@mastersthesis{efos:5909, author = {{Matković, Hrvoje}}, title = {{PRILAGODBA POSLOVNOG MODELA DIGITALNOM OKRUŽENJU}}, } @phdthesis{efos:4887, author = {{Nujić, Lidija}}, title = {{MENADŽMENT KAO ČIMBENIK KONKURENTNOSTI NAUTIČKOG TURIZMA}}, } @mastersthesis{efos:5770, author = {{Šerić, Marta}}, title = {{BAADER – MEINHOFOV FENOMEN KAO SEGMENT MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI}}, } @mastersthesis{efos:5863, author = {{Grbavac, Antun}}, title = {{Povijesni razvoj e-trgovine}}, } @mastersthesis{efos:5604, author = {{Ivezić, Ivana}}, title = {{MARKETINŠKE AKTIVNOSTI U OBRTNIŠTVU}}, } @mastersthesis{efos:5682, author = {{Mrđenović, Miroslav}}, title = {{MARKETINŠKE AKTIVNOSTI U VINSKOJ INDUSTRIJI}}, } @mastersthesis{efos:5857, author = {{Drobac, Vanesa}}, title = {{UTJECAJ OSOBNIH ČIMBENIKA NA PONAŠANJE POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{efos:5501, author = {{Brajnović, Tena}}, title = {{VAŽNOST MARKETING PLANA ZA MALA I SREDNJA PODUZEĆA}}, } @mastersthesis{efos:5638, author = {{Lolić, Stribor}}, title = {{ANALIZA TRENDOVA MOBILNE TRGOVINE}}, } @mastersthesis{efos:5585, author = {{Grgić, Matej}}, title = {{Internetski oblici plaćanja i digitalne valute}}, } @mastersthesis{efos:5570, author = {{Galić, Ljerka}}, title = {{MARKETINŠKE SPECIFIČNOSTI VIRTUALNE STVARNOSTI}}, } @mastersthesis{efos:5526, author = {{Pakšec, Dora}}, title = {{OCJENA KAMPANJE ZA PODIZANJE SVIJESTI O BRENDU NA DRUŠTVENIM MREŽAMA}}, } @mastersthesis{efos:5879, author = {{Kovačević, Patricia}}, title = {{PODCAST – PLATFORMA ZA PRIPOVIJEDANJE PUTEM AUDIO SADRŽAJA}}, } @mastersthesis{efos:5728, author = {{Poplašen, Ivana}}, title = {{PRIJENOS UŽIVO KAO ISTAKNUTA VIDEO FORMA}}, } @mastersthesis{efos:5827, author = {{Vovk, Vanja}}, title = {{UPORABA MULTIMEDIJSKIH ELEMENATA U PROCESU BRENDIRANJA}}, } @mastersthesis{efos:5483, author = {{Bartolović, Katarina}}, title = {{UTJECAJ VIDEA I SLIKE NA PERFORMANSE OGLASA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA}}, } @mastersthesis{efos:5660, author = {{Matić, Stjepan}}, title = {{VIDEO DNEVNIK KAO SREDSTVO DOSTAVLJANJA MULTIMEDIJALNE PORUKE}}, } @mastersthesis{efos:5875, author = {{Riedl, Emma}}, title = {{ANALIZA UPRAVLJANJA MARKETINGOM U INDUSTRIJI INFORMATIČKIH TEHNOLOGIJA}}, } @mastersthesis{efos:5535, author = {{Ćosić, Ilija}}, title = {{KORIŠTENJE DESIGN THINKING METODOLOGIJE U SVRHU OBLIKOVANJA MARKETINŠKE STRATEGIJE I RAZVOJA PROIZVODA}}, } @mastersthesis{efos:5566, author = {{Suver, Luna}}, title = {{NATIVNO OGLAŠAVANJE}}, } @mastersthesis{efos:5486, author = {{Bijelić, Dunja}}, title = {{OGLAŠAVANJE NA GOOGLE KARTAMA}}, } @mastersthesis{efos:5737, author = {{Rašić, Ivona}}, title = {{UPRAVLJANJE MARKETINGOM IZ POZICIJE TRŽIŠNOG SLJEDBENIKA}}, } @mastersthesis{efos:5478, author = {{Bagudić, Anamarija}}, title = {{PONAŠANJE POTROŠAČA PRILIKOM KORIŠTENJA DIGITALNIH VALUTA KOD GENERACIJE Y}}, } @mastersthesis{efos:5798, author = {{Vakanjac, Svetlana}}, title = {{UTJECAJ KATALOGA TRGOVAČKIH LANACA NA ODLUKE O KUPNJI}}, } @mastersthesis{efos:5745, author = {{Rusek, Marijana}}, title = {{ALTERNATIVNI OBLICI OGLAŠAVANJA}}, } @mastersthesis{efos:5802, author = {{Šimek, Valentina}}, title = {{KORISNIČKI GENERIRAN SADRŽAJ NA DRUŠTVENOJ MREŽI TIKTOK}}, } @mastersthesis{efos:5664, author = {{Mekić, Martina}}, title = {{KREATIVNOST U OGLAŠAVANJU}}, } @mastersthesis{efos:5534, author = {{Ćorluka, Josip}}, title = {{OGLAŠAVANJE NA SPORTSKIM DOGAĐANJIMA}}, } @mastersthesis{efos:5747, author = {{Sabo, Josipa}}, title = {{PRILAGOĐENO OGLAŠAVANJE POMOĆU GOOGLE ADS PLATFORME}}, } @mastersthesis{efos:5594, author = {{Hrehorović, Ana}}, title = {{REMARKETING KAMPANJE}}, } @mastersthesis{efos:5581, author = {{Grbeš, Petra}}, title = {{ULOGA UTJECAJNIKA U OGLAŠAVANJU}}, } @mastersthesis{efos:5823, author = {{Vilk, Anja}}, title = {{DIGITALNA PRISUTNOST POSLOVNOG SUBJEKTA}}, } @mastersthesis{efos:5513, author = {{Cah, Domagoj}}, title = {{E-trgovina u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efos:5619, author = {{Kolar, Leonardo}}, title = {{LANDING STRANICA U SLUŽBI OGLAŠAVANJA}}, } @mastersthesis{efos:5565, author = {{Filipović, Antonio}}, title = {{MOGUĆNOSTI PRIMJENE INTERAKTIVNOSTI I MULTIMEDIJE U KULTURI}}, } @mastersthesis{efos:5528, author = {{Čorić, Patricia}}, title = {{PRIKAZ TEHNIKE I ALATA EYE TRACKINGA U UPRAVLJANJU MARKETINGOM}}, } @mastersthesis{efos:5598, author = {{Ištuk, Ana}}, title = {{TEHNOLOGIJA PROŠIRENE STVARNOSTI U SLUŽBI DOSTAVLJANJA SADRŽAJA U OKRUŽJE KORISNIKA}}, } @mastersthesis{efos:5825, author = {{Vizentaner, Domagoj}}, title = {{Utjecaj umjetne inteligencije na marketinške aktivnosti}}, } @mastersthesis{efos:5881, author = {{Tutenov, Anita}}, title = {{Prednosti i nedostaci u provedbi marketinga kod unajmljivanja marketinških agencija}}, } @mastersthesis{efos:5738, author = {{Repić, Ema}}, title = {{UTJECAJ INFLACIJE NA POTROŠAČKE NAVIKE POTROŠAČA U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{efos:5450, author = {{Garvanović, Jasna}}, title = {{PLANIRANJE MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI TRADICIONALNIH FOLKLORNIH MANIFESTACIJA}}, } @mastersthesis{efos:5432, author = {{Šuker, Paula}}, title = {{KARAKTERISTIKE KUPOVNIH NAVIKA GENERACIJE Z}}, } @mastersthesis{efos:5435, author = {{Zvonarić, Dario}}, title = {{Analiza suvremenih internetskih platformi za prodaju drogerijskih proizvoda}}, } @mastersthesis{efos:5411, author = {{Džunja, Tomislav}}, title = {{PERCEPCIJA RIZIKA POTROŠAČA PRILIKOM KORIŠTENJA GLASOVNOG PRETRAŽIVANJA}}, } @mastersthesis{efos:5119, author = {{Burušić Barčan, Ivana}}, title = {{ZASTUPLJENOST E-MARKETINGA U AGROTURIZMU SLAVONIJE, BARANJE I SRIJEMA}}, } @mastersthesis{efos:4930, author = {{Vlahović, Martina}}, title = {{UTJECAJ OGLAŠAVANJA NA PROCES DONOŠENJA ODLUKE O KUPNJI PROIZVODA}}, } @phdthesis{efos:4875, author = {{Kalazić, Zorislav}}, title = {{POSLOVNI MODELI U KREATIVNOJ INDUSTRIJI DIGITALNIH VIZUALNIH SADRŽAJA}}, } @mastersthesis{efos:5136, author = {{Livaja, Barbara}}, title = {{Marketing u turizmu na OPG-ovima}}, } @mastersthesis{efos:5182, author = {{Kordić, Marina}}, title = {{MARKETINŠKE PERSPEKTIVE E-TRGOVINE}}, } @mastersthesis{efos:5262, author = {{Mihalj, Petar}}, title = {{MEDIJSKA KULTURA U SUVREMENOM DRUŠTVU}}, } @mastersthesis{efos:5228, author = {{Münz Filipović, Lea}}, title = {{MULTIMEDIJA U INDUSTRIJI VIDEO IGARA}}, } @mastersthesis{efos:5075, author = {{Jurić, Marija}}, title = {{MULTIMEDIJSKI SADRŽAJI U OBRAZOVANJU}}, } @mastersthesis{efos:4969, author = {{Čuić, Dino}}, title = {{PODCAST KAO MEDIJ SUVREMENOG AUDIO OGLAŠAVANJA}}, } @mastersthesis{efos:5304, author = {{Stanković, Marino}}, title = {{Platforme za e-trgovinu}}, } @mastersthesis{efos:5166, author = {{Majstrović, Lucija}}, title = {{STRATEGIJA MARKETING SADRŽAJA NA DRUŠTVENOJ MREŽI INSTAGRAM}}, } @mastersthesis{efos:5115, author = {{Kujavić, Filip}}, title = {{STRATEGIJA MARKETING SADRŽAJA U SPORTU}}, } @mastersthesis{efos:5398, author = {{Zušćak, Domagoj}}, title = {{UPOTREBA MULTIMEDIJSKIH ELEMENATA PRI IZRADI WEB SJEDIŠTA}}, } @mastersthesis{efos:5357, author = {{Tomas, Luka}}, title = {{UTJECAJ KORISNIČKOG SUČELJA NA KORISNIČKO ISKUSTVO}}, } @mastersthesis{efos:5154, author = {{Živković, Lucija}}, title = {{UTJECAJ ZVUKA NA KORISNIČKO PONAŠANJE}}, } @mastersthesis{efos:4890, author = {{Renka, Alen}}, title = {{ANALIZA CHATBOTA U PROGRAMIMA ISTOVREMENE RAZMJENE PORUKA}}, } @mastersthesis{efos:4892, author = {{Šarčević, Ana}}, title = {{ANALIZA FENOMENA STRAHA OD PROPUŠTANJA (FOMO) U UPRAVLJANJU MARKETINGOM}}, } @mastersthesis{efos:5009, author = {{Glibo, Kristina}}, title = {{IMPLEMENTACIJA KOMPONENTI MOBILNOG MARKETING U SUVREMENIM POSLOVNIM AKTIVNOSTIMA}}, } @mastersthesis{efos:5181, author = {{Orkić, Marijana}}, title = {{MARKETING LUKSUZNIH PROIZVODA}}, } @mastersthesis{efos:5176, author = {{Marić, Roberta}}, title = {{ZNAČAJ BUYER PERSONA U MARKETINGU}}, } @mastersthesis{efos:4926, author = {{Barić, Maja}}, title = {{KUPNJA PO POSTUPKU JAVNE NABAVE}}, } @mastersthesis{efos:5367, author = {{Čolaković, Vanesa}}, title = {{MARKETING PLAN TURISTIČKIH USLUGA BARANJE}}, } @mastersthesis{efos:5223, author = {{Cimbal, Mirjana}}, title = {{MARKETINŠKE AKTIVNOSTI U MALOM I SREDNJEM PODUZETNIŠTVU}}, } @mastersthesis{efos:5065, author = {{Jozić, Ivona}}, title = {{Primjena zelenog marketinga}}, } @mastersthesis{efos:4946, author = {{Biljalov, Vanja}}, title = {{ULOGA MARKETINGA U KREIRANJU PONUDE}}, } @mastersthesis{efos:5259, author = {{Barun, Lucija}}, title = {{UTJECAJ OBITELJI NA KUPOVINU PREHRAMBENIH PROIZVODA}}, } @mastersthesis{efos:5215, author = {{Milas, Marko}}, title = {{OGLAŠAVANJE TRADICIJSKIH PREHRAMBENIH PROIZVODA}}, } @mastersthesis{efos:5184, author = {{Grgurić, Mario}}, title = {{ISTRAŽIVANJE I SEGMENTIRANJE TRŽIŠTA POSLOVNE POTROŠNJE}}, } @mastersthesis{efos:5039, author = {{Ivanković, Luka}}, title = {{PREGLED FORMATA DIGITALNOG OGLAŠAVANJA}}, } @mastersthesis{efos:5171, author = {{Kranjčec, Marcela}}, title = {{UČINKOVITOST PRISTUPA PERSONALIZIRANOG DIGITALNOG OGLAŠAVANJA}}, } @mastersthesis{efos:4988, author = {{Oreč, Ema}}, title = {{PONAŠANJE INDUSTRIJSKIH KUPACA}}, } @mastersthesis{efos:5325, author = {{Šlafhauzer, Kristina}}, title = {{UTJECAJ KULTURE NA PONAŠANJE POTROŠAČA PROIZVODA}}, } @mastersthesis{efos:5180, author = {{Klen, Marija}}, title = {{VREDNOVANJE ZADOVOLJSTVA KORISNIKA}}, } @mastersthesis{efos:5358, author = {{Tomašević, Antonija}}, title = {{ANALIZA MARKETINŠKE KAMPANJE}}, } @mastersthesis{efos:5113, author = {{Küfner, Karla}}, title = {{PROŠIRENA STVARNOST KAO NOVI KANAL ZA OGLAŠAVANJE I UČVRŠĆIVANJE BRENDA}}, } @mastersthesis{efos:5114, author = {{Küfner, Karla}}, title = {{PROŠIRENA STVARNOST KAO NOVI KANAL ZA OGLAŠAVANJE I UČVRŠĆIVANJE BRENDA}}, } @mastersthesis{efos:5197, author = {{Rupčić, Mateja}}, title = {{TRENDOVI PRIMJENE METRIKE MARKETINGA}}, } @mastersthesis{efos:5393, author = {{Zebec, Antun}}, title = {{ZNAČAJ TRAŽILICA U INTERNETSKOM INFORMACIJSKOM PROSTORU}}, } @mastersthesis{efos:5168, author = {{Mandić, Sanja}}, title = {{ANALIZA PROCESA DONOŠENJA ODLUKE O KUPOVINI}}, } @mastersthesis{efos:5251, author = {{Peić, Petra}}, title = {{OGLAŠAVANJE PUTEM KORISNIČKI GENERIRANOG SADRŽAJA}}, } @mastersthesis{efos:4990, author = {{Ercegovac, Nikolina}}, title = {{PONAŠANJE POTROŠAČA NA INTERNETU}}, } @mastersthesis{efos:5399, author = {{Zvekić, Marija}}, title = {{ZAŠTITA POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{efos:4889, author = {{Alagić, Marko}}, title = {{IZAZOVI VOĐENJA BLOGA NAMIJENJENOG KOMERCIJALNOJ UPOTREBI}}, } @mastersthesis{efos:5312, author = {{Stojanović, Dario}}, title = {{UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PONAŠANJE POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{efos:5222, author = {{Mlinarević, Franka}}, title = {{UTJECAJ PANDEMIJE COVID-19 NA UPRAVLJANJE MARKETINGOM}}, } @mastersthesis{efos:5088, author = {{Kelčić, Andrea}}, title = {{UTJECAJ OBITELJI NA KUPOVINU PREHRAMBENIH PROIZVODA}}, } @mastersthesis{efos:5141, author = {{Včelik, Lovro}}, title = {{ORGANIZACIJA I PROVEDBA MARKETINGA AUTOHTONIH PROIZVODA}}, } @phdthesis{pfos:3017, author = {{Živoder, Dubravka}}, title = {{Marketinške implikacije označavanja domaćih poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda putem prepoznatljivih oznaka i zaštićenih znakova}}, } @mastersthesis{efos:4871, author = {{Trošelj, Franjo}}, title = {{IZGRADNJA STRATEŠKIH VOĐA U VOJNOJ ORGANIZACIJI}}, } @mastersthesis{efos:4999, author = {{Budić, Gabrijela}}, title = {{OPTIMIZACIJA MULTIMEDIJALNIH ELEMENATA I WEB TRAŽILICE}}, } @mastersthesis{efos:5030, author = {{Liović, Iva}}, title = {{POZICIONIRANJE USLUGA NA TRŽIŠTU}}, } @mastersthesis{efos:4571, author = {{Posavec, Roberto}}, title = {{MARKETING U ZDRAVSTVENOM TURIZMU}}, } @mastersthesis{efos:4252, author = {{Pandža, Katarina}}, title = {{DIGITALNA TRANSFORMACIJA NA PRIMJERU PRUŽANJA JAVNIH USLUGA}}, } @mastersthesis{efos:3645, author = {{Roknić, Maja}}, title = {{Približavanje amaterskog sporta krajnjim korisnicima implementacijom mobilnog kanala komunikacije}}, } @mastersthesis{efos:3642, author = {{Grubić, Zoran}}, title = {{Primjena marketinga trgovine u distribuciji mineralnih gnojiva}}, } @mastersthesis{efos:4254, author = {{Vukušić, Mario}}, title = {{UTJECAJI IZ MARKETINŠKOG OKRUŽENJA NA GOSPODARSKI SUBJEKT U ENERGETSKOM SEKTORU}}, } @mastersthesis{efos:4220, author = {{Rončević, Marija}}, title = {{UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PONAŠANJE POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{efos:4559, author = {{Pavlović, Domagoj}}, title = {{DRUŠTVENE MREŽE KAO MARKETINŠKI ALAT U TURIZMU I UGOSTITELJSTVU}}, } @mastersthesis{efos:4568, author = {{Šimić, Josipa}}, title = {{KONJIČKI TURIZAM U FUNKCIJI ODRŽIVOG RAZVOJA SLAVONIJE}}, } @mastersthesis{efos:4562, author = {{Lozančić, Tena}}, title = {{UTJECAJ FIZIČKOG OKRUŽJA PRODAVAONICE NA PONAŠANJE POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{efos:4259, author = {{Nekić, Toni}}, title = {{UTJECAJ OGLAŠAVANJA NA INTERNETU NA PONAŠANJE POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{efos:4570, author = {{Miličević, Mirta}}, title = {{Modeli praćenja kvalitete usluga}}, } @mastersthesis{efos:4544, author = {{Radoš, Maja}}, title = {{Multimedijalne mogućnosti mobilnog marketinga}}, } @mastersthesis{efos:4536, author = {{Miličević, Matija}}, title = {{Multimedijalne mogućnosti nosive tehnologije}}, } @mastersthesis{efos:4554, author = {{Kokorić, Dražen}}, title = {{ONLINE PR}}, } @mastersthesis{efos:4553, author = {{Živković, Antonio}}, title = {{Oglašavanje kroz strategiju utjecajnih osoba u mobilnom okruženju}}, } @mastersthesis{efos:4558, author = {{Bilić, Ana}}, title = {{PONAŠANJE INDUSTRIJSKIH POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{efos:4538, author = {{Mazur, Mihaela}}, title = {{TEHNIKE I ALATI ISTRAŽIVANJA ZADOVOLJSTVA POTROŠAČA S NAGLASKOM NA „Z“ GENERACIJU}}, } @mastersthesis{efos:4548, author = {{Vulić, Tajana}}, title = {{VREDNOVANJE ZADOVOLJSTVA KORISNIKA}}, } @mastersthesis{efos:4532, author = {{Gujčić, Stjepko}}, title = {{MARKETING U AGROTURIZMU}}, } @mastersthesis{efos:4507, author = {{Kovač, Matea}}, title = {{Mogućnosti oglašavanja na društvenim mrežama i njezini učinci na stavove pripadnika generacije Z}}, } @mastersthesis{efos:4650, author = {{Devčić, Matej}}, title = {{PONAŠANJE POTROŠAČA NA INTERNETU}}, } @mastersthesis{efos:4503, author = {{Golub, Mirna}}, title = {{PONAŠANJE POTROŠAČA PRI KUPNJI OPG PROIZVODA}}, } @mastersthesis{efos:4511, author = {{Naglav, Ozren}}, title = {{POTENCIJALI GEOLOKACIJSKOG MARKETINGA}}, } @mastersthesis{efos:4517, author = {{Nađ, Karmen}}, title = {{PROŠIRENA STVARNOST I VIRTUALIZACIJA KAO NADOPUNA SUVREMENIM MARKETINŠKIM AKTIVNOSTIMA}}, } @mastersthesis{efos:4502, author = {{Antunović, Marko}}, title = {{PROŠIRENA STVARNOST KAO NOSITELJ MULTIMEDIJALNE MARKETINŠKE INFORMACIJE}}, } @mastersthesis{efos:4564, author = {{Crnjac Ilić, Matea}}, title = {{STVARANJE DUGOROČNO LOJALNIH ODNOSA KROZ SUSTAVE NAGRAĐIVANJA}}, } @mastersthesis{efos:4518, author = {{Deak, Matej}}, title = {{TRENDOVI E-TRGOVINE}}, } @mastersthesis{efos:4505, author = {{Marković, Ena}}, title = {{TRENDOVI U VIDEO MARKETINGU}}, } @mastersthesis{efos:4510, author = {{Barbarić, Dinko}}, title = {{ULOGA MARKETINGA U KREIRANJU PONUDE}}, } @mastersthesis{efos:4520, author = {{Grgić, Božidar}}, title = {{VAŽNOST BOJA, DIZAJNA I PAKIRANJA U MARKETINGU}}, } @mastersthesis{efos:4500, author = {{Kršić, Mario}}, title = {{Značaj platformi za dijeljenje slikovnog sadržaja u mobilnoj marketinškoj strategiji}}, } @mastersthesis{efos:4573, author = {{Rupić, Dino}}, title = {{PONAŠANJE POTROŠAČA NA INTERNETU}}, } @mastersthesis{efos:4448, author = {{Kučera, Tony}}, title = {{UTJECAJ PROMOCIJE NA KUPNJU PROIZVODA}}, } @mastersthesis{efos:4435, author = {{Štajcer, Sara}}, title = {{ANALIZA PROCESA DONOŠENJA ODLUKE O KUPOVINI}}, } @mastersthesis{efos:4397, author = {{Vareševac, Mateja}}, title = {{ANALIZA SPECIFIČNIH INTERNETSKIH POSLOVNIH MODELA U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{efos:4389, author = {{Bubalo, Filip}}, title = {{ANALIZA UPRAVLJANJA MARKETINGOM U IT INDUSTRIJI}}, } @mastersthesis{efos:4410, author = {{Ćosić, Barbara}}, title = {{DIGITALNA PRISUTNOST POSLOVNOG SUBJEKTA MANGO}}, } @mastersthesis{efos:4411, author = {{Peić, Klara}}, title = {{Economic potentials of smart cities}}, } @mastersthesis{efos:4396, author = {{Matković, Matea}}, title = {{INTERAKTIVNOST KAO NAJVAŽNIJA OSOBINA DIGITALNE MULTIMEDIJE}}, } @mastersthesis{efos:4403, author = {{Mikić, Doris}}, title = {{NUŽNOST KREIRANJA IMIDŽA PROIZVODA}}, } @mastersthesis{efos:4401, author = {{Stjepanović, Matea}}, title = {{OGLAŠAVANJE KROZ STRATEGIJU UTJECAJNIH OSOBA U MOBILNOM OKRUŽENJU}}, } @mastersthesis{efos:4663, author = {{Vovk, Vanja}}, title = {{REMARKETING OGLAŠAVANJE}}, } @mastersthesis{efos:4404, author = {{Tomičić, Ivna}}, title = {{UPRAVLJANJE MASOVNIM KOMUNIKACIJAMA KROZ OGLAŠAVANJE, UNAPREĐENJE PRODAJE, DOGAĐAJE I ISKUSTVA}}, } @mastersthesis{efos:4408, author = {{Spudić, Josipa}}, title = {{Uloga strategije korištenja utjecajnih osoba na kupovinu proizvoda}}, } @mastersthesis{efos:4378, author = {{Pintar, Michaela}}, title = {{Utjecaj osobnih čimbenika na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{efos:4374, author = {{Kakša, Dejan}}, title = {{ANALIZA I POTENCIJALI VINSKOG TURIZMA}}, } @mastersthesis{efos:4373, author = {{Dugandžić, Katarina}}, title = {{INTERNETSKO OGLAŠAVANJE U HRVATSKOM TURIZMU}}, } @mastersthesis{efos:4377, author = {{Ognjenčić, Ivana}}, title = {{KUPNJA PO POSTUPKU JAVNE NABAVE}}, } @mastersthesis{efos:4339, author = {{Vidaković, Dominik}}, title = {{INTERNETSKI OBLICI PLAĆANJA I DIGITALNE VALUTE}}, } @mastersthesis{efos:4338, author = {{Stojšić, Ana}}, title = {{Komparacija i učinkovitost turističkih mobilnih aplikacija}}, } @mastersthesis{efos:4336, author = {{Vidaković, Tihana}}, title = {{SUSTAV POTPORE U PLANIRANJU PAMETNIH GRADOVA}}, } @mastersthesis{efos:4332, author = {{Andrišić, Dasen}}, title = {{ZAŠTITA POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{efos:4328, author = {{Lasić, Luka}}, title = {{NASTUP TURISTIČKIH ZAJEDNICA NA INTERNETU}}, } @mastersthesis{efos:4323, author = {{Škara, Vedrana}}, title = {{UTJECAJ KULTURE NA PONAŠANJE POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{efos:4256, author = {{Yousri, Jakob}}, title = {{Marketing plan turističkih ponuda Baranje}}, } @mastersthesis{efos:4153, author = {{Ljubičić, Kristina}}, title = {{Organizacija, planiranje i primjena marketinga na području vinskih cesta Osječko-baranjske županije}}, } @mastersthesis{efos:4149, author = {{Lalić, Marko}}, title = {{Društvene mreže kao marketinški alat u turizmu i ugostiteljstvu}}, } @phdthesis{efos:3969, author = {{Baban Bulat, Marija}}, title = {{PRAVNI ASPEKTI PONAŠANJA I ZAŠTITE TURISTA U ONLINE OKRUŽENJU}}, } @mastersthesis{efos:3711, author = {{Božičević, Marina}}, title = {{Novi izazovi oporezivanja u digitalnom gospodarstvu}}, } @mastersthesis{efos:5930, author = {{Gligora, Tomislav}}, title = {{Povezanost upravljanja odnosima s klijentima (CRM-a) i priprema IT podrške}}, } @mastersthesis{efos:3475, author = {{Benčić, Ivana}}, title = {{Marketinški plan poslovnog subjekta Ricardo d.o.o.}}, } @mastersthesis{efos:3908, author = {{Andrić, Monika}}, title = {{Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{efos:3920, author = {{Kresić, Antonio}}, title = {{Zaštita potrošača}}, } @mastersthesis{efos:3486, author = {{Miloloža, Lucija}}, title = {{Ekonomski potencijali pametnih gradova}}, } @mastersthesis{efos:3508, author = {{Raguž, Monika}}, title = {{Implementacija komponenti mobilnog marketinga u suvremenim poslovnim aktivnostima}}, } @mastersthesis{efos:3533, author = {{Čerkez, Iva}}, title = {{Izazovi vođenja bloga namijenjenog komercijalnoj upotrebi}}, } @mastersthesis{efos:3620, author = {{Bela, Luka}}, title = {{Izrada mobilne aplikacije "Studos" za poslovni subjekt "Ekonomski fakultet u Osijeku"}}, } @mastersthesis{efos:3538, author = {{Rendulić, Sabina}}, title = {{Korištenje vizualnih sadržaja kao sredstava u izgradnji brend imidža}}, } @mastersthesis{efos:3918, author = {{Vuka, Marina}}, title = {{Kupovne navike potrošača izazvane pandemijom COVID-19}}, } @mastersthesis{efos:3640, author = {{Buljan, Anita}}, title = {{Mobilne internetske aplikacije u turizmu}}, } @mastersthesis{efos:3623, author = {{Tonković, Jona}}, title = {{Multimedijalne mogućnosti fotografije na odabranom primjeru}}, } @mastersthesis{efos:3850, author = {{Majetić, Andrea}}, title = {{Oglašavanje na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{efos:3863, author = {{Raguž, Antonija}}, title = {{Ponašanje industrijskih kupaca}}, } @mastersthesis{efos:3479, author = {{Čabraja, Miriam}}, title = {{Stvaranje dugoročno lojalnih odnosa kroz sustave nagrađivanja}}, } @mastersthesis{efos:3529, author = {{Kurtović, Matea}}, title = {{Utjecaj društvenih mreža na izgradnju brenda}}, } @mastersthesis{efos:3909, author = {{Đurić, Ivana}}, title = {{Utjecaj ekonomske krize na ponašanje potrošača krajnje potrošnje}}, } @mastersthesis{efos:3912, author = {{Ružić, Toni}}, title = {{Važnost boja, dizajna i pakiranja u marketingu}}, } @mastersthesis{efos:3608, author = {{Ripić, Ivan}}, title = {{Važnost multimedijalnog marketinga u vjenčanoj fotografiji}}, } @mastersthesis{efos:3499, author = {{Sokić, Iva}}, title = {{Značaj platformi za dijeljenje slikovnog sadržaja u mobilnoj marketinškoj strategiji}}, } @mastersthesis{efos:3450, author = {{Brocić, Dejan}}, title = {{Internetski oblici plaćanja i digitalne valute}}, } @mastersthesis{efos:3990, author = {{Münz Filipović, Lea}}, title = {{Landing stranica u službi oglašavanja}}, } @mastersthesis{efos:3628, author = {{Ivić, Katarina}}, title = {{Marketinške aktivnosti za usluge u digitalnom okruženju}}, } @mastersthesis{efos:3847, author = {{Sigur, Matea}}, title = {{Marketinške specifičnosti virtualne stvarnosti}}, } @mastersthesis{efos:3865, author = {{Ravlić, Marija}}, title = {{Metrika mobilnog marketinga}}, } @mastersthesis{efos:3831, author = {{Krstanović, Luka}}, title = {{Nužnost kreiranje imidža proizvoda}}, } @mastersthesis{efos:3994, author = {{Živković, Lucija}}, title = {{Oglašavanje kroz korisnički generiran sadržaj}}, } @mastersthesis{efos:4099, author = {{Lovrić, Lucija}}, title = {{Outstream video kao novi format oglašavanja}}, } @mastersthesis{efos:3997, author = {{Majer, Luka}}, title = {{Personalizirano oglašavanje}}, } @mastersthesis{efos:4014, author = {{Grgić, Matej}}, title = {{Proširena stvarnost (Augmented reality AR) novi kanal za oglašavanje i učvršćivanje branda}}, } @mastersthesis{efos:3941, author = {{Krištić, Ivo}}, title = {{Remarketing oglašavanje}}, } @mastersthesis{efos:4067, author = {{Goluža, Tomislav}}, title = {{Remarketing oglašavanje}}, } @mastersthesis{efos:3580, author = {{Kraljević, Borna}}, title = {{Trendovi e - trgovine: Kupovina glasovnim naredbama putem uređaja umjetne inteligencije}}, } @mastersthesis{efos:3630, author = {{Katavić, Lana}}, title = {{Uloga društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji}}, } @mastersthesis{efos:3985, author = {{Kovačević, Patricia}}, title = {{Utjecanje na ponašanje potrošača putem subliminalnih poruka}}, } @mastersthesis{efos:3583, author = {{Katić, Martina}}, title = {{Poduzetničke aktivnosti u organizaciji festivala vina}}, } @mastersthesis{efos:3514, author = {{Biloš, Marina}}, title = {{RASTUĆI PROBLEM LAŽNIH VIJESTI U INTERNETSKOM INFORMIRANJU: PERCEPCIJA I STAVOVI STANOVNIKA REPUBLIKE HRVATSKE}}, } @mastersthesis{efos:3483, author = {{Mikulandra, Sandra}}, title = {{Organizacija i prodaja poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda}}, } @mastersthesis{efos:3919, author = {{Vukušić, Mia}}, title = {{Marketing plan turističkih usluga Baranje}}, } @mastersthesis{efos:3621, author = {{Jakobović, Petar}}, title = {{Poticanje kreativnosti i inovacija u poslovnom sustavu}}, } @mastersthesis{efos:3525, author = {{Krivić, Hana}}, title = {{Primjena zelenog marketinga}}, } @mastersthesis{efos:3618, author = {{Grbačić, Ivona}}, title = {{Utjecaj promocije na kupnju proizvoda}}, } @mastersthesis{efos:3849, author = {{Vejić, Nives}}, title = {{Internetsko oglašavanje u hrvatskom turizmu}}, } @mastersthesis{efos:3560, author = {{Veršić, Domagoj}}, title = {{Analiza trendova mobilne trgovine}}, } @mastersthesis{efos:3531, author = {{Roso, Kristina}}, title = {{Analiza upravljanja marketingom u kozmetičkoj industriji}}, } @mastersthesis{efos:3637, author = {{Ferić, Krešimir}}, title = {{Mobilno oglašavanje na društvenim mrežama i tražilicama}}, } @mastersthesis{efos:3589, author = {{Vitolić, Ines}}, title = {{Sigurnost MIS-a i računalni kriminal}}, } @mastersthesis{efos:3612, author = {{Meleš, Ivana}}, title = {{Trendovi elektroničkog poslovanja}}, } @mastersthesis{efos:3541, author = {{Lehpamer, Valentina}}, title = {{Utjecaj geolokacijskog marketinga na ponašanje potrošača}}, } @phdthesis{efos:3333, author = {{Pucar, Marin}}, title = {{STRATEGIJE UPRAVLJANJA I ŠIRENJA MARKE PROIZVODA U PREHRAMBENOJ INDUSTRIJI}}, } @mastersthesis{efos:3895, author = {{Hampshire, Tea}}, title = {{Budućnost multimedijalnog marketinga ili prolazna faza - utjecajne osobe na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{efos:3915, author = {{Krstić, Vladimira}}, title = {{Lojalnost potrošača i kvaliteta usluga u HEP Elektra d.o.o.}}, } @mastersthesis{efos:3490, author = {{Galić, Jelena}}, title = {{Platforme za e-trgovinu}}, } @mastersthesis{efos:3562, author = {{Mihaljević, Mihael}}, title = {{Pravni i etički aspekti e-trgovine}}, } @mastersthesis{efos:3468, author = {{Marinić, Andrijana}}, title = {{Tipografija kao nositelj tekstualne poruke u digitalnom okruženju}}, } @mastersthesis{efos:3527, author = {{Lefler, Vedran}}, title = {{Trendovi u video marketingu}}, } @mastersthesis{efos:3502, author = {{Bušić, Karmen}}, title = {{Uloga strategije korištenja utjecajnih osoba (influencera) na kupovinu proizvoda putem interneta}}, } @mastersthesis{efos:3516, author = {{Blatančić, Antonela}}, title = {{Upravljanje masovnim komunikacijama kroz oglašavanje, unaprjeđenje prodaje, događaje i iskustva}}, } @mastersthesis{efos:3543, author = {{Sabolić, Maria}}, title = {{Marketinški plan Sportske akademije Vunderkid}}, } @mastersthesis{efos:3837, author = {{Radočaj, Manuela}}, title = {{Marketinški plan poslovnog subjekta Kandit}}, } @mastersthesis{efos:3851, author = {{Pajcur, Marina}}, title = {{Mobilni marketing kao komponenta u ponašanju potrošača}}, } @mastersthesis{efos:3846, author = {{Milinović, Klara}}, title = {{Važnost interneta u marketinškim aktivnostima u procesu poslovanja}}, } @mastersthesis{efos:4007, author = {{Bureš, Marko}}, title = {{Nativno oglašavanje}}, } @mastersthesis{efos:3577, author = {{Kokolari, Maja}}, title = {{Baze podataka kao izvori podataka i informacija za menadžere}}, } @mastersthesis{efos:3485, author = {{Jurić, Ivana}}, title = {{Mogućnosti marketinga sadržaja na tržištu korporativnog wellbeing-a}}, } @book{efos:5444, author = {{Oberman Peterka, Sunčica and Erceg, Aleksandar and Perić, Julija and Delić, Anamarija and Lehmann, Tine and Wohlgetmuth, Veit}}, title = {{Cases in Internationalisation of Small and Medium Sized Enterprises}}, } @book{efos:5445, author = {{Oberman Peterka, Sunčica and Erceg, Aleksandar and Perić, Julija and Delić, Anamarija and Lehmann, Tine and Wohlgemuth, Veit}}, title = {{Teaching Notes for Cases in Internationalisation of Small and Medium Sized Enterprises}}, } @mastersthesis{efos:3279, author = {{Đurđic, Dijana}}, title = {{E-marketing farmaceutskih proizvoda}}, } @mastersthesis{efos:3095, author = {{Stubičar, Sandra}}, title = {{Elektronski mediji i e-učenje u Srednjoj školi Koprivnica}}, } @phdthesis{efos:3147, author = {{Sataić, Ivana}}, title = {{Upravljanje promjenama s ciljem stvaranja konkurentske prednosti u sektoru informacijskih i komunikacijskih tehnologija}}, } @mastersthesis{efos:2905, author = {{Čolakić, Suzana}}, title = {{Emocionalni brendovi}}, } @mastersthesis{efos:2963, author = {{Segedi, Tanja}}, title = {{Kupnja putem postupka javne nabave}}, } @mastersthesis{efos:2942, author = {{Mesarić, Saša}}, title = {{Primjena poslovne inteligencije u sustavima za upravljanjem znanjem}}, } @mastersthesis{efos:2928, author = {{Bakač, Tomislav}}, title = {{Upravljanje podacima u eri Big Data}}, } @mastersthesis{efos:2958, author = {{Glavota, Ana}}, title = {{Zaštita potrošača}}, } @mastersthesis{efos:2890, author = {{Doko, Ines}}, title = {{Ekološki proizvod - suvremeni cilj proizvođača i potrošača}}, } @mastersthesis{efos:2957, author = {{Burjan, Đenđi}}, title = {{Upravljanje masovnim komunikacijama kroz oglašavanje, unapređenje prodaje, događaje i iskustva}}, } @mastersthesis{efos:3693, author = {{Ivić, Ana}}, title = {{Više-kanalni marketing}}, } @mastersthesis{efos:2978, author = {{Mašić, Ivana}}, title = {{Organizacija međunarodnog marketinga u poduzeću Coca-cola}}, } @mastersthesis{efos:3652, author = {{Franjić, Franka}}, title = {{Uloga novih medija oglašavanja u promocijskom mix-u.}}, } @mastersthesis{efos:2850, author = {{Badrov, Nina}}, title = {{Revizija informacijskog sustava}}, } @mastersthesis{efos:2929, author = {{Balić, Iva}}, title = {{Vodstvo i upravljanje konfliktima u organizaciji}}, } @mastersthesis{efos:3253, author = {{Mijolović, Vjekoslav}}, title = {{Marketinški plan OseaDesign}}, } @mastersthesis{efos:3164, author = {{Kekez, Dino}}, title = {{Marketinški plan poduzeća INA d.d.}}, } @mastersthesis{efos:3750, author = {{Leventić, Ivana}}, title = {{Metrika mobilnog marketinga}}, } @mastersthesis{efos:3184, author = {{Ščević, Jelena}}, title = {{Proširena stvarnost i virtualizacija kao nadopuna suvremenim marketinškim aktivnostima}}, } @mastersthesis{efos:2896, author = {{Kordić, Nika}}, title = {{Sociološki aspekti pranja novca - novi izazovi u računovodstvu i reviziji}}, } @mastersthesis{efos:2932, author = {{Džanko, Nikolina}}, title = {{Utjecaj geolokacijskog marketinga na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{efos:2911, author = {{Ateljević, Tino}}, title = {{Marketinške strategije u fazi uvođenja proizvoda široke potrošnje na primjeru izletničkog katamarana}}, } @mastersthesis{efos:2897, author = {{Nikšić, Goran}}, title = {{Internetski informacijski prostor}}, } @mastersthesis{efos:2865, author = {{Končarević, Mihael}}, title = {{Pozicioniranje sportskog kolektiva u digitalnom okruženju}}, } @mastersthesis{efos:3700, author = {{Jančić, Mateja}}, title = {{Marketing u turizmu na OPG-ovima}}, } @mastersthesis{efos:3725, author = {{Lelić, Antonija}}, title = {{Planiranje, organizacija i primjena marketinga vinskih cesta}}, } @mastersthesis{efos:3657, author = {{Bilandžić, Lucija}}, title = {{Primjena zelenog marketinga}}, } @mastersthesis{efos:3722, author = {{Meleš, Stjepan}}, title = {{Utjecaj promocije na kupnju proizvoda}}, } @mastersthesis{efos:2938, author = {{Landeka, Kristijan}}, title = {{Učinkovitost oglašavanja putem društvene mreže Facebook}}, } @mastersthesis{efos:3207, author = {{Landeka, Kristijan}}, title = {{Učinkovitost oglašavanja putem društvene mreže Facebook}}, } @mastersthesis{efos:3229, author = {{Filipović, Monika}}, title = {{Analiza marketinške kampanje}}, } @mastersthesis{efos:3783, author = {{Kovačević, Lucija}}, title = {{Blokiranje oglasa}}, } @mastersthesis{efos:3249, author = {{Bermanec, Valentina}}, title = {{Implementacija komponenti mobilnog marketinga u suvremenim poslovnim aktivnostima}}, } @mastersthesis{efos:3225, author = {{Mašić, Mihael}}, title = {{Internetsko oglašavanje}}, } @mastersthesis{efos:3651, author = {{Grubeša, Dolores}}, title = {{Multimedijalne mogućnosti mobilnog marketinga}}, } @mastersthesis{efos:3701, author = {{Jasenko, Mateja}}, title = {{Multimedijalne mogućnosti nosive tehnologije}}, } @mastersthesis{efos:3681, author = {{Pandžić, Marko}}, title = {{Oblici internetskog plaćanja i digitalne valute}}, } @mastersthesis{efos:3182, author = {{Matijević, Ivica}}, title = {{Primjena mobilnog marketinga u razvoju odnosa s korisnicima}}, } @mastersthesis{efos:3703, author = {{Kovačić, Ana}}, title = {{Promjene medijskih navika opće populacije Republike Hrvatske u multimedijalnom okruženju}}, } @mastersthesis{efos:2838, author = {{Vidaković, Dominik}}, title = {{Specifičnosti poslovnog modela glazbenog streaming servisa Deezer}}, } @mastersthesis{efos:2837, author = {{Santi, Antonio}}, title = {{Sustavi za upravljanje znanjem}}, } @mastersthesis{efos:3215, author = {{Pavlović, Marija}}, title = {{Trendovi e-trgovine}}, } @mastersthesis{efos:3702, author = {{Katava, Tina Kristina}}, title = {{Uloga strategije korištenja utjecajnih osoba (influencera) na kupovinu proizvoda putem interneta}}, } @mastersthesis{efos:3172, author = {{Filipović, Iva}}, title = {{Video dnevnik kao sredstvo dostavljanja multimedijalne poruke}}, } @mastersthesis{efos:3736, author = {{Marošević, Đurica}}, title = {{Virtualna stvarnost}}, } @mastersthesis{efos:2834, author = {{Živikić, Martina}}, title = {{Zvuk kao sredstvo upotpunjavanja kupovnog iskustva}}, } @mastersthesis{efos:2809, author = {{Mišić, Marko}}, title = {{Društvene mreže i digitalno poslovanje}}, } @mastersthesis{efos:2808, author = {{Blažević, Ivona}}, title = {{Marketinško komuniciranje putem interneta na primjeru turističke manifestacije Vinkovačke jeseni}}, } @mastersthesis{efos:3746, author = {{Radičević, Iva}}, title = {{Izazovi vođenja bloga namijenjenog komercijalnoj upotrebi}}, } @mastersthesis{efos:3747, author = {{Šilović, Ivan}}, title = {{Mobilno oglašavanje na društvenim mrežama i tražilicama}}, } @mastersthesis{efos:3690, author = {{Šarac, Aljoša}}, title = {{Nužnost kreiranje imidža proizvoda}}, } @mastersthesis{efos:3754, author = {{Đuzel, Ivona}}, title = {{Proširena stvarnost kao nositelj multimedijalne marketinške informacije}}, } @mastersthesis{efos:3745, author = {{Mikić, Iva}}, title = {{Značaj marketinga sadržaja za distribuciju mobilnih aplikacija}}, } @mastersthesis{efos:3761, author = {{Fekete, Katarina}}, title = {{Značaj platformi za dijeljenje slikovnog sadržaja u mobilnoj marketinškoj strategiji}}, } @mastersthesis{efos:2783, author = {{Šćulić, Matea}}, title = {{Uloga internog marketinga u povećanju kvalitete ljudskih potencijala}}, } @mastersthesis{efos:2777, author = {{Gajić, Tena}}, title = {{Važnost interneta u marketinškim aktivnostima u procesu poslovanja}}, } @phdthesis{efos:3097, author = {{Deželjin, Renata}}, title = {{Tržišno pozicioniranje hrvatskog turističkog brenda u aktualnom okruženju}}, } @mastersthesis{efos:2758, author = {{Bilić, Iva}}, title = {{Tehnike i alati istraživanja zadovoljstva potrošača sa naglaskom na Y generaciju.}}, } @mastersthesis{efos:3035, author = {{Buljan, Tomislav}}, title = {{Primjena tehnika i alata internetskog marketinga u promociji obiteljskog smještaja}}, } @mastersthesis{efos:2983, author = {{Skvorcov, Vanja}}, title = {{Upravljanje marketingom financijskih institucija - slučaj konverzije švicarskog franka u hrvatske kune}}, } @mastersthesis{efos:2746, author = {{Čolak, Ivan}}, title = {{Distribucija i promocija mlijeka}}, } @mastersthesis{efos:2747, author = {{Mautner, Filip}}, title = {{Marketing usluga}}, } @phdthesis{efos:2921, author = {{Bienenfeld, Martina}}, title = {{Marketing urbanog turizma u digitalnom okruženju}}, } @mastersthesis{efos:2716, author = {{Šokac, Ana}}, title = {{Proširena stvarnost u marketingu.}}, } @mastersthesis{efos:2670, author = {{Erić, Emil}}, title = {{Alternativne metode marketinga s naglaskom na gerila marketing}}, } @mastersthesis{efos:2727, author = {{Sočković, Ivica}}, title = {{Marketinška komunikacija državne uprave za zaštitu i spašavanje}}, } @mastersthesis{efos:2698, author = {{Šarić, Eugen}}, title = {{Poslovno komuniciranje - temelj poslovnih procesa}}, } @mastersthesis{efos:2700, author = {{Šarić, Eugen}}, title = {{Poslovno komuniciranje - temelj poslovnih procesa}}, } @mastersthesis{efos:2696, author = {{Matić, Anamarija}}, title = {{Uloga društvenih mreža u poslovanju (studija slučaja)}}, } @mastersthesis{efos:2693, author = {{Matić, Anamarija}}, title = {{Uloga društvenih mreža u poslovanju (studija slučaja)}}, } @phdthesis{pfos:1664, author = {{Zimmer, Domagoj}}, title = {{Optimalno opremanje poljoprivrednih gospodarstava sredstvima poljoprivredne mehanizacije}}, } @mastersthesis{efos:2726, author = {{Kovačević, Goran}}, title = {{Interkulturalna komunikacija u globalnom poslovnom svijetu}}, } @mastersthesis{efos:2673, author = {{Šljivac, Mislav}}, title = {{Oglašavanje kroz strategiju utjecajnih osoba}}, } @mastersthesis{efos:2676, author = {{Grozbek, Hrvoje}}, title = {{Društvene mreže u sportu kao sredstvo tržišnog komuniciranja.}}, } @mastersthesis{efos:2692, author = {{Reštarović, Pamela}}, title = {{Potencijali selektivnih oblika turizma na primjeru Birdwatching turizma}}, } @mastersthesis{efos:2687, author = {{Zidar, Mirjana}}, title = {{Proizvođači i potrošači vina na primjeru proizvodnje vina u Vukovarsko-srijemskoj županiji.}}, } @mastersthesis{efos:3170, author = {{Roso Škrobonja, Nina}}, title = {{Upravljanje komercijalnim projektima}}, } @mastersthesis{efos:2630, author = {{Lah, Helena}}, title = {{Organizacija i provedba zelenog marketinga}}, } @mastersthesis{efos:2629, author = {{Mijatović, Ivana}}, title = {{Ciljani Internet marketing pomoću Google Ads-a}}, } @phdthesis{efos:2733, author = {{Mihanović, Ante}}, title = {{Strateški pravci razvoja ljekarništva u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efos:3190, author = {{Radoš, Ivan}}, title = {{Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva}}, } @mastersthesis{efos:2878, author = {{Benić, Monika}}, title = {{Komunikacijska kompetencija kao preduvjet organizacijske uspješnosti}}, } @mastersthesis{efos:2638, author = {{Barbarić, Tomislav}}, title = {{Strateške odrednice mobilnog poslovanja}}, } @mastersthesis{efos:2626, author = {{Vukšić, Matija}}, title = {{Istraživanje tržišta u marketingu}}, } @mastersthesis{efos:2648, author = {{Vidakušić, Tajana}}, title = {{Komunikacija zaposlenika u poduzeću kao temelj poslovne diferencijacije}}, } @mastersthesis{efos:2884, author = {{Stanić Pavošević, Jadranka}}, title = {{Tržišni aspekti eko poljoprivrednih proizvoda}}, } @mastersthesis{efos:2511, author = {{Birovljević, Ozana}}, title = {{Utjecaj i primjena EU fondova na razvoj gospodarstva (osvrt na Republiku Hrvatsku).}}, } @mastersthesis{efos:2490, author = {{Andrišić, Matko}}, title = {{Alternativni oblici oglašavanja}}, } @mastersthesis{efos:2584, author = {{Sarić, Ana-Marija}}, title = {{Ekonomski rast Republike Poljske temeljen sredstvima regionalne politike Europske Unije}}, } @mastersthesis{efos:2500, author = {{Bjelobrk, Josipa}}, title = {{Fotografija i video u službi brendiranja sadržaja}}, } @mastersthesis{efos:2536, author = {{Hmura, Andreja}}, title = {{Komparativna analiza financijskih izvještaja Hrvatskih osiguravajućih društava}}, } @mastersthesis{efos:2607, author = {{Šarić, Mario}}, title = {{Multimedijalni marketing u kulturnim i ekonomskim aspektima društva}}, } @mastersthesis{efos:2606, author = {{Raspudić, Nives}}, title = {{Razvoj komunikacijskih kanala u oglašavanju}}, } @mastersthesis{efos:2499, author = {{Bogojević, Matej}}, title = {{Suvenir u funkciji brendiranja Hrvatske}}, } @mastersthesis{efos:2605, author = {{Puvača, Vladimir}}, title = {{Videooglašavanje putem Google Adwordsa na primjeru specijaliziranog medijskog portala}}, } @mastersthesis{efos:2587, author = {{Stipanović, Filip}}, title = {{Nove marketing aktivnosti i strategije na primjeru filmske industrije}}, } @mastersthesis{efos:2493, author = {{Barišić, Josip}}, title = {{Personalizacija multimedije kao osnovica suvremenog marketinga: e-mail marketing}}, } @mastersthesis{efos:2491, author = {{Antolović, Zrinka}}, title = {{Razvojni put tvrtke u području internetske trgovine}}, } @mastersthesis{efos:2501, author = {{Blažević, Martina}}, title = {{Utjecaj Opće uredbe o zaštiti osobnih podataka na digitalni marketing}}, } @mastersthesis{efos:2597, author = {{Papić, Daniela}}, title = {{Emocionalni pogled na brend}}, } @mastersthesis{efos:2539, author = {{Jović, Emilija-Antonija}}, title = {{Izgradnja tržišne vrijendosti marke i umijeće pozicioniranja}}, } @mastersthesis{efos:2556, author = {{Kos, Stjepan}}, title = {{Komparacija plaća po gospodarskim djelatnostima u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efos:2616, author = {{Šumiga, Daria}}, title = {{Komparacija popularnih kriptovaluta Bitcoin i Ethereum}}, } @mastersthesis{efos:2559, author = {{Kvesić, Nikola}}, title = {{Plaća i materijalna prava zaposlenika na primjeru HŽ infrastrukture d.o.o.}}, } @mastersthesis{efos:2603, author = {{Pohilj, Krešimir}}, title = {{Postupci u sklapanju ugovora o osiguranju}}, } @mastersthesis{efos:2596, author = {{Milas, Mirko}}, title = {{Primjena mobilnog marketinga u bankarskom sektoru}}, } @mastersthesis{efos:2569, author = {{Pandurić, Tin}}, title = {{Promjene u upravljanju korisničkim podacima u kontekstu odredbi opće uredbe o zaštiti podataka}}, } @mastersthesis{efos:2529, author = {{Pavin, Zvonimir}}, title = {{Upravljanje turističkom ponudom kroz primjenu mobilnog marketinga}}, } @mastersthesis{efos:2531, author = {{Pavin, Zvonimir}}, title = {{Upravljanje turističkom ponudom kroz primjenu mobilnog marketinga}}, } @mastersthesis{efos:2604, author = {{Prozinger, Silvija}}, title = {{HTML5 oglasi i njihova upotreba u multimedijalnom marketingu}}, } @mastersthesis{efos:2372, author = {{Popović, Tena}}, title = {{Izazovi i perspektive upravljanja marketingom u zdravstvenom turizmu}}, } @mastersthesis{efos:2423, author = {{Božić, Marijana}}, title = {{Oglašavanje društveno kontroverznih proizvoda}}, } @mastersthesis{efos:2516, author = {{Čuk, Mirela}}, title = {{Online promocija mjesta i događaja putem fotografije}}, } @mastersthesis{efos:2561, author = {{Levanić, Monika}}, title = {{Informacijsko komunikacijska tehnologija kao potpora upravljanju marketingom}}, } @mastersthesis{efos:2504, author = {{Budimir, Bruno}}, title = {{Upravljanje marketingom u politici- nekad, danas, sutra}}, } @mastersthesis{efos:2400, author = {{Primožić, Marina}}, title = {{Uloga CRM-a u poslovanju}}, } @mastersthesis{efos:2284, author = {{Ljevar, Boris}}, title = {{Marketinški profil hrvatskog izvoznika - slučaj INA d.d.}}, } @mastersthesis{efos:2379, author = {{Barišić, Dinko}}, title = {{Održiva potrošnja u mlađoj populaciji}}, } @mastersthesis{efos:2381, author = {{Čepl, Suzana}}, title = {{Poslovanje i marketinške aktivnosti osječkog Taxi-ja}}, } @mastersthesis{efos:2388, author = {{Gašparić, Marina}}, title = {{Poslovanje i marketinške aktivnosti udruge slijepih Međimurske županije}}, } @mastersthesis{efos:2268, author = {{Janić, Petra}}, title = {{Specifičnosti oglašavanja na društvenoj mreži Instagram}}, } @mastersthesis{efos:2392, author = {{Sendić, Kristina}}, title = {{Upravljanje marketingom na tržištu krajnje potrošnje u automobilskoj industriji}}, } @mastersthesis{efos:2487, author = {{Aleksić, Antonio}}, title = {{Analiza tržišta osiguranja Republike Hrvatske}}, } @mastersthesis{efos:2705, author = {{Čubela, Kristina}}, title = {{Komparativna analiza krivotvorenog novca na području Republike Hrvatske i Republike Ukrajine u razdoblju od 2014. do 2016. godine}}, } @mastersthesis{efos:2708, author = {{Čubela, Kristina}}, title = {{Komparativna analiza krivotvorenog novca na području Republike Hrvatske i Republike Ukrajine u razdoblju od 2014. do 2016. godine}}, } @mastersthesis{efos:2341, author = {{Medved, Tomislav}}, title = {{Modeli nagrađivanja u kreativnoj industriji na primjeru kreativne agencije Adverta}}, } @mastersthesis{efos:2474, author = {{Suvajac, Marko}}, title = {{Uloga proračunskog financiranja na razvoj nogometa u Osijeku}}, } @mastersthesis{efos:2334, author = {{Jukić, Darko}}, title = {{Utjecaj informacijsko-komunikacijske tehnologije na industriju osiguranja}}, } @mastersthesis{efos:2462, author = {{Pintarić, Krešimir}}, title = {{Prilagodba glazbene industrije u digitalnom okružju}}, } @mastersthesis{efos:2204, author = {{Roso, Kristina}}, title = {{Gerila marketing}}, } @mastersthesis{efos:2202, author = {{Radočaj, Manuela}}, title = {{Kreativnost u oglašavanju}}, } @mastersthesis{efos:2192, author = {{Kursar, Vedran}}, title = {{Prikriveno oglašavanje u kulturnoj i kreativnoj industriji}}, } @mastersthesis{efos:2229, author = {{Dundović, Ivana}}, title = {{Struktura kartičnog tržišta i platnoprometna infrastruktura u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efos:2234, author = {{Magdić Klaić, Kornelija}}, title = {{Utjecaj prikrivenog oglašavanja usmjerenog na djecu posredstvom multimedije}}, } @mastersthesis{efos:2166, author = {{Lončarević, Matea}}, title = {{Analiza poslovanja OTP d.d. banke u razdoblju od 2015. do 2017. godine}}, } @mastersthesis{efos:2213, author = {{Galić, Tomislav}}, title = {{Priprema i izrada projektnog prijedloga pri Europskom socijalnom fondu}}, } @mastersthesis{efos:2218, author = {{Vargović, Ana}}, title = {{EU projekti kao izvor financiranja- mit ili stvarnost?}}, } @mastersthesis{efos:2211, author = {{Dasović, Nikolina}}, title = {{Metode prodaje u trgovini na malo}}, } @mastersthesis{efos:2125, author = {{Malčić, Ana}}, title = {{Analiza kartičnog tržišta Hrvatske i Poljske u razdoblju od 2013. do 2016. godine}}, } @mastersthesis{efos:2639, author = {{Capjak, Katarina}}, title = {{Regionalna politika Europske Unije}}, } @mastersthesis{efos:2886, author = {{H. Arapović, Una}}, title = {{Big Data i marketing 21. stoljeća}}, } @mastersthesis{efos:2054, author = {{Homen, Kristina}}, title = {{Kretanje strukture javnog duga u Republici Hrvatskoj i odabranim zemljama}}, } @mastersthesis{efos:2046, author = {{Bašić, Ivana}}, title = {{Uloga i značaj kreditnih rejting agencija u suvremenoj ekonomiji}}, } @mastersthesis{efos:2087, author = {{Orešković, Kristina}}, title = {{Uloga i značaj sindikata na kompenzacije zaposlenika u zdravstvu.}}, } @mastersthesis{efos:2111, author = {{Vukušić, Mia}}, title = {{Obiteljsko poljoprivredno gospodarstvo (opg)}}, } @mastersthesis{efos:2098, author = {{Malenica, Tomislav}}, title = {{Pregled stanja ekološke poljoprivrede u RH}}, } @mastersthesis{efos:2052, author = {{Kralj, Dino}}, title = {{Značaj Dark weba kao dijela internetskog informacijskog prostora}}, } @mastersthesis{efos:2011, author = {{Jurić, Ana}}, title = {{Multimedijalni marketing na društvenim mrežama i adolescencija}}, } @mastersthesis{efos:2016, author = {{Oužecky, Antonela}}, title = {{Pregled trendova u primjeni video marketinga}}, } @mastersthesis{efos:2013, author = {{Lukanec, Dino}}, title = {{Usporedba oglašivačkih mogućnosti sustava Google Adwords i društvene mreže Facebook}}, } @mastersthesis{efos:2008, author = {{Greger, Boris}}, title = {{Multimedija u neuromarketingu}}, } @mastersthesis{efos:1958, author = {{Kovačević, Lucija}}, title = {{Marketing sadržaja kao sredstvo marketinga putem utjecajnih osoba.}}, } @mastersthesis{efos:1951, author = {{Romić, Sanja}}, title = {{Ključne odrednice u planiranju i kreiranju koncepta suremenog trgovačkog centra}}, } @mastersthesis{efos:1982, author = {{Posavac, Melita}}, title = {{Marketinški plan i strategija uvođenja craft piva na tržište}}, } @mastersthesis{efos:1953, author = {{Brlek, Nikolina}}, title = {{Prevencija računalnog kriminala}}, } @phdthesis{efos:2368, author = {{Gagro, Pavao}}, title = {{Utjecaj sustava upravljanja podacima na učinkovitost javnog bilježništva u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efos:1914, author = {{Martić, Elizabeta}}, title = {{Oglašavanje na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{efos:1913, author = {{Vulić, Maja}}, title = {{Analiza proračuna Grada Orahovice}}, } @mastersthesis{efos:2879, author = {{Ravlić Devald, Ivana}}, title = {{Brandiranje tvrtke u funkciji pozicioniranja na tržištu}}, } @mastersthesis{efos:1903, author = {{Hajduković, Boris}}, title = {{Način primjene Government to Bussiness (G2B) i Government to Citizens (G2C) portala s ciljem učinkovitog informiranja korisnika porezne uprave}}, } @mastersthesis{efos:1909, author = {{Hodak, Maja}}, title = {{Potencijali kamping turizma kao dio turističke ponude Hrvatske}}, } @mastersthesis{efos:1892, author = {{Buljan, Anita}}, title = {{Sustavi za e-učenje}}, } @mastersthesis{efos:1890, author = {{Cvrković, Ivan}}, title = {{Suvremeni trendovi u poslovnom komuniciranju}}, } @mastersthesis{efos:1891, author = {{Grbeš, Filip}}, title = {{Upravljanje kvalitetom}}, } @mastersthesis{efos:1880, author = {{Milić, Ivana}}, title = {{Multimedijalne mogućnosti fotografije na primjeru portretne fotografije}}, } @mastersthesis{efos:1924, author = {{Ivić, Danijel}}, title = {{Internetski marketing}}, } @mastersthesis{efos:1844, author = {{Kamenčak, Andrea}}, title = {{Marketinška istraživanja na Internetu}}, } @mastersthesis{efos:1841, author = {{Živković, Josipa}}, title = {{Zvuk kao sredstvo upotpunjavanja kupovnog iskustva}}, } @mastersthesis{efos:4306, author = {{Holjevac, Marija}}, title = {{PONAŠANJE POTROŠAČA HRVATSKOG ZAVODA ZA ZAPOŠLJAVANJE}}, } @mastersthesis{efos:1830, author = {{Periša, Petra}}, title = {{Specifičnosti oglašavanja na društvenoj mreži Youtube}}, } @mastersthesis{efos:1832, author = {{Martinović, Mario}}, title = {{Analiza marketinških kampanja}}, } @mastersthesis{efos:1858, author = {{Drenški Cvrtila, Ljiljana}}, title = {{Model razvoja poslovne funkcije upravljanja ljudskim potencijalima u suvremenoj kompaniji}}, } @mastersthesis{efos:1860, author = {{Mijakić, Marizabela}}, title = {{Marketing elektroničkih medija}}, } @mastersthesis{efos:2350, author = {{Šarc, Matija}}, title = {{Poslovni informacijski sustav kao temelj današnjeg poslovanja}}, } @mastersthesis{efos:2358, author = {{Štefanović, Krešimir}}, title = {{Primjena internetskog marketinga u drvnoj industriji}}, } @mastersthesis{efos:1850, author = {{Helajz, Valentina}}, title = {{Primjena e-marketinga u studentskim udrugama}}, } @mastersthesis{efos:1921, author = {{Bagarić Čretni, Maja}}, title = {{Utjecaj informacijskog sustava na razvoj javne uprave}}, } @mastersthesis{efos:2883, author = {{Mijatović, Josip}}, title = {{Upravljanje zaposlenicima u uvjetima digitalizacije}}, } @mastersthesis{efos:1773, author = {{Zec, Nedjeljko}}, title = {{Marketing strategija dućana iz susjedstva}}, } @mastersthesis{efos:1683, author = {{Milković, Luka}}, title = {{Alati za pretraživanje i analizu internetskog informacijskog prostora}}, } @mastersthesis{efos:1670, author = {{Potočki, Maja}}, title = {{Uporaba marketinških informacijskih sustava u turizmu}}, } @mastersthesis{efos:1699, author = {{Kljajić, Katarina}}, title = {{Korištenje multimedijalnog marketinga u svrhu nove evangelizacije}}, } @mastersthesis{efos:1612, author = {{Jelačić, Maja}}, title = {{Modeli promocije selektivnog oblika turizma u Osječko-baranjskoj županiji}}, } @mastersthesis{efos:1714, author = {{Rist, Anja}}, title = {{Odnosi s javnošću i publicitet u digitalnom okruženju}}, } @mastersthesis{efos:1477, author = {{Sikra, Franciska}}, title = {{Analiza i potencijali marketing programa ugostiteljskih objekata}}, } @mastersthesis{efos:1533, author = {{Petrović, Mirta}}, title = {{Korištenje multimedije na primjeru uslužnog modela obrazovanja}}, } @mastersthesis{efos:1520, author = {{Čačić, Sanja}}, title = {{Poduzetničke prilike u turističkoj djelatnosti}}, } @mastersthesis{efos:1312, author = {{Bermanec, Valentina}}, title = {{Uporaba Google Analyticsa u analizi poslovnog web-sjedišta}}, } @mastersthesis{efos:1493, author = {{Berečić, Dario}}, title = {{Marketinško planiranje razvoja turističke ponude za posjetitelje urbanih festivala u gradu Osijeku}}, } @mastersthesis{efos:1447, author = {{Banić Babec, Helena}}, title = {{Računalni kriminal kao prijetnja e - trgovini}}, } @mastersthesis{efos:1485, author = {{Colarić, Monika}}, title = {{Uloga i značaj fotografije u marketingu sadržaja}}, } @mastersthesis{efos:1465, author = {{Vuković, Krešimir}}, title = {{Inbound marketing kao rastući koncept komunikacije s potrošačima}}, } @mastersthesis{efos:1377, author = {{Mioković, Matija}}, title = {{Web sjedište kao promocijski alat turističkog odredišta}}, } @mastersthesis{efos:1432, author = {{König, Karlo}}, title = {{Marketinške mogućnosti društvenih mreža na primjeru nogometnog kluba}}, } @mastersthesis{efos:1418, author = {{Glavaš, Gabrijela}}, title = {{Marketinška valorizacija turističkih manifestacija u kontinentalnoj Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efos:1435, author = {{Boni, Antonio}}, title = {{Upravljanje marketingom trgovačkih lanaca maloprodaje}}, } @mastersthesis{efos:1775, author = {{Ćurić, Marijana}}, title = {{Primjena e-marketinga u bankarskom sektoru}}, } @mastersthesis{efos:1779, author = {{Gulam, Vice}}, title = {{Upravljanje odnosima s potrošačima usluga sportskih objekata}}, } @mastersthesis{efos:1259, author = {{Abramović, Antonija}}, title = {{Interaktivni marketing u telekomunikacijskoj industriji}}, } @mastersthesis{efos:1244, author = {{Tadić, Dražen}}, title = {{Društvene mreže kao kanal za oglašavanje}}, } @mastersthesis{efos:1243, author = {{Krgović, Dino}}, title = {{Utjecaj mobilnih aplikacija na suvremene poslovne aktivnosti}}, } @mastersthesis{efos:1207, author = {{Čamić, Ines}}, title = {{Multimedijalni marketing kao komunikacijsko sredstvo na primjeru proizvoda namjenjenih djeci}}, } @mastersthesis{efos:1305, author = {{Putarek, Ivana}}, title = {{Upravljanje turističkim događajem}}, } @mastersthesis{efos:1195, author = {{Žufika, Martina}}, title = {{Metodologija prodajnog poslovanja u B2B poduzećima}}, } @mastersthesis{efos:1167, author = {{Hrupek, Snježana}}, title = {{Neprofitni marketing na primjeru udruge za palijativnu pomoć "Srce" Novi Marof}}, } @mastersthesis{efos:1769, author = {{Dijan, Tanja}}, title = {{Polazište i priprema kreiranja konkurentnog grada kao brenda}}, } @mastersthesis{efos:1161, author = {{Bobić, Bojan}}, title = {{Primjena virtualne stvarnosti u marketingu}}, } @mastersthesis{efos:1307, author = {{Šandrk, Ivica}}, title = {{Turistički vodič kao donositelj odluke u procesu upravljanja grupom}}, } @mastersthesis{efos:1146, author = {{Stipetić, Zdravko}}, title = {{Analiza konkurentnosti poduzeća metalo-prerađivačke industrije u Brodsko-posavskoj županiji}}, } @mastersthesis{efos:1096, author = {{Banoža, Marko}}, title = {{Prikriveno oglašavanje kroz ciklus filmova o James Bond-u}}, } @mastersthesis{efos:1141, author = {{Radulović, Filip}}, title = {{Uloga digitalnih tehnologija u osobnom marketingu}}, } @mastersthesis{efos:1116, author = {{Drnasin, Marko}}, title = {{Brendiranje regije Baranja}}, } @mastersthesis{efos:848, author = {{Stjepanek, Ivan}}, title = {{Multimedijalne mogućnosti mobilnog marketinga}}, } @mastersthesis{efos:4314, author = {{Nobilo, Ivana}}, title = {{ŽENA POTROŠAČ – OFFLINE I ONLINE}}, } @mastersthesis{efos:849, author = {{Jurić, Ivana}}, title = {{Marketinške mogućnosti nosive tehnologije}}, } @mastersthesis{efos:844, author = {{Amidžić, Ivan}}, title = {{Utjecaj globalizacije i ICT sektora na svjetsko poslovanje}}, } @mastersthesis{efos:790, author = {{Peček, Marina}}, title = {{Markentiška perspektiva uporabe informacijskih sustava u javnoj upravi}}, } @mastersthesis{efos:4318, author = {{Sataić, Ivana}}, title = {{BRENDIRANJE USLUGE KLINIČKIH ISPITIVANJA LIJEKOVA I DRUGIH MEDICINSKIH PROIZVODA}}, } @mastersthesis{efos:4315, author = {{Panjkret, Valentin}}, title = {{Odlučivanje o isplativosti investicije u farmaceutskoj industriji}}, } @mastersthesis{efos:4299, author = {{Maloča, Anamarija}}, title = {{UPRAVLJANJE ODNOSIMA S JAVNOŠĆU NARUĈITELJA U JAVNOJ NABAVI}}, } @mastersthesis{efos:912, author = {{Valentak, Marijana}}, title = {{Upravljanje kvalitetom}}, } @mastersthesis{efos:475, author = {{Serdarušić, Ana}}, title = {{Potencijali E-učenja}}, } @mastersthesis{efos:368, author = {{Filipović, Mario}}, title = {{Povezanost organizacijskih aspekata podjele poduzeća i uspješnosti poslovanja}}, } @mastersthesis{efos:465, author = {{Karaula, Katarina}}, title = {{Hotelijerska primjena E-poslovanja u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efos:464, author = {{Marijašević, Mirela}}, title = {{Pozicioniranje usluge na tržištu}}, } @mastersthesis{efos:400, author = {{Brdar, Tihana}}, title = {{Važnost i uloga etike u internetskim marketinškim aktivnostima}}, } @mastersthesis{efos:459, author = {{Mihaljević, Ivana}}, title = {{Mobilno bankarstvo}}, } @mastersthesis{efos:580, author = {{Fabijanić, Kristijan}}, title = {{Medijski centar "Glas Slavonije"}}, } @mastersthesis{efos:500, author = {{Veselčić, Anja}}, title = {{Uporaba društvenih mreža u marketinškim aktivnostima: komparacija mogućnosti Facebooka i Pinteresta}}, } @mastersthesis{efos:556, author = {{Grofelnik, Deni}}, title = {{Optimizacija web tražilica i sadržaj kao strategije digitalnog marketinga}}, } @mastersthesis{efos:1866, author = {{Vlajčić, Marija}}, title = {{Prikriveno oglašavanje na filmu}}, } @mastersthesis{efos:547, author = {{Loina, Marko}}, title = {{Trendovi u video marketingu}}, } @mastersthesis{efos:367, author = {{Čevelak, Antonija}}, title = {{Neprofitni marketing na primjeru osnovne škole}}, } @mastersthesis{efos:731, author = {{El-Ayedi, Sindi}}, title = {{Aspekti mobilnog marketinga kroz učinkovito korištenje mobilnih aplikacija}}, } @mastersthesis{efos:723, author = {{Budimir, Bruno}}, title = {{Mikro-trenuci korisničkog iskustva}}, } @mastersthesis{efos:309, author = {{Šimunović, Robert}}, title = {{Oglašavanje na pretraživačkoj mreži Google Adwords}}, } @mastersthesis{efos:346, author = {{Pandurić, Tin}}, title = {{Značaj marketinga sadržaja u poslovnoj uporabi Facebooka}}, } @mastersthesis{efos:357, author = {{Đurđic, Dijana}}, title = {{Značajke Online brandinga}}, } @mastersthesis{efos:353, author = {{Erić, Emil}}, title = {{Marketinški potencijal Instagrama}}, } @mastersthesis{efos:4311, author = {{Rekić, Eduard}}, title = {{MARKETINŠKI ASPEKTI HRVATSKE LUTRIJE U ONLINE OKRUŽJU}}, } @mastersthesis{efos:199, author = {{Oužecky, Antonela}}, title = {{Analiza aktivnosti E-marketinga poslovnog subjekta IKEA}}, } @mastersthesis{efos:192, author = {{Galović, Andrea}}, title = {{Etika i moral u suvremenom oglašavanju}}, } @mastersthesis{efos:191, author = {{Maleta, David}}, title = {{Suvremeni oblici interaktivne marketinške komunikacije u životu i poslovanju}}, } @mastersthesis{efos:190, author = {{Epert Hećimović, Anita}}, title = {{Utjecaj digitalnih medija na ponašanje potrošaća}}, } @mastersthesis{efos:898, author = {{Tokić Španja, Iva}}, title = {{Pozicija marketing plana u korporacijskom menadžmentu}}, } @mastersthesis{efos:122, author = {{Katava, Lara}}, title = {{Marketing u hotelskom poslovanju}}, } @mastersthesis{efos:120, author = {{Morović, Boris}}, title = {{Osobno brandiranje u digitalnom okruženju}}, } @mastersthesis{efos:904, author = {{Ćurić, Mislav}}, title = {{Ponovno uvođenje brenda "Kalodont" na tržište}}, } @mastersthesis{efos:64, author = {{Škegro, Ivana}}, title = {{Videooglašavanje na Youtubeu i Google prikazivačkoj mreži}}, } @mastersthesis{efos:823, author = {{Mašić, Dino}}, title = {{Preferencije prilikom odabira multimedijalnog sadržaja među studentskom populacijom}}, } @mastersthesis{efos:10, author = {{Bubalo, Zvonimir}}, title = {{Optimizacija multimedije}}, } @article{efos:937, author = {{Turkalj, Davorin and Biloš, Antun and Kelić, Ivan}}, title = {{Integration of Croatian farmers in the EU information society – issues and implications}}, } @mastersthesis{pfos:222, author = {{Radat, Barbara}}, title = {{POSLOVNI PLAN ZA PROIZVODNJU ČEŠNJAKA}}, } @mastersthesis{pfos:616, author = {{Dugandžić, Matea}}, title = {{ANALIZA FINANCIJSKIH IZVJEŠTAJA PODUZEĆA ASKUS D.O.O.}}, } @mastersthesis{pfos:343, author = {{Brkić, Ivan}}, title = {{Multifunkcionalne fotovoltaičke instalacije- Drvo života TM}}, } @mastersthesis{pfos:238, author = {{Tušek, Karolina}}, title = {{ULOGA I ZNAČAJ OBITELJSKIH POLJOPRIVREDNIH GOSPODARSTAVA U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{pfos:243, author = {{Stažnik, Ivica}}, title = {{Tržište češnjaka u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{pfos:432, author = {{Gorup, Anja}}, title = {{INTENZIVNOST STOČARSKE PROIZVODNJE NA PODRUČJU OSJEČKO – BARANJSKE ŽUPANIJE U 2012. GODINI}}, } @mastersthesis{pfos:622, author = {{Đurković, Ivan}}, title = {{EKONOMSKA ANALIZA PROIZVODNJE MLIJEKA NA FARMI „KOKIĆ“}}, } @mastersthesis{pfos:561, author = {{Nuić, Ivana}}, title = {{MONETARNI SUSTAV I REŽIM DEVIZNOG TEČAJA}}, } @mastersthesis{pfos:536, author = {{Križanac, Marko}}, title = {{KONKURENTNOST HRVATSKE PROIZVODNJE PŠENICE}}, } @book{pfos:3664, author = {{Ivanković, A. and ...Kraljičak, Jasna and Margeta, Vlado and ..., and Guberac, Vlado and ..., and Ravlić, Marija and Baličević, Renata and Knežević, Mira and ..., and Bertić, Blaženka and Vukadinović, Vladimir and ..., and Crnačan, Ana and ..., and Ranogajac, Ljubica and Kralik, Igor and Tolušić, Zdravko and ...Kristić, Jelena and Drenjančević, Mato and Turkalj, Davorin and Jukić, Vladimir and ...Ranogajec, Ljubica and Deže, Jadranka and Kanisek, Jozo and ..., and Sudarić, Tihana and Zmaić, Krunoslav and Lončarić, Ružica and ..., and Krizmanić, Goran and ..., and Španić, and Valentina, and ..., and Parađiković, Nada and Teklić, Tihana and Tkalec, Monika and ..., and Banaj, Đuro and Tadić, Vjekoslav and Petrović, Davor and Šumanovac, Luka and Knežević, Dario and ..., and Iljkić, Dario and Kovačević, Vlado and ..., and Jović, Jurica and Rastija, Mirta and Marković, Monika and ..., and Jurić, Tomislav and Lovrić, ž. and Plaščak, Ivan and ...Ćosić, Jasenka and ..., and Degmečić, D. and Florijančić, Tihomir and Bošković, Ivica and Budor, I. and ..., and Antunović, Zvonko and Vrbas, D. and Šperanda, Marcela and Novoselec, Josip and Galović, Dalida and ..., and Baličević, Pavo and ..., and Budimir, Kristina and Kralik, Gordana and Margeta, Vladimir and ..., and Kralik, Zlata and Hanžek, Danica and Grčević, Manuela and ..., and Steiner, Zdenko and ..., and Đidara, Mislav and ..., and Domaćinović, Matija and ...Baban, Mirjana and ...Antunović, Boris and ..., and Bošnjak, Dejan and Stanisavljević, Aleksandar and Jukić, Vladimir and Puljko, Mirko}}, title = {{48. HRVATSKI I 8. MEĐUNARODNI SIMPOZIJ AGRONOMA: zbornik radova}}, } @article{pfos:3602, author = {{Turkalj, Davorin}}, title = {{MARKETING AGROSUBJEKATA U INFORMATIČKOM OKRUŽENJU}}, } @article{pfos:3536, author = {{Banaj, Đuro and Duvnjak, Vinko and Tadić, Vjekoslav and Kanisek, Jozo and Turkalj, Davorin}}, title = {{TEHNIČKO-TEHNOLOŠKI ASPEKTI PRIMJENE NOVIH OBLIKA LEMEŠA PLUGA}}, } @mastersthesis{efos:2371, author = {{Batinac, Saša}}, title = {{Strateški menadžment poslovnog sustava s posebnim osvrtom na primjenu jednostavnih softverskih rješenja u poslovanju}}, }