@mastersthesis{efos:5909, author = {{Matković, Hrvoje}}, title = {{PRILAGODBA POSLOVNOG MODELA DIGITALNOM OKRUŽENJU}}, } @mastersthesis{efri:4428, author = {{Bašić Žic, Maja}}, title = {{Mogućnosti primjene digitalnog marketinga u posebnim oblicima turizma: profili turista lovnog turizma u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efri:4376, author = {{Bilić, Višnja}}, title = {{Utjecaj pandemije COVID-19 na promjene u internetskoj trgovini}}, } @mastersthesis{efos:5770, author = {{Šerić, Marta}}, title = {{BAADER – MEINHOFOV FENOMEN KAO SEGMENT MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI}}, } @mastersthesis{efos:5863, author = {{Grbavac, Antun}}, title = {{Povijesni razvoj e-trgovine}}, } @mastersthesis{efos:5604, author = {{Ivezić, Ivana}}, title = {{MARKETINŠKE AKTIVNOSTI U OBRTNIŠTVU}}, } @mastersthesis{efos:5682, author = {{Mrđenović, Miroslav}}, title = {{MARKETINŠKE AKTIVNOSTI U VINSKOJ INDUSTRIJI}}, } @mastersthesis{efos:5893, author = {{Blažević, Gabriela}}, title = {{MARKETINŠKE SPECIFIČNOSTI DRUŠTVENE MREŽE TIK TOK}}, } @mastersthesis{efos:5857, author = {{Drobac, Vanesa}}, title = {{UTJECAJ OSOBNIH ČIMBENIKA NA PONAŠANJE POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{efos:5501, author = {{Brajnović, Tena}}, title = {{VAŽNOST MARKETING PLANA ZA MALA I SREDNJA PODUZEĆA}}, } @mastersthesis{efos:5638, author = {{Lolić, Stribor}}, title = {{ANALIZA TRENDOVA MOBILNE TRGOVINE}}, } @mastersthesis{efos:5585, author = {{Grgić, Matej}}, title = {{Internetski oblici plaćanja i digitalne valute}}, } @mastersthesis{efos:5570, author = {{Galić, Ljerka}}, title = {{MARKETINŠKE SPECIFIČNOSTI VIRTUALNE STVARNOSTI}}, } @mastersthesis{efos:5526, author = {{Pakšec, Dora}}, title = {{OCJENA KAMPANJE ZA PODIZANJE SVIJESTI O BRENDU NA DRUŠTVENIM MREŽAMA}}, } @mastersthesis{efos:5879, author = {{Kovačević, Patricia}}, title = {{PODCAST – PLATFORMA ZA PRIPOVIJEDANJE PUTEM AUDIO SADRŽAJA}}, } @mastersthesis{efos:5728, author = {{Poplašen, Ivana}}, title = {{PRIJENOS UŽIVO KAO ISTAKNUTA VIDEO FORMA}}, } @mastersthesis{efzg:11724, author = {{Ljuban, Leonarda}}, title = {{Perspektiva krajnjih potrošača o aktivnostima e-mail marketinga te percipiranim promjenama uslijed pandemije Covid-19}}, } @mastersthesis{efos:5827, author = {{Vovk, Vanja}}, title = {{UPORABA MULTIMEDIJSKIH ELEMENATA U PROCESU BRENDIRANJA}}, } @mastersthesis{efos:5483, author = {{Bartolović, Katarina}}, title = {{UTJECAJ VIDEA I SLIKE NA PERFORMANSE OGLASA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA}}, } @mastersthesis{efos:5660, author = {{Matić, Stjepan}}, title = {{VIDEO DNEVNIK KAO SREDSTVO DOSTAVLJANJA MULTIMEDIJALNE PORUKE}}, } @mastersthesis{efos:5875, author = {{Riedl, Emma}}, title = {{ANALIZA UPRAVLJANJA MARKETINGOM U INDUSTRIJI INFORMATIČKIH TEHNOLOGIJA}}, } @mastersthesis{efos:5535, author = {{Ćosić, Ilija}}, title = {{KORIŠTENJE DESIGN THINKING METODOLOGIJE U SVRHU OBLIKOVANJA MARKETINŠKE STRATEGIJE I RAZVOJA PROIZVODA}}, } @mastersthesis{efos:5737, author = {{Rašić, Ivona}}, title = {{UPRAVLJANJE MARKETINGOM IZ POZICIJE TRŽIŠNOG SLJEDBENIKA}}, } @mastersthesis{efos:5882, author = {{Šakić, Antonijo}}, title = {{DIGITALNA PRISTUNOST TURISTIČKIH POSLOVNIH SUBJEKATA}}, } @mastersthesis{efos:5587, author = {{Habus, Tamara}}, title = {{INFLUENCERI U MARKETINŠKIM AKTIVNOSTIMA}}, } @mastersthesis{efos:5864, author = {{Horvatić, Ivan}}, title = {{IZGRADNJA MARKE U INTERNETSKOM OKRUŽENJU}}, } @mastersthesis{efos:5710, author = {{Pavljašević, Ana}}, title = {{MARKETING POSLOVNIH SUBJEKATA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA}}, } @mastersthesis{efos:5848, author = {{Andrić, Patricia}}, title = {{Marketinška komunikacija e-mailom}}, } @mastersthesis{efos:5714, author = {{Pendić, Lea}}, title = {{OBLICI VIRALNOG MARKETINGA NA INTERNETU}}, } @mastersthesis{efos:5823, author = {{Vilk, Anja}}, title = {{DIGITALNA PRISUTNOST POSLOVNOG SUBJEKTA}}, } @mastersthesis{efos:5513, author = {{Cah, Domagoj}}, title = {{E-trgovina u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efos:5565, author = {{Filipović, Antonio}}, title = {{MOGUĆNOSTI PRIMJENE INTERAKTIVNOSTI I MULTIMEDIJE U KULTURI}}, } @mastersthesis{efos:5528, author = {{Čorić, Patricia}}, title = {{PRIKAZ TEHNIKE I ALATA EYE TRACKINGA U UPRAVLJANJU MARKETINGOM}}, } @mastersthesis{efos:5598, author = {{Ištuk, Ana}}, title = {{TEHNOLOGIJA PROŠIRENE STVARNOSTI U SLUŽBI DOSTAVLJANJA SADRŽAJA U OKRUŽJE KORISNIKA}}, } @mastersthesis{efos:5825, author = {{Vizentaner, Domagoj}}, title = {{Utjecaj umjetne inteligencije na marketinške aktivnosti}}, } @mastersthesis{efos:5451, author = {{Budimir, Bruno}}, title = {{Istraživanje spremnosti korisnika na prihvaćanje tehnologija umjetne inteligencije}}, } @mastersthesis{efos:5446, author = {{Stanić, Sofija}}, title = {{ULOGA MARKETINGA I ODRŽIVOG RAZVOJA U TURIZMU ŠPANJOLSKE I AUSTRIJE}}, } @mastersthesis{efos:5768, author = {{Šarčević, Judita}}, title = {{MARKETINŠKE AKTIVNOSTI NA TRAŽILICAMA}}, } @mastersthesis{efos:5435, author = {{Zvonarić, Dario}}, title = {{Analiza suvremenih internetskih platformi za prodaju drogerijskih proizvoda}}, } @mastersthesis{efos:5411, author = {{Džunja, Tomislav}}, title = {{PERCEPCIJA RIZIKA POTROŠAČA PRILIKOM KORIŠTENJA GLASOVNOG PRETRAŽIVANJA}}, } @mastersthesis{efos:5119, author = {{Burušić Barčan, Ivana}}, title = {{ZASTUPLJENOST E-MARKETINGA U AGROTURIZMU SLAVONIJE, BARANJE I SRIJEMA}}, } @mastersthesis{efos:5136, author = {{Livaja, Barbara}}, title = {{Marketing u turizmu na OPG-ovima}}, } @mastersthesis{efos:5182, author = {{Kordić, Marina}}, title = {{MARKETINŠKE PERSPEKTIVE E-TRGOVINE}}, } @mastersthesis{efos:5262, author = {{Mihalj, Petar}}, title = {{MEDIJSKA KULTURA U SUVREMENOM DRUŠTVU}}, } @mastersthesis{efos:5228, author = {{Münz Filipović, Lea}}, title = {{MULTIMEDIJA U INDUSTRIJI VIDEO IGARA}}, } @mastersthesis{efos:5075, author = {{Jurić, Marija}}, title = {{MULTIMEDIJSKI SADRŽAJI U OBRAZOVANJU}}, } @mastersthesis{efos:4969, author = {{Čuić, Dino}}, title = {{PODCAST KAO MEDIJ SUVREMENOG AUDIO OGLAŠAVANJA}}, } @mastersthesis{efos:5304, author = {{Stanković, Marino}}, title = {{Platforme za e-trgovinu}}, } @mastersthesis{efos:5166, author = {{Majstrović, Lucija}}, title = {{STRATEGIJA MARKETING SADRŽAJA NA DRUŠTVENOJ MREŽI INSTAGRAM}}, } @mastersthesis{efos:5115, author = {{Kujavić, Filip}}, title = {{STRATEGIJA MARKETING SADRŽAJA U SPORTU}}, } @mastersthesis{efos:5398, author = {{Zušćak, Domagoj}}, title = {{UPOTREBA MULTIMEDIJSKIH ELEMENATA PRI IZRADI WEB SJEDIŠTA}}, } @mastersthesis{efos:5357, author = {{Tomas, Luka}}, title = {{UTJECAJ KORISNIČKOG SUČELJA NA KORISNIČKO ISKUSTVO}}, } @mastersthesis{efos:5154, author = {{Živković, Lucija}}, title = {{UTJECAJ ZVUKA NA KORISNIČKO PONAŠANJE}}, } @mastersthesis{efos:4890, author = {{Renka, Alen}}, title = {{ANALIZA CHATBOTA U PROGRAMIMA ISTOVREMENE RAZMJENE PORUKA}}, } @mastersthesis{efos:4892, author = {{Šarčević, Ana}}, title = {{ANALIZA FENOMENA STRAHA OD PROPUŠTANJA (FOMO) U UPRAVLJANJU MARKETINGOM}}, } @mastersthesis{efos:5009, author = {{Glibo, Kristina}}, title = {{IMPLEMENTACIJA KOMPONENTI MOBILNOG MARKETING U SUVREMENIM POSLOVNIM AKTIVNOSTIMA}}, } @mastersthesis{efos:5181, author = {{Orkić, Marijana}}, title = {{MARKETING LUKSUZNIH PROIZVODA}}, } @mastersthesis{efos:5176, author = {{Marić, Roberta}}, title = {{ZNAČAJ BUYER PERSONA U MARKETINGU}}, } @mastersthesis{efos:5350, author = {{Tandarić, Dora}}, title = {{Mogućnosti primjene e-učenja}}, } @mastersthesis{efos:5358, author = {{Tomašević, Antonija}}, title = {{ANALIZA MARKETINŠKE KAMPANJE}}, } @mastersthesis{efos:5197, author = {{Rupčić, Mateja}}, title = {{TRENDOVI PRIMJENE METRIKE MARKETINGA}}, } @mastersthesis{efos:5393, author = {{Zebec, Antun}}, title = {{ZNAČAJ TRAŽILICA U INTERNETSKOM INFORMACIJSKOM PROSTORU}}, } @mastersthesis{efos:5000, author = {{Galić, Marin}}, title = {{ANALIZA TRENDOVA MOBILNOG OKRUŽENJA}}, } @mastersthesis{efos:4966, author = {{Cvitanović, Dina}}, title = {{OBLICI VIRALNOG MARKETINGA NA INTERNETU}}, } @mastersthesis{efos:5337, author = {{Štimac, Franko}}, title = {{TRENDOVI DIGITALNOG MARKETINGA}}, } @mastersthesis{efos:5178, author = {{Dujmenović, Marija}}, title = {{MARKETINŠKE SPECIFIČNOSTI DRUŠTVENE MREŽE}}, } @mastersthesis{efos:5222, author = {{Mlinarević, Franka}}, title = {{UTJECAJ PANDEMIJE COVID-19 NA UPRAVLJANJE MARKETINGOM}}, } @mastersthesis{efos:5163, author = {{Lovrić, Magdalena}}, title = {{Marketing poslovnih subjekata na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{efos:4859, author = {{Knežević, Marina}}, title = {{PRIMJENA E-MARKETINGA U KOZMETIČKOJ INDUSTRIJI}}, } @mastersthesis{efos:4999, author = {{Budić, Gabrijela}}, title = {{OPTIMIZACIJA MULTIMEDIJALNIH ELEMENATA I WEB TRAŽILICE}}, } @phdthesis{efos:4211, author = {{Budić, Hrvoje}}, title = {{MARKETINŠKI ASPEKTI KORIŠTENJA SUVREMENIH INTERNETSKIH APLIKACIJA U AKADEMSKOJ ZAJEDNICI}}, } @mastersthesis{efos:4544, author = {{Radoš, Maja}}, title = {{Multimedijalne mogućnosti mobilnog marketinga}}, } @mastersthesis{efos:4536, author = {{Miličević, Matija}}, title = {{Multimedijalne mogućnosti nosive tehnologije}}, } @mastersthesis{efos:4553, author = {{Živković, Antonio}}, title = {{Oglašavanje kroz strategiju utjecajnih osoba u mobilnom okruženju}}, } @mastersthesis{efos:4538, author = {{Mazur, Mihaela}}, title = {{TEHNIKE I ALATI ISTRAŽIVANJA ZADOVOLJSTVA POTROŠAČA S NAGLASKOM NA „Z“ GENERACIJU}}, } @mastersthesis{efos:4507, author = {{Kovač, Matea}}, title = {{Mogućnosti oglašavanja na društvenim mrežama i njezini učinci na stavove pripadnika generacije Z}}, } @mastersthesis{efos:4511, author = {{Naglav, Ozren}}, title = {{POTENCIJALI GEOLOKACIJSKOG MARKETINGA}}, } @mastersthesis{efos:4517, author = {{Nađ, Karmen}}, title = {{PROŠIRENA STVARNOST I VIRTUALIZACIJA KAO NADOPUNA SUVREMENIM MARKETINŠKIM AKTIVNOSTIMA}}, } @mastersthesis{efos:4502, author = {{Antunović, Marko}}, title = {{PROŠIRENA STVARNOST KAO NOSITELJ MULTIMEDIJALNE MARKETINŠKE INFORMACIJE}}, } @mastersthesis{efos:4564, author = {{Crnjac Ilić, Matea}}, title = {{STVARANJE DUGOROČNO LOJALNIH ODNOSA KROZ SUSTAVE NAGRAĐIVANJA}}, } @mastersthesis{efos:4518, author = {{Deak, Matej}}, title = {{TRENDOVI E-TRGOVINE}}, } @mastersthesis{efos:4505, author = {{Marković, Ena}}, title = {{TRENDOVI U VIDEO MARKETINGU}}, } @mastersthesis{efos:4520, author = {{Grgić, Božidar}}, title = {{VAŽNOST BOJA, DIZAJNA I PAKIRANJA U MARKETINGU}}, } @mastersthesis{efos:4500, author = {{Kršić, Mario}}, title = {{Značaj platformi za dijeljenje slikovnog sadržaja u mobilnoj marketinškoj strategiji}}, } @mastersthesis{efos:4755, author = {{Nikolić, Ivana}}, title = {{OBLICI VIRALNOG MARKETINGA NA INTERNETU}}, } @mastersthesis{efos:4828, author = {{Jozić, Katarina}}, title = {{MOGUĆNOST UPORABE POSLOVNOG WEB - SJEDIŠTA}}, } @mastersthesis{efos:4679, author = {{Vidović, Nina}}, title = {{TRENDOVI DIGITALNOG MARKETINGA}}, } @mastersthesis{efos:4397, author = {{Vareševac, Mateja}}, title = {{ANALIZA SPECIFIČNIH INTERNETSKIH POSLOVNIH MODELA U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{efos:4389, author = {{Bubalo, Filip}}, title = {{ANALIZA UPRAVLJANJA MARKETINGOM U IT INDUSTRIJI}}, } @mastersthesis{efos:4410, author = {{Ćosić, Barbara}}, title = {{DIGITALNA PRISUTNOST POSLOVNOG SUBJEKTA MANGO}}, } @mastersthesis{efos:4667, author = {{Vujić, Ema}}, title = {{DIGITALNA PRISUTNOST TURISTIČKIH POSLOVNIH SUBJEKATA}}, } @mastersthesis{efos:4655, author = {{Cah, Domagoj}}, title = {{E-marketing financijskih institucija}}, } @mastersthesis{efos:4411, author = {{Peić, Klara}}, title = {{Economic potentials of smart cities}}, } @mastersthesis{efos:4396, author = {{Matković, Matea}}, title = {{INTERAKTIVNOST KAO NAJVAŽNIJA OSOBINA DIGITALNE MULTIMEDIJE}}, } @mastersthesis{efos:4658, author = {{Žada, Lovro}}, title = {{MARKETINŠKE SPECIFIČNOSTI DRUŠTVENE MREŽE}}, } @mastersthesis{efos:4403, author = {{Mikić, Doris}}, title = {{NUŽNOST KREIRANJA IMIDŽA PROIZVODA}}, } @mastersthesis{efos:4401, author = {{Stjepanović, Matea}}, title = {{OGLAŠAVANJE KROZ STRATEGIJU UTJECAJNIH OSOBA U MOBILNOM OKRUŽENJU}}, } @mastersthesis{efos:4404, author = {{Tomičić, Ivna}}, title = {{UPRAVLJANJE MASOVNIM KOMUNIKACIJAMA KROZ OGLAŠAVANJE, UNAPREĐENJE PRODAJE, DOGAĐAJE I ISKUSTVA}}, } @mastersthesis{efos:4408, author = {{Spudić, Josipa}}, title = {{Uloga strategije korištenja utjecajnih osoba na kupovinu proizvoda}}, } @mastersthesis{efos:4617, author = {{Vilk, Anja}}, title = {{ANALIZA TRENDOVA MOBILNOG OKRUŽENJA}}, } @mastersthesis{efos:4614, author = {{Bagudić, Anamarija}}, title = {{MARKETING POSLOVNIH SUBJEKATA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA}}, } @mastersthesis{efos:4628, author = {{Vizentaner, Domagoj}}, title = {{Marketinške aktivnosti na tražilicama}}, } @mastersthesis{efos:4348, author = {{Pajić, Davor}}, title = {{OSOBITOSTI KUPNJE LOKALNE TRADICIJSKE HRANE U UGOSTITELJSTVU}}, } @mastersthesis{efos:4339, author = {{Vidaković, Dominik}}, title = {{INTERNETSKI OBLICI PLAĆANJA I DIGITALNE VALUTE}}, } @mastersthesis{efos:4338, author = {{Stojšić, Ana}}, title = {{Komparacija i učinkovitost turističkih mobilnih aplikacija}}, } @mastersthesis{efos:3883, author = {{Jukić, Katarina}}, title = {{MARKETINŠKI ASPEKTI POSLOVANJA HRVATSKOG ZAVODA ZA ZDRAVSTVENO OSIGURANJE U ONLINE OKRUŽENJU}}, } @mastersthesis{efos:3885, author = {{Jelić, Kristina}}, title = {{Uloga brenda u poslovanju na primjeru industrije namještaja}}, } @phdthesis{efos:3973, author = {{Samardžić, Vinko}}, title = {{MARKETINŠKI ASPEKTI GASTRONOMSKOG TURIZMA}}, } @mastersthesis{efos:3486, author = {{Miloloža, Lucija}}, title = {{Ekonomski potencijali pametnih gradova}}, } @mastersthesis{efos:3508, author = {{Raguž, Monika}}, title = {{Implementacija komponenti mobilnog marketinga u suvremenim poslovnim aktivnostima}}, } @mastersthesis{efos:3533, author = {{Čerkez, Iva}}, title = {{Izazovi vođenja bloga namijenjenog komercijalnoj upotrebi}}, } @mastersthesis{efos:3620, author = {{Bela, Luka}}, title = {{Izrada mobilne aplikacije "Studos" za poslovni subjekt "Ekonomski fakultet u Osijeku"}}, } @mastersthesis{efos:3538, author = {{Rendulić, Sabina}}, title = {{Korištenje vizualnih sadržaja kao sredstava u izgradnji brend imidža}}, } @mastersthesis{efos:3623, author = {{Tonković, Jona}}, title = {{Multimedijalne mogućnosti fotografije na odabranom primjeru}}, } @mastersthesis{efos:3850, author = {{Majetić, Andrea}}, title = {{Oglašavanje na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{efos:3479, author = {{Čabraja, Miriam}}, title = {{Stvaranje dugoročno lojalnih odnosa kroz sustave nagrađivanja}}, } @mastersthesis{efos:3529, author = {{Kurtović, Matea}}, title = {{Utjecaj društvenih mreža na izgradnju brenda}}, } @mastersthesis{efos:3912, author = {{Ružić, Toni}}, title = {{Važnost boja, dizajna i pakiranja u marketingu}}, } @mastersthesis{efos:3608, author = {{Ripić, Ivan}}, title = {{Važnost multimedijalnog marketinga u vjenčanoj fotografiji}}, } @mastersthesis{efos:3499, author = {{Sokić, Iva}}, title = {{Značaj platformi za dijeljenje slikovnog sadržaja u mobilnoj marketinškoj strategiji}}, } @mastersthesis{efos:3450, author = {{Brocić, Dejan}}, title = {{Internetski oblici plaćanja i digitalne valute}}, } @mastersthesis{efos:3847, author = {{Sigur, Matea}}, title = {{Marketinške specifičnosti virtualne stvarnosti}}, } @mastersthesis{efos:3865, author = {{Ravlić, Marija}}, title = {{Metrika mobilnog marketinga}}, } @mastersthesis{efos:3831, author = {{Krstanović, Luka}}, title = {{Nužnost kreiranje imidža proizvoda}}, } @mastersthesis{efos:3580, author = {{Kraljević, Borna}}, title = {{Trendovi e - trgovine: Kupovina glasovnim naredbama putem uređaja umjetne inteligencije}}, } @mastersthesis{efos:3630, author = {{Katavić, Lana}}, title = {{Uloga društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji}}, } @mastersthesis{efos:4105, author = {{Zebec, Antun}}, title = {{Marketinške aktivnosti na tražilicama}}, } @mastersthesis{efos:4126, author = {{Jurić, Marija}}, title = {{Oblici viralnog marketinga na internetu}}, } @mastersthesis{efos:4039, author = {{Pfeifer, Bruno}}, title = {{Trendovi digitalnog marketinga}}, } @mastersthesis{efos:3392, author = {{Fadljević, Željka}}, title = {{Analiza trendova mobilnog marketinga}}, } @mastersthesis{efos:3420, author = {{Čuić, Dino}}, title = {{E-marketing u turizmu}}, } @mastersthesis{efos:3432, author = {{Džunja, Tomislav}}, title = {{Marketing poslovnih subjekata na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{efos:4006, author = {{Starčević, Andrea}}, title = {{Marketinške specifičnosti društvene mreže}}, } @mastersthesis{efos:4119, author = {{Kujavić, Filip}}, title = {{Specifičnosti internetskog poslovnog modela}}, } @mastersthesis{efos:3560, author = {{Veršić, Domagoj}}, title = {{Analiza trendova mobilne trgovine}}, } @mastersthesis{efos:3531, author = {{Roso, Kristina}}, title = {{Analiza upravljanja marketingom u kozmetičkoj industriji}}, } @mastersthesis{efos:3637, author = {{Ferić, Krešimir}}, title = {{Mobilno oglašavanje na društvenim mrežama i tražilicama}}, } @mastersthesis{efos:3589, author = {{Vitolić, Ines}}, title = {{Sigurnost MIS-a i računalni kriminal}}, } @mastersthesis{efos:3612, author = {{Meleš, Ivana}}, title = {{Trendovi elektroničkog poslovanja}}, } @mastersthesis{efos:3541, author = {{Lehpamer, Valentina}}, title = {{Utjecaj geolokacijskog marketinga na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{efos:3895, author = {{Hampshire, Tea}}, title = {{Budućnost multimedijalnog marketinga ili prolazna faza - utjecajne osobe na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{efos:3490, author = {{Galić, Jelena}}, title = {{Platforme za e-trgovinu}}, } @mastersthesis{efos:3562, author = {{Mihaljević, Mihael}}, title = {{Pravni i etički aspekti e-trgovine}}, } @mastersthesis{efos:3468, author = {{Marinić, Andrijana}}, title = {{Tipografija kao nositelj tekstualne poruke u digitalnom okruženju}}, } @mastersthesis{efos:3527, author = {{Lefler, Vedran}}, title = {{Trendovi u video marketingu}}, } @mastersthesis{efos:3301, author = {{Kusić, Ivica}}, title = {{Uloga e-marketinga u uspješnoj provedbi zakona o fiskalizaciji u prometu gotovinom}}, } @mastersthesis{efri:2944, author = {{Palić, Tonina}}, title = {{Utjecaj društvenih medija i mobilnih aplikacija na potrošača prilikom odabira turističke destinacije}}, } @mastersthesis{efri:2736, author = {{Krišto, Tanja}}, title = {{Utjecaj premium kategorije proizvoda na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{efri:2983, author = {{Jaška, Sanja}}, title = {{Pozicija i značaj influencera u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efri:2943, author = {{Juričić, Iva}}, title = {{The relationship between participants’ registrations and promotional activities of the Erasmus for Young Entrepreneurs Programme}}, } @phdthesis{efos:3289, author = {{Šmit, Marija}}, title = {{Djeca u okruženju digitalnog marketinga}}, } @mastersthesis{efos:3302, author = {{Hrustek, Ana}}, title = {{Utjecaj korisnički generiranoga sadržaja na odabir planiranoga putovanja}}, } @mastersthesis{efos:3485, author = {{Jurić, Ivana}}, title = {{Mogućnosti marketinga sadržaja na tržištu korporativnog wellbeing-a}}, } @mastersthesis{efos:3153, author = {{Zrnc, Ivan}}, title = {{Važnost istraživanja tržišta usluga otkupa i naplate potraživanja}}, } @mastersthesis{efos:2905, author = {{Čolakić, Suzana}}, title = {{Emocionalni brendovi}}, } @mastersthesis{efos:2963, author = {{Segedi, Tanja}}, title = {{Kupnja putem postupka javne nabave}}, } @mastersthesis{efos:2942, author = {{Mesarić, Saša}}, title = {{Primjena poslovne inteligencije u sustavima za upravljanjem znanjem}}, } @mastersthesis{efos:2928, author = {{Bakač, Tomislav}}, title = {{Upravljanje podacima u eri Big Data}}, } @mastersthesis{efos:2958, author = {{Glavota, Ana}}, title = {{Zaštita potrošača}}, } @mastersthesis{efos:2978, author = {{Mašić, Ivana}}, title = {{Organizacija međunarodnog marketinga u poduzeću Coca-cola}}, } @mastersthesis{efos:3652, author = {{Franjić, Franka}}, title = {{Uloga novih medija oglašavanja u promocijskom mix-u.}}, } @mastersthesis{efos:3750, author = {{Leventić, Ivana}}, title = {{Metrika mobilnog marketinga}}, } @mastersthesis{efos:3184, author = {{Ščević, Jelena}}, title = {{Proširena stvarnost i virtualizacija kao nadopuna suvremenim marketinškim aktivnostima}}, } @mastersthesis{efos:2857, author = {{Štajcer, Sara}}, title = {{Dubrovnik kao turističko odredište}}, } @mastersthesis{efos:2962, author = {{Paska, Matea}}, title = {{Guerilla marketing u turizmu}}, } @mastersthesis{efos:2893, author = {{Kocijan, Andrea}}, title = {{Ponašanje potrošača i donošenje odluka pri izboru i kupnji namještaja po mjeri na primjeru tvrtke "Firmo" d.o.o. Bizovac}}, } @mastersthesis{efos:2897, author = {{Nikšić, Goran}}, title = {{Internetski informacijski prostor}}, } @mastersthesis{efos:2865, author = {{Končarević, Mihael}}, title = {{Pozicioniranje sportskog kolektiva u digitalnom okruženju}}, } @mastersthesis{efos:2949, author = {{Raljević, Ivan}}, title = {{Internetski marketing malih privatnih iznajmljivača}}, } @mastersthesis{efos:2938, author = {{Landeka, Kristijan}}, title = {{Učinkovitost oglašavanja putem društvene mreže Facebook}}, } @mastersthesis{efos:3207, author = {{Landeka, Kristijan}}, title = {{Učinkovitost oglašavanja putem društvene mreže Facebook}}, } @mastersthesis{efos:3229, author = {{Filipović, Monika}}, title = {{Analiza marketinške kampanje}}, } @mastersthesis{efos:3741, author = {{Bubalo, Filip}}, title = {{Analiza poslovnog web-sjedišta}}, } @mastersthesis{efos:3692, author = {{Gregić, Ana}}, title = {{Analiza procesa donošenja odluke o kupovini}}, } @mastersthesis{efos:3249, author = {{Bermanec, Valentina}}, title = {{Implementacija komponenti mobilnog marketinga u suvremenim poslovnim aktivnostima}}, } @mastersthesis{efos:3225, author = {{Mašić, Mihael}}, title = {{Internetsko oglašavanje}}, } @mastersthesis{efos:3024, author = {{Budimčić, Ivan}}, title = {{Izgradnja marke u internetskom okruženju}}, } @mastersthesis{efos:3113, author = {{Stanković, Marino}}, title = {{Marketing poslovnih subjekata na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{efos:3794, author = {{Kordić, Marina}}, title = {{Marketinške specifičnosti društvene mreže}}, } @mastersthesis{efos:3651, author = {{Grubeša, Dolores}}, title = {{Multimedijalne mogućnosti mobilnog marketinga}}, } @mastersthesis{efos:3701, author = {{Jasenko, Mateja}}, title = {{Multimedijalne mogućnosti nosive tehnologije}}, } @mastersthesis{efos:3681, author = {{Pandžić, Marko}}, title = {{Oblici internetskog plaćanja i digitalne valute}}, } @mastersthesis{efos:3182, author = {{Matijević, Ivica}}, title = {{Primjena mobilnog marketinga u razvoju odnosa s korisnicima}}, } @mastersthesis{efos:3703, author = {{Kovačić, Ana}}, title = {{Promjene medijskih navika opće populacije Republike Hrvatske u multimedijalnom okruženju}}, } @mastersthesis{efos:2838, author = {{Vidaković, Dominik}}, title = {{Specifičnosti poslovnog modela glazbenog streaming servisa Deezer}}, } @mastersthesis{efos:2837, author = {{Santi, Antonio}}, title = {{Sustavi za upravljanje znanjem}}, } @mastersthesis{efos:3215, author = {{Pavlović, Marija}}, title = {{Trendovi e-trgovine}}, } @mastersthesis{efos:3702, author = {{Katava, Tina Kristina}}, title = {{Uloga strategije korištenja utjecajnih osoba (influencera) na kupovinu proizvoda putem interneta}}, } @mastersthesis{efos:3789, author = {{Raguž, Maja}}, title = {{Utjecaj osobnih čimbenika na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{efos:3172, author = {{Filipović, Iva}}, title = {{Video dnevnik kao sredstvo dostavljanja multimedijalne poruke}}, } @mastersthesis{efos:3736, author = {{Marošević, Đurica}}, title = {{Virtualna stvarnost}}, } @mastersthesis{efos:3803, author = {{Ronta, Matej}}, title = {{Vrednovanje zadovoljstva korisnika}}, } @mastersthesis{efos:2834, author = {{Živikić, Martina}}, title = {{Zvuk kao sredstvo upotpunjavanja kupovnog iskustva}}, } @mastersthesis{efos:3746, author = {{Radičević, Iva}}, title = {{Izazovi vođenja bloga namijenjenog komercijalnoj upotrebi}}, } @mastersthesis{efos:3744, author = {{Gavranić, Iva}}, title = {{Mobilni marketing: specifičnosti primjene u mobilnom bankarstvu}}, } @mastersthesis{efos:3747, author = {{Šilović, Ivan}}, title = {{Mobilno oglašavanje na društvenim mrežama i tražilicama}}, } @mastersthesis{efos:3690, author = {{Šarac, Aljoša}}, title = {{Nužnost kreiranje imidža proizvoda}}, } @mastersthesis{efos:3754, author = {{Đuzel, Ivona}}, title = {{Proširena stvarnost kao nositelj multimedijalne marketinške informacije}}, } @mastersthesis{efos:3745, author = {{Mikić, Iva}}, title = {{Značaj marketinga sadržaja za distribuciju mobilnih aplikacija}}, } @mastersthesis{efos:3761, author = {{Fekete, Katarina}}, title = {{Značaj platformi za dijeljenje slikovnog sadržaja u mobilnoj marketinškoj strategiji}}, } @mastersthesis{efos:3005, author = {{Ćosić, Barbara}}, title = {{Specifičnosti internetskog poslovnog modela}}, } @mastersthesis{efos:2781, author = {{Knežević, Jelena}}, title = {{Virtualna šetnja kao potpora komuniciranju mikrolokacijskih informacija}}, } @phdthesis{efos:3097, author = {{Deželjin, Renata}}, title = {{Tržišno pozicioniranje hrvatskog turističkog brenda u aktualnom okruženju}}, } @mastersthesis{efos:4305, author = {{Brižić, Matea}}, title = {{BRENDIRANJE REPUBLIKE HRVATSKE KAO ZEMLJE VINA}}, } @mastersthesis{efos:2756, author = {{Rupić, Dino}}, title = {{Marketing turističkih agencija i turoperatora}}, } @mastersthesis{efos:2673, author = {{Šljivac, Mislav}}, title = {{Oglašavanje kroz strategiju utjecajnih osoba}}, } @mastersthesis{efos:2676, author = {{Grozbek, Hrvoje}}, title = {{Društvene mreže u sportu kao sredstvo tržišnog komuniciranja.}}, } @phdthesis{efos:2734, author = {{Stilin, Žarko}}, title = {{Politički marketing u digitalnom okruženju}}, } @mastersthesis{efos:2664, author = {{Kovačević, Josip}}, title = {{Utjecaj propagandnih letaka na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{efos:2491, author = {{Antolović, Zrinka}}, title = {{Razvojni put tvrtke u području internetske trgovine}}, } @mastersthesis{efos:2616, author = {{Šumiga, Daria}}, title = {{Komparacija popularnih kriptovaluta Bitcoin i Ethereum}}, } @mastersthesis{efos:2569, author = {{Pandurić, Tin}}, title = {{Promjene u upravljanju korisničkim podacima u kontekstu odredbi opće uredbe o zaštiti podataka}}, } @mastersthesis{efos:2440, author = {{Janas, Nikolina}}, title = {{Međunarodni marketing u IT industriji}}, } @mastersthesis{efos:2427, author = {{Erkapić, Manuela}}, title = {{Oglašavanje u političkom marketingu}}, } @mastersthesis{efos:2400, author = {{Primožić, Marina}}, title = {{Uloga CRM-a u poslovanju}}, } @mastersthesis{efos:2431, author = {{Golub, Mirna}}, title = {{Cjeloživotno obrazovanje kao jedan od glavnih trendova informacijske tehnologije}}, } @mastersthesis{efos:2415, author = {{Borković, Pavao}}, title = {{Mjesto i uloga komunikacijskog sustava u funkciji upravljanja poslovnih korporacija}}, } @mastersthesis{efos:2454, author = {{Matić, Stjepan}}, title = {{Poticanje kreativnosti kroz vođenje i motiviranje}}, } @mastersthesis{efos:2417, author = {{Cincar, Robert}}, title = {{Primjena modela dropshippinga u oblikovanju e-trgovine}}, } @mastersthesis{efos:2469, author = {{Slivečko, Amanda}}, title = {{Reinženjering i organizacija koja uči}}, } @mastersthesis{efos:2712, author = {{Filipović, Aleksandar}}, title = {{Teorija održivog razvoja gradova.}}, } @mastersthesis{efos:2707, author = {{Steinbrickner, Vedrana}}, title = {{Upravljanje odnosima s potrošačima (CRM) na primjeru poduzeća Hrvatski telekom d.d.}}, } @mastersthesis{efos:2436, author = {{Grubišić, Ivan}}, title = {{Uloga timova u poslovnom procesu}}, } @mastersthesis{efos:2327, author = {{Završki, Mislav}}, title = {{Utjecaj urbanog marketinga na razvoj gradova}}, } @mastersthesis{efos:2284, author = {{Ljevar, Boris}}, title = {{Marketinški profil hrvatskog izvoznika - slučaj INA d.d.}}, } @mastersthesis{efos:2278, author = {{Kraljević, Borna}}, title = {{Oblikovanje i komunikacija kampanje grupnog financiranja}}, } @mastersthesis{efos:2379, author = {{Barišić, Dinko}}, title = {{Održiva potrošnja u mlađoj populaciji}}, } @mastersthesis{efos:2385, author = {{Ćurić, Mirna}}, title = {{Ponašanje potrošača na tržištu bezreceptnih lijekova}}, } @mastersthesis{efos:2396, author = {{Marić, Vedran}}, title = {{Razvoj turističke ponude Republike Hrvatske kroz hotelsko poslovanje}}, } @mastersthesis{efos:2268, author = {{Janić, Petra}}, title = {{Specifičnosti oglašavanja na društvenoj mreži Instagram}}, } @mastersthesis{efos:2392, author = {{Sendić, Kristina}}, title = {{Upravljanje marketingom na tržištu krajnje potrošnje u automobilskoj industriji}}, } @mastersthesis{efos:2332, author = {{Režić Brdarić, Maja}}, title = {{Matrike marketinga}}, } @mastersthesis{efos:2462, author = {{Pintarić, Krešimir}}, title = {{Prilagodba glazbene industrije u digitalnom okružju}}, } @mastersthesis{efos:2339, author = {{Jacoby, Ines}}, title = {{Promjene potrošačke percepcije u okruženju e-trgovine}}, } @mastersthesis{efos:2377, author = {{Posavac, Dražen}}, title = {{Utjecaj e-trgovina na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{efos:2052, author = {{Kralj, Dino}}, title = {{Značaj Dark weba kao dijela internetskog informacijskog prostora}}, } @mastersthesis{efos:2013, author = {{Lukanec, Dino}}, title = {{Usporedba oglašivačkih mogućnosti sustava Google Adwords i društvene mreže Facebook}}, } @phdthesis{efos:2646, author = {{Ljuština, Dušan}}, title = {{Uloga i primjena marketinga u hrvatskim kazalištima}}, } @mastersthesis{efos:1963, author = {{Ružić, Toni}}, title = {{Upravljanje elitnim turizmom kroz resorte}}, } @mastersthesis{efos:1958, author = {{Kovačević, Lucija}}, title = {{Marketing sadržaja kao sredstvo marketinga putem utjecajnih osoba.}}, } @mastersthesis{efos:4308, author = {{Vajda-Mlinaček, Ljiljana}}, title = {{INTERNETSKI MARKETING GRAŠEVINE}}, } @mastersthesis{efos:1982, author = {{Posavac, Melita}}, title = {{Marketinški plan i strategija uvođenja craft piva na tržište}}, } @mastersthesis{efos:1953, author = {{Brlek, Nikolina}}, title = {{Prevencija računalnog kriminala}}, } @mastersthesis{efos:1914, author = {{Martić, Elizabeta}}, title = {{Oglašavanje na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{efos:2882, author = {{Cvrković, Zlatko}}, title = {{Responzivni web dizajn i mobilne aplikacije kao nužnost internetskog marketinga}}, } @mastersthesis{efos:1903, author = {{Hajduković, Boris}}, title = {{Način primjene Government to Bussiness (G2B) i Government to Citizens (G2C) portala s ciljem učinkovitog informiranja korisnika porezne uprave}}, } @mastersthesis{efos:1910, author = {{Dokić, Martina}}, title = {{Potencijali Bjelovarsko - bilogorske županije kao turističke zajednice}}, } @mastersthesis{efos:1880, author = {{Milić, Ivana}}, title = {{Multimedijalne mogućnosti fotografije na primjeru portretne fotografije}}, } @mastersthesis{efos:1924, author = {{Ivić, Danijel}}, title = {{Internetski marketing}}, } @mastersthesis{efos:1864, author = {{Marukić, Magdalena}}, title = {{Marketinški aspekti bankarstva}}, } @mastersthesis{efos:1844, author = {{Kamenčak, Andrea}}, title = {{Marketinška istraživanja na Internetu}}, } @mastersthesis{efos:1830, author = {{Periša, Petra}}, title = {{Specifičnosti oglašavanja na društvenoj mreži Youtube}}, } @mastersthesis{efos:1832, author = {{Martinović, Mario}}, title = {{Analiza marketinških kampanja}}, } @mastersthesis{efos:1773, author = {{Zec, Nedjeljko}}, title = {{Marketing strategija dućana iz susjedstva}}, } @mastersthesis{efos:1683, author = {{Milković, Luka}}, title = {{Alati za pretraživanje i analizu internetskog informacijskog prostora}}, } @mastersthesis{efos:1674, author = {{Prnjak, Jelena}}, title = {{Analiza brokerskih modela u mobilnom okruženju}}, } @mastersthesis{efos:1673, author = {{Bičanić, Slađana}}, title = {{Analiza procesa donošenja odluke o kupnji}}, } @mastersthesis{efos:1675, author = {{Cerić, Nina}}, title = {{Koncept potrošačkog etnocentrizma i njegov odnos s demografskim varijablama i stvarnim kupovnim ponašanjem}}, } @mastersthesis{efos:1668, author = {{Lozić, Jasmina}}, title = {{Kulturne manifestacije kao pokretači razvoja turizma istočne Hrvatske}}, } @mastersthesis{efos:1685, author = {{Glibušić, Luka}}, title = {{Statistički programi i metode mjerenja učinkovitosti mobilnog marketinga}}, } @mastersthesis{efos:1676, author = {{Gelo, Anica}}, title = {{Studija izvodljivosti kupnje i obnove hotela}}, } @mastersthesis{efos:1670, author = {{Potočki, Maja}}, title = {{Uporaba marketinških informacijskih sustava u turizmu}}, } @mastersthesis{efos:1679, author = {{Ukmar, Kristina}}, title = {{Upravljanje komunikacijskim kanalima s potrošačima u marketingu osiguranja}}, } @mastersthesis{efos:1680, author = {{Kranjčević, Irena}}, title = {{Upravljanje marketingom u institucijama kulture s naglaskom na kazališta}}, } @mastersthesis{efos:1677, author = {{Vukmir, Marko}}, title = {{Utjecaj obitelji na kupnju prehrambenih proizvoda}}, } @mastersthesis{efos:1626, author = {{Marić, Matej}}, title = {{Upravljanje marketingom u hotelskom poslovanju}}, } @mastersthesis{efos:1607, author = {{Krešić, Zvonimir}}, title = {{Analiza poduzetničkog potencijala Vukovarsko-srijemske županije}}, } @mastersthesis{efos:1587, author = {{Pašuld, Ivana}}, title = {{Analiza upravljanja marketingom najbrže rastućih brandova na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{efos:1699, author = {{Kljajić, Katarina}}, title = {{Korištenje multimedijalnog marketinga u svrhu nove evangelizacije}}, } @mastersthesis{efos:1612, author = {{Jelačić, Maja}}, title = {{Modeli promocije selektivnog oblika turizma u Osječko-baranjskoj županiji}}, } @mastersthesis{efos:1714, author = {{Rist, Anja}}, title = {{Odnosi s javnošću i publicitet u digitalnom okruženju}}, } @mastersthesis{efos:1477, author = {{Sikra, Franciska}}, title = {{Analiza i potencijali marketing programa ugostiteljskih objekata}}, } @mastersthesis{efos:1533, author = {{Petrović, Mirta}}, title = {{Korištenje multimedije na primjeru uslužnog modela obrazovanja}}, } @mastersthesis{efos:1520, author = {{Čačić, Sanja}}, title = {{Poduzetničke prilike u turističkoj djelatnosti}}, } @mastersthesis{efos:1312, author = {{Bermanec, Valentina}}, title = {{Uporaba Google Analyticsa u analizi poslovnog web-sjedišta}}, } @mastersthesis{efos:1447, author = {{Banić Babec, Helena}}, title = {{Računalni kriminal kao prijetnja e - trgovini}}, } @mastersthesis{efos:1485, author = {{Colarić, Monika}}, title = {{Uloga i značaj fotografije u marketingu sadržaja}}, } @mastersthesis{efos:1465, author = {{Vuković, Krešimir}}, title = {{Inbound marketing kao rastući koncept komunikacije s potrošačima}}, } @mastersthesis{efos:1377, author = {{Mioković, Matija}}, title = {{Web sjedište kao promocijski alat turističkog odredišta}}, } @mastersthesis{efos:1432, author = {{König, Karlo}}, title = {{Marketinške mogućnosti društvenih mreža na primjeru nogometnog kluba}}, } @mastersthesis{efos:1419, author = {{Zbiljski, Matej}}, title = {{Google analytics kao potpora google adwordsu u internetskom marketingu - mobile vs. desktop}}, } @mastersthesis{efos:1775, author = {{Ćurić, Marijana}}, title = {{Primjena e-marketinga u bankarskom sektoru}}, } @mastersthesis{efos:1207, author = {{Čamić, Ines}}, title = {{Multimedijalni marketing kao komunikacijsko sredstvo na primjeru proizvoda namjenjenih djeci}}, } @mastersthesis{efos:1161, author = {{Bobić, Bojan}}, title = {{Primjena virtualne stvarnosti u marketingu}}, } @mastersthesis{efos:1307, author = {{Šandrk, Ivica}}, title = {{Turistički vodič kao donositelj odluke u procesu upravljanja grupom}}, } @mastersthesis{efos:1096, author = {{Banoža, Marko}}, title = {{Prikriveno oglašavanje kroz ciklus filmova o James Bond-u}}, } @mastersthesis{efos:1141, author = {{Radulović, Filip}}, title = {{Uloga digitalnih tehnologija u osobnom marketingu}}, } @mastersthesis{efos:790, author = {{Peček, Marina}}, title = {{Markentiška perspektiva uporabe informacijskih sustava u javnoj upravi}}, } @mastersthesis{efos:4299, author = {{Maloča, Anamarija}}, title = {{UPRAVLJANJE ODNOSIMA S JAVNOŠĆU NARUĈITELJA U JAVNOJ NABAVI}}, } @mastersthesis{efos:643, author = {{Slišković, Kristina}}, title = {{Selektivni oblici turizma}}, } @mastersthesis{efos:465, author = {{Karaula, Katarina}}, title = {{Hotelijerska primjena E-poslovanja u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efos:474, author = {{Rončević, Lucija}}, title = {{Potencijali suvremenih mobilnih tehnologija u modnoj industriji}}, } @mastersthesis{efos:464, author = {{Marijašević, Mirela}}, title = {{Pozicioniranje usluge na tržištu}}, } @mastersthesis{efos:421, author = {{Amidžić, Bernarda}}, title = {{Utjecaj mobilnih uređaja na marketing na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{efos:580, author = {{Fabijanić, Kristijan}}, title = {{Medijski centar "Glas Slavonije"}}, } @mastersthesis{efos:577, author = {{Ažić, Matija}}, title = {{Stavovi studenta o volontiranju}}, } @mastersthesis{efos:500, author = {{Veselčić, Anja}}, title = {{Uporaba društvenih mreža u marketinškim aktivnostima: komparacija mogućnosti Facebooka i Pinteresta}}, } @mastersthesis{efos:556, author = {{Grofelnik, Deni}}, title = {{Optimizacija web tražilica i sadržaj kao strategije digitalnog marketinga}}, } @mastersthesis{efos:1866, author = {{Vlajčić, Marija}}, title = {{Prikriveno oglašavanje na filmu}}, } @mastersthesis{efos:547, author = {{Loina, Marko}}, title = {{Trendovi u video marketingu}}, } @mastersthesis{efos:623, author = {{Kovačić, Marija}}, title = {{Mobilna promocija temeljena na lokaciji korisnika}}, } @mastersthesis{efos:755, author = {{Blagojević, Lea}}, title = {{Mobilna tehnologija u digitalizaciji javne uprave}}, } @mastersthesis{efos:609, author = {{Ćavar, Valentina}}, title = {{Online i offline promocija mobilne aplikacije turističke zajednice grada Osijeka}}, } @mastersthesis{efos:605, author = {{Jurić, Ivana}}, title = {{Utjecaj interneta i novih trendova na razvoj turizma}}, } @mastersthesis{efos:607, author = {{Šomođi, Larisa}}, title = {{Viralni marketing}}, } @mastersthesis{efos:731, author = {{El-Ayedi, Sindi}}, title = {{Aspekti mobilnog marketinga kroz učinkovito korištenje mobilnih aplikacija}}, } @mastersthesis{efos:723, author = {{Budimir, Bruno}}, title = {{Mikro-trenuci korisničkog iskustva}}, } @mastersthesis{efos:309, author = {{Šimunović, Robert}}, title = {{Oglašavanje na pretraživačkoj mreži Google Adwords}}, } @mastersthesis{efos:346, author = {{Pandurić, Tin}}, title = {{Značaj marketinga sadržaja u poslovnoj uporabi Facebooka}}, } @mastersthesis{efos:353, author = {{Erić, Emil}}, title = {{Marketinški potencijal Instagrama}}, } @mastersthesis{efos:300, author = {{Škojo, Ivan}}, title = {{Utjecaj okruženja na diferencijaciju strategije međunarodnog marketinga}}, } @phdthesis{efos:889, author = {{Kelić, Ivan}}, title = {{Potencijali mobilnog marketinga u turizmu Republike Hrvatske}}, } @mastersthesis{efos:280, author = {{Dragičević, Ivan}}, title = {{Interaktivni oglašivački modeli na internetu}}, } @mastersthesis{efos:4311, author = {{Rekić, Eduard}}, title = {{MARKETINŠKI ASPEKTI HRVATSKE LUTRIJE U ONLINE OKRUŽJU}}, } @mastersthesis{efos:257, author = {{Perić, Antonello}}, title = {{Mobilno poslovanje}}, } @mastersthesis{efos:253, author = {{Kršić, Ivana}}, title = {{Potencijali B2B mobilnih aplikacija}}, } @mastersthesis{efos:199, author = {{Oužecky, Antonela}}, title = {{Analiza aktivnosti E-marketinga poslovnog subjekta IKEA}}, } @mastersthesis{efos:200, author = {{Greger, Boris}}, title = {{Google AdWords prikazivačka mreža}}, } @mastersthesis{efos:192, author = {{Galović, Andrea}}, title = {{Etika i moral u suvremenom oglašavanju}}, } @mastersthesis{efos:191, author = {{Maleta, David}}, title = {{Suvremeni oblici interaktivne marketinške komunikacije u životu i poslovanju}}, } @mastersthesis{efos:190, author = {{Epert Hećimović, Anita}}, title = {{Utjecaj digitalnih medija na ponašanje potrošaća}}, } @mastersthesis{efos:4322, author = {{Kužnini, Adrian}}, title = {{DRUŠTVENE MREŽE I NJIHOVA ULOGA PRILIKOM PROMOCIJE PROIZVODA SPORTSKE SUPLEMENTACIJE I ZDRAVE PREHRANE}}, } @mastersthesis{efos:120, author = {{Morović, Boris}}, title = {{Osobno brandiranje u digitalnom okruženju}}, } @mastersthesis{efos:911, author = {{Gavranović, Goran}}, title = {{Masovni mediji i utjecaj na društveni život}}, } @mastersthesis{efos:297, author = {{Grdić, Ivana}}, title = {{Odlučivanje kao proces donošenja poslovnih odluka}}, } @mastersthesis{efos:64, author = {{Škegro, Ivana}}, title = {{Videooglašavanje na Youtubeu i Google prikazivačkoj mreži}}, } @mastersthesis{efos:823, author = {{Mašić, Dino}}, title = {{Preferencije prilikom odabira multimedijalnog sadržaja među studentskom populacijom}}, } @article{efos:920, author = {{Biloš, Antun and Galić, Tvrtko}}, title = {{THE ROLE OF DIGITAL MARKETING IN UNIVERSITY SPORT: AN OVERVIEW STUDY OF HIGHER EDUCATION INSTITUTION IN CROATIA}}, } @mastersthesis{efos:10, author = {{Bubalo, Zvonimir}}, title = {{Optimizacija multimedije}}, } @article{efos:937, author = {{Turkalj, Davorin and Biloš, Antun and Kelić, Ivan}}, title = {{Integration of Croatian farmers in the EU information society – issues and implications}}, } @mastersthesis{efos:2371, author = {{Batinac, Saša}}, title = {{Strateški menadžment poslovnog sustava s posebnim osvrtom na primjenu jednostavnih softverskih rješenja u poslovanju}}, }