABAVE U TVRTCI COCA-COLA HBC HRVATSKA}}, } @mastersthesis{vup:1567, author = {{Smoljanac, Darija}}, title = {{PRIMJENA INTERNETA U INTEGRIRANOJ MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI}}, } @mastersthesis{vup:1568, author = {{Baschiera, Sandra}}, title = {{UPRAVLJANJE MARKOM PROIZVODA}}, } @mastersthesis{vup:391, author = {{Vukšić, Žanet}}, title = {{INFORMACIJSKI SUSTAV PODUZEĆA}}, } @mastersthesis{vup:371, author = {{Pavlović, Blaženko}}, title = {{POSLOVNI MODELI NABAVE NA INTERNETU}}, } @mastersthesis{vup:317, author = {{Čor, Jelena}}, title = {{PRIMJENA MARKETINGA U TURIZMU}}, } @mastersthesis{vup:333, author = {{Tomić, Miroslav}}, title = {{PROCES SKLADIŠTENJA ROBE}}, } @mastersthesis{vup:1552, author = {{Jureša, Vlatka}}, title = {{UNAPREĐENJE PRODAJE KAO ELEMENT PROMOCIJSKOG MIKSA}}, } @mastersthesis{vup:988, author = {{Đurkija, Senka}}, title = {{MEĐULJUDSKI ODNOSI}}, } @mastersthesis{vup:313, author = {{Savić, Tamara}}, title = {{DONOŠENJE ODLUKE O KUPNJI NA TRŽIŠTU NAMJEŠTAJA}}, } @mastersthesis{vup:370, author = {{Šugić, Melanija}}, title = {{NABAVNO POSLOVANJE NA PRIMJERU PODUZEĆA GAVRANOVIĆ D.O.O. ZAGREB}}, } @mastersthesis{vup:331, author = {{Paljar, Marija}}, title = {{RAZVOJ MALOPRODAJE U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @inproceedings{vup:1368, author = {{Andrlić, Berislav and Ružić, Ivan}}, title = {{Web Wine Marketing: Theory and Practice}}, } @mastersthesis{vup:312, author = {{Adamović Falamić, Ivančica}}, title = {{ANALIZA MARKETINŠKE STRATEGIJE U JEDINICAMA LOKALNE SAMOUPRAVE}}, } @mastersthesis{vup:311, author = {{Javorček, Snježana}}, title = {{E-MARKETING U HOTELIJERSTVU KONTINENTALNE HRVATSKE}}, } @mastersthesis{vup:425, author = {{Strapač, Sanja}}, title = {{ISTRAŽIVANJE KVALITETE PROIZVODA NA TRŽIŠTU ČOKOLADE}}, } @mastersthesis{vup:978, author = {{Jurišić, Martina}}, title = {{MARKETINŠKE MOGUĆNOSTI RAZVOJA RURALNOG TURIZMA}}, } @mastersthesis{vup:306, author = {{Sertić, Nikolina}}, title = {{MARKETING U TURIZMU I UGOSTITELJSTVU NA PRIMJERU TURISTIČKIH ZAJEDNICA}}, } @mastersthesis{vup:424, author = {{Milinović, Roberta}}, title = {{ISTRAŽIVANJE TRGOVAČKIH MARAKA U MALOPRODAJI}}, } @mastersthesis{vup:1853, author = {{Martinko Lihtar, Maja}}, title = {{POREZNA OSLOBOĐENJA U SUSTAVU PDV-a}}, } @mastersthesis{vup:423, author = {{Hmorinski, Andrea}}, title = {{UPRAVLJANJE PRIVATNIM MARKAMA}}, } @mastersthesis{vup:1907, author = {{Del Vechio, Manuel}}, title = {{ULOGA INTERNETA U PROVEDBI MARKETINŠKE STRATEGIJE U TURIZMU}}, } @mastersthesis{vup:422, author = {{Vidović, Tatjana}}, title = {{PRIMJENA E-MARKETINGA U TURIZMU - ISTARSKA ŽUPANIJA}}, } @inproceedings{vup:2138, author = {{Grgona, Jadranko and Andrlić, Berislav and Kukuljan, Valter}}, title = {{Web Site Quality Evaluation in Tourism}}, }