@mastersthesis{efos:5908, author = {{Benić, Tatjana}}, title = {{Uloga trgovačkih maraka na konkurentnost}}, } @mastersthesis{efos:5750, author = {{Serdarušić, Luka}}, title = {{BUDUĆNOST RAZVOJA TRGOVAČKIH MARKI U SVIJETU I REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{efos:5861, author = {{Faletar, Kristina}}, title = {{DJEČJI MARKETING S OSVRTOM NA MANIPULATIVNO OGLAŠAVANJE USMJERENO NA DJECU}}, } @mastersthesis{efos:5515, author = {{Čamić, Ivana}}, title = {{ULOGA BRANDA U STVARANJU LOJALNOSTI POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{efos:5644, author = {{Ljubičić, Viktorija}}, title = {{ULOGA EMOCIONALNOG BRANDINGA U IZGRADNJI LOJALNOSTI BRANDA}}, } @mastersthesis{efos:5775, author = {{Šimičić, Lorena}}, title = {{UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA IZGRADNJU BRANDA}}, } @mastersthesis{efos:5472, author = {{Antunović, Anto}}, title = {{VREDNOVANJE BRANDA S ASPEKTA FINANCIJSKE VRIJEDNOSTI BRANDA}}, } @phdthesis{efos:5461, author = {{Ilić, Saša}}, title = {{UTJECAJ KONKURENCIJE I KONCENTRACIJE NA KVALITETU U AUTOBUSNOM PRIJEVOZU}}, } @mastersthesis{efos:5094, author = {{Klobučar, Ankica}}, title = {{ULOGA ODNOSA S JAVNOŠĆU U KRIZNOM KOMUNICIRANJU}}, } @mastersthesis{efos:5189, author = {{Pezer, Marko}}, title = {{TRGOVAČKA MARKA KAO BRAND}}, } @mastersthesis{efos:5283, author = {{Rimac, Luka}}, title = {{ULOGA BRANDA U STVARANJU LOJALNOSTI POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{efos:4962, author = {{Brnjik, Ivan}}, title = {{VREDNOVANJE BRANDA S ASPEKTA TRŽIŠNE VRIJEDNOSTI BRANDA}}, } @mastersthesis{efos:5308, author = {{Stažić, Ivan}}, title = {{UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA IZGRADNJU BRANDA}}, } @mastersthesis{efos:5022, author = {{Duvnjak, Igor}}, title = {{UTJECAJ PRIKRIVENOG OGLAŠAVANJA NA ODLUKE O KUPNJI}}, } @mastersthesis{efos:4529, author = {{Ivanjko, Nera}}, title = {{DRUŠTVENE MREŽE KAO MARKETING ALAT ZA MALA PODUZEĆA}}, } @mastersthesis{efos:4525, author = {{Došen, Marija}}, title = {{ODNOSI S JAVNOŠĆU I KRIZNO KOMUNICIRANJE}}, } @mastersthesis{efos:4524, author = {{Žulj, Maja}}, title = {{ULOGA EMOCIONALNOG BRANDINGA U IZGRADNJI LOJALNOSTI BRANDA}}, } @mastersthesis{efos:4563, author = {{Burek, Vedran}}, title = {{ULOGA I DEFINICIJA KATEGORIJE PROIZVODA}}, } @mastersthesis{efos:4512, author = {{Grubišić, Ivan}}, title = {{UTJECAJ BRANDA NA IMPULZIVNU KUPNJU BRANDIRANIH I NE BRANDIRANIH PROIZVODA}}, } @mastersthesis{efos:4533, author = {{Stanković, Damir}}, title = {{UTJECAJ PRIKRIVENOG OGLAŠAVANJA NA ODLUKE O KUPNJI}}, } @mastersthesis{efos:4452, author = {{Dumenčić, Barbara}}, title = {{Analiza kategorije kave unutar maloprodajnih lanaca Konzum, Spar i Lidl - Consumer Decision Tree metoda}}, } @mastersthesis{efos:4454, author = {{Krenek, Maja}}, title = {{ONLINE CATEGORY MANAGEMENT}}, } @mastersthesis{efos:4333, author = {{Gavranić, Iva}}, title = {{UTJECAJ LAYOUT-A NA PONAŠANJE KUPACA}}, } @mastersthesis{efos:3899, author = {{Kontrec, Toni}}, title = {{Gerila marketing u malim i srednjim tvrtkama}}, } @mastersthesis{efos:3579, author = {{Skender, Erik}}, title = {{Guerrillski marketing u novim medijima}}, } @mastersthesis{efos:3854, author = {{Janić, Petra}}, title = {{Utjecaj privatnih marki na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{efos:3913, author = {{Kursar, Vedran}}, title = {{Utjecaj vizualnog identiteta na percepciju potrošača o imidžu branda}}, } @mastersthesis{efos:3473, author = {{Cvijanović, Anja}}, title = {{Analiza kategorije detrdženata za pranje rublja u maloprodajnim lancima Konzum, Spar i Plodine}}, } @mastersthesis{efos:3503, author = {{Glibo, Iva}}, title = {{Layout prodavaonice - utjecaj na kupce}}, } @mastersthesis{efos:3564, author = {{Stojčević, Iva}}, title = {{Online category management}}, } @mastersthesis{efos:3905, author = {{Jurkić, Nikola}}, title = {{Uloga trgovačkih maraka u razvoju branda trgovca}}, } @mastersthesis{efos:3656, author = {{Babić, Tomislav}}, title = {{Uloga branda u stvaranju lojalnosti potrošača}}, } @mastersthesis{efos:3728, author = {{Lukić, Biljana}}, title = {{Uloga neuromarketinga u oglašavanju}}, } @mastersthesis{efos:3810, author = {{Horvat, Mia}}, title = {{Tradicionalni vs. guerrilla marketing}}, } @mastersthesis{efos:3742, author = {{Malić, Filip}}, title = {{Trgovačka marka kao brand}}, } @mastersthesis{efos:3823, author = {{Mitrović, Tea}}, title = {{Utjecaj zemlje podrijetla na percepciju trgovačke marke i branda}}, } @mastersthesis{efos:3801, author = {{Jurić, Matea}}, title = {{Utjecaj layouta prodavaonice na kupce}}, } @mastersthesis{efos:3825, author = {{Ranogajec, Tena}}, title = {{Budućnost razvoja trgovačkih maraka u Republici Hrvatskoj i svijetu}}, } @mastersthesis{efos:3696, author = {{Babić, Andrea}}, title = {{Analiza kategorije u Category Managementu - "kreme za njegu lica i tijela" u drogerijama.}}, } @mastersthesis{efos:2759, author = {{Bošnjak, Martina}}, title = {{Marketing sadržaja kao sredstvo marketinga putem utjecajnih osoba}}, } @mastersthesis{efos:2760, author = {{Đaković, Marija}}, title = {{Uloga trgovačkih maraka u razvoju brenda trgovca}}, } @mastersthesis{efos:2521, author = {{Dujak, Dora}}, title = {{Blockchain implementacija u oglašavanju}}, } @mastersthesis{efos:2496, author = {{Beljan, Matej}}, title = {{Lokalni porezi i porezno opterećenje u zemljama Europske Unije}}, } @mastersthesis{efos:2583, author = {{Salajec, Nikolina}}, title = {{Materijalne kompenzacije u poduzeću Podravka d.d.}}, } @mastersthesis{efos:2543, author = {{Klepo, Krešimir}}, title = {{Mirovinski sustav u Republici Hrvatskoj- analiza održivosti}}, } @mastersthesis{efos:2542, author = {{Kalinić, Mateja}}, title = {{Nagrađivanje zaposlenika po ESOP programu u poduzeću Kraš d.d.}}, } @mastersthesis{efos:2330, author = {{Adrić, Ružica}}, title = {{Koncept trgovačke marke}}, } @mastersthesis{efos:2389, author = {{Hodak, Marina}}, title = {{Strategija upravljanja javnim dugom Republike Hrvatske u razdoblju od 2008. do 2017. godine}}, } @mastersthesis{efos:1926, author = {{Preradović, Marko}}, title = {{Poduzetnički pothvat tvrtke za proizvodnju namještaja po mjeri}}, } @mastersthesis{efos:1812, author = {{Krajina, Doris}}, title = {{Analiza i usporedba poreza na dobit u Republici Hrvatskoj i zemljama članicama Europske unije}}, } @mastersthesis{efos:1811, author = {{Sabolski, Tomislava}}, title = {{Uloga i značaj poreza na dodanu vrijednost na razvoj ugostiteljstva}}, } @mastersthesis{efos:1592, author = {{Malarić Sinković, Sanja}}, title = {{Novi mediji u oglašavanju}}, } @mastersthesis{efos:1721, author = {{Duvnjak, Dinko}}, title = {{Marketing komunikacijski miks na primjeru poduzeća Panturist d.d.}}, } @mastersthesis{efos:1306, author = {{Stojković, Igor}}, title = {{Postavljanje i oblikovanje organizacije i organizacijske strukture građevinskog poduzeća}}, } @mastersthesis{efos:368, author = {{Filipović, Mario}}, title = {{Povezanost organizacijskih aspekata podjele poduzeća i uspješnosti poslovanja}}, } @mastersthesis{efos:153, author = {{Memić, Natalija}}, title = {{Pozicioniranje branda u svijesti potrošača}}, }