@phdthesis{efos:5906, author = {{Jokić, Mirko}}, title = {{ULOGA MLADIH U UPRAVLJANJU RURALNIM RAZVOJEM}}, } @mastersthesis{efos:5890, author = {{Pocrnić, Luka}}, title = {{ANALIZA MARKETINŠKOG OKRUŽENJA HRVATSKOG TRŽIŠTA NA PRIMJERU PODUZEĆA PIERRE CARDIN}}, } @mastersthesis{efos:5902, author = {{Šajer, Eduard}}, title = {{ANALIZA OKRUŽENJA STRANOG TRŽIŠTA – MCDONALDS NA RUSKOM TRŽIŠTU}}, } @mastersthesis{efos:5517, author = {{Čavka, Danijela}}, title = {{Izvoz poslovnog subjekta Pliva na tržište Istočne i Južne Europe}}, } @mastersthesis{efos:5476, author = {{Babić, Maja}}, title = {{MARKETING U MEĐUNARODNOM PODUZETNIŠTVU}}, } @mastersthesis{efos:5807, author = {{Gerštmajer, Gabriela}}, title = {{Važnost zemlje podrijetla proizvoda u međunarodnom marketingu}}, } @mastersthesis{efos:5491, author = {{Bočkai, Marijan}}, title = {{NACIONALNA KULTURA I MEĐUNARODNI MARKETING (PRIMJER JAPANA)}}, } @mastersthesis{efos:5892, author = {{Vukelić, Marinela}}, title = {{Utjecaj globalizacije na međunarodni marketing}}, } @mastersthesis{efos:5713, author = {{Pejinović, Klaudia}}, title = {{UTJECAJ GLOBALIZACIJE NA MEĐUNARODNI MARKETING}}, } @mastersthesis{efos:5804, author = {{Antunović, Iva}}, title = {{Kreiranje proizvod mix-a za međunarodno tržište na primjeru Rimac Automobili d.o.o.}}, } @mastersthesis{efos:5686, author = {{Moslavac, Matea}}, title = {{NACIONALNA KULTURA I MEĐUNARODNI MARKETING (PRIMJER BRAZILA)}}, } @mastersthesis{efos:5538, author = {{Divjak, Ivana}}, title = {{ANALIZA GREENFIELD I BROWNFIELD ULAGANJA}}, } @mastersthesis{efos:5521, author = {{Batur, Elena}}, title = {{KARAKTERISTIKE HRVATSKOG IZVOZA}}, } @mastersthesis{efos:5708, author = {{Pavlinušić, Mateja}}, title = {{POTROŠAČKI ETNOCENTRIZAM}}, } @mastersthesis{efos:5412, author = {{Garvanović, Filip}}, title = {{Gusarstvo na međunarodnom tržištu}}, } @inproceedings{efri:4389, author = {{Vretenar, Nenad and Prudky, Ivan and Kruljac Stanojević, Sandra}}, title = {{Purchase preferences in Croatian stores framed by shoppers' demographic characteristics}}, } @phdthesis{efos:5365, author = {{Kadlec, Željka}}, title = {{PRIMJENA KONCEPTA DRUŠTVENE ODGOVORNOSTI I UTJECAJ DRUŠTVENO ODGOVORNOG POSLOVANJA NA SVEUČILIŠTA U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{efos:5330, author = {{Šprajaček, Vedrana}}, title = {{ANALIZA MARKETING STRATEGIJE NEPROFITNE ORGANIZACIJE – SOS DJEČJE SELO HRVATSKA}}, } @mastersthesis{efos:5351, author = {{Tekić, Borna}}, title = {{ORGANIZACIJA MEĐUNARODNOG MARKETINGA U PODUZEĆU- PRIMJER NIKE INC.}}, } @mastersthesis{efos:5012, author = {{Grgurić, Hrvoje}}, title = {{ANALIZA OKRUŽENJA STRANOG TRŽIŠTA - PRIMJER RYANAIR-a NA HRVATSKOM TRŽIŠTU}}, } @mastersthesis{efos:5087, author = {{Radić, Katarina}}, title = {{ANALIZA OKRUŽENJA STRANOG TRŽIŠTA (IKEA NA TRŽIŠTU KINE)}}, } @mastersthesis{efos:5344, author = {{Kožić, Tajana}}, title = {{NACIONALNA KULTURA I MEĐUNARODNI MARKETING}}, } @mastersthesis{efos:5219, author = {{Milić, Ivana}}, title = {{ZNAČAJ ZEMLJE PODRIJETLA U MEĐUNARODNOM MARKETINGU}}, } @mastersthesis{efos:5132, author = {{Kovačević, Lea}}, title = {{MARKETING STRATEGIJA MELEM ZAŠTITNE KREME NIVEA CLASSIC KREME NA HRVATSKOM TRŽIŠTU}}, } @mastersthesis{efos:5049, author = {{Momčilović, Jelena}}, title = {{KVALITETA ŽIVOTA STARIJE POPULACIJE}}, } @mastersthesis{efos:5032, author = {{Marošičević, Iva-Maria}}, title = {{UTJECAJ GLOBALIZACIJE NA MEĐUNARODNI MARKETING}}, } @mastersthesis{efos:4877, author = {{Gajski, Matea}}, title = {{Istraživanje marketinga javnih i privatnih kazališta u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efos:5309, author = {{Stjepanović, Jelena}}, title = {{Inozemna izravna ulaganja kao način ulaska na inozemno tržište}}, } @mastersthesis{efos:4905, author = {{Pranić, Antonio}}, title = {{Kreiranje proizvod mix-a za međunarodno tržište na primjeru Franck i Nescafe kave}}, } @mastersthesis{efos:5137, author = {{Lončina, Maja}}, title = {{Standardizirana (Coca-Cola) vs. Diferencirana (Nestle) strategija međunarodnog marketinga}}, } @phdthesis{efos:4862, author = {{Martinović, Marko}}, title = {{MODELIRANJE INOVATIVNOSTI PODUZEĆA POMOĆU INTELIGENTNE PODATKOVNE ANALITIKE}}, } @phdthesis{pfos:3017, author = {{Živoder, Dubravka}}, title = {{Marketinške implikacije označavanja domaćih poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda putem prepoznatljivih oznaka i zaštićenih znakova}}, } @mastersthesis{efos:4789, author = {{Matošević, Marinela}}, title = {{ANALIZA OKRUŽENJA STRANOG TRŽIŠTA - PODRAVKA D.D. NA TRŽIŠTU MAĐARSKE}}, } @mastersthesis{efos:4785, author = {{Bačić, Evica}}, title = {{KREIRANJE PROIZVOD MIX-A ZA MEĐUNARODNO TRŽIŠTE NA PRIMJERU VEGETE}}, } @inproceedings{ijf:902, author = {{Opačak, Marija}}, title = {{A review of theoretical and conceptual foundations for consolidated analysis of CVM and CBA for natural and environmental resources}}, } @mastersthesis{efos:4540, author = {{Budimir, Ivan}}, title = {{FRANŠIZNO POSLOVANJE MCDONALD´Sa}}, } @mastersthesis{efos:4486, author = {{Jozanović, Bruno}}, title = {{ETIKA U MARKETINGU STUDIJA SLUČAJA ZAGREBAČKA PIVOVARA}}, } @mastersthesis{efos:4840, author = {{Kolarić, Ivana}}, title = {{KREIRANJE PROIZVOD MIKSA ZA MEĐUNARODNO TRŽIŠTE NA PRIMJERU PODUZEĆA COCA-COLA}}, } @mastersthesis{efos:4487, author = {{Župan, Ivona}}, title = {{ODRŽIVI RAZVOJ REPUBLIKE HRVATSKE}}, } @mastersthesis{efos:4432, author = {{Sabljak, Marijana}}, title = {{BRENDIRANJE DRŽAVE}}, } @mastersthesis{efos:4431, author = {{Maksimović, Katarina}}, title = {{KVALITETA ŽIVOTA U RH}}, } @mastersthesis{efos:4424, author = {{Mirnik, Ana}}, title = {{STRATEŠKI SAVEZI KAO NAČIN ULASKA NA INOZEMNOTRŽIŠTE NA PRIMJERU PODRAVKE I NESTLÉA}}, } @mastersthesis{efos:4657, author = {{Anđelić, Josipa}}, title = {{ETNOCENTRIZAM}}, } @mastersthesis{efos:4666, author = {{Kasa, Nikolina}}, title = {{MARKETING STRATEGIJA PODUZEĆA KRAŠ D.D. I MONDELEZ INTERNATIONAL INC. NA HRVATSKOM TRŽIŠTU}}, } @mastersthesis{efos:4665, author = {{Miljević, Antonia}}, title = {{ORGANIZACIJA MEĐUNARODNOG MARKETINGA U PODUZEĆU MCDONALD'S}}, } @mastersthesis{efos:4379, author = {{Baričević, Stela}}, title = {{Poduzetništvo u međunarodnom poslovanju}}, } @mastersthesis{efos:4616, author = {{Topalov, Martina}}, title = {{MARKETING DOBROTVORNIH AKCIJA}}, } @mastersthesis{efos:4800, author = {{Burazin, Ivana}}, title = {{USLUGA KAO PREDMET MEĐUNARODNOG MARKETINGA}}, } @mastersthesis{efos:4791, author = {{Divjak, Ivana}}, title = {{UTJECAJ GLOBALIZACIJE NA MEĐUNARODNI MARKETING}}, } @mastersthesis{efos:4341, author = {{Vilović, Domagoj}}, title = {{MAKRO MARKETING SUSTAV REPUBLIKE HRVATSKE – IT INDUSTRIJA}}, } @mastersthesis{efos:4580, author = {{Svitlanović, Davor}}, title = {{ANALIZA OKRUŽENJA STRANOG TRŽIŠTA}}, } @mastersthesis{efos:4148, author = {{Piskrec, Martina}}, title = {{Franšiza kao način ulaska na inozemno tržište na primjeru McDonald´s - a}}, } @mastersthesis{efos:3591, author = {{Ćorić, Vedrana}}, title = {{Održivi razvoj mogućnosti i ograničenja hrvatskih gradova}}, } @mastersthesis{efos:4005, author = {{Ivanović Vuković, Renata}}, title = {{Marketing dobrotvornih akcija}}, } @mastersthesis{efos:4092, author = {{Lovrić, Marina}}, title = {{Marketing u obrazovanju}}, } @mastersthesis{efos:4025, author = {{Petrović, Andrea}}, title = {{Analiza okruženja stranog tržišta}}, } @mastersthesis{efos:4128, author = {{Gelenčir, Monika}}, title = {{Analiza okruženja stranog tržišta}}, } @mastersthesis{efos:3944, author = {{Jozić, Ivona}}, title = {{Kreiranje proizvod mix-a za međunarodno tržište na primjeru Dorina čokolade i Milka čokolade}}, } @mastersthesis{efos:3923, author = {{Popović, Domagoj}}, title = {{Marketing strategija domaćeg i stranog proizvoda na hrvatskom tržištu}}, } @mastersthesis{efos:3604, author = {{Ilić, Ivan}}, title = {{Strateško planiranje ulaska Work and Travel Group d.o.o. na tržište Republike Hrvatske}}, } @mastersthesis{efos:3867, author = {{Uglješić, Robert}}, title = {{Kvaliteta života u RH}}, } @mastersthesis{efos:4088, author = {{Klobučar, Ankica}}, title = {{Analiza marketing strategije neprofinte organizacije Vatrogasne zajednice Osijek}}, } @mastersthesis{efos:3636, author = {{Kovačević, Marija}}, title = {{Komparativni prikaz različitih modaliteta ulaza na inozemno tržište}}, } @phdthesis{efos:3334, author = {{Deželić, Sendi}}, title = {{UTJECAJ MOTIVA I PERCEPCIJE KVALITETE NA OSTVARENJE STUDENTSKOG ANGAŽMANA U VISOKOŠKOLSKOM OBRAZOVANJU}}, } @mastersthesis{efos:3940, author = {{Papac, Ivana}}, title = {{Organizacija međunarodnog marketinga na primjeru Starbucks kompanije}}, } @mastersthesis{efos:4103, author = {{Šelo, Stjepan}}, title = {{Marketing strategija domaćeg i stranog proizvoda na hrvatskom tržištu}}, } @mastersthesis{efos:3421, author = {{Modrušić, Dino}}, title = {{Etnocentrizam: istraživanje stavova studentske populacije o pivu}}, } @phdthesis{efos:3327, author = {{Koprivnjak, Tihana}}, title = {{Internacionalizacija malih i srednjih poduzeća u Hrvatskoj: izazovi, pretpostavke i pristupi}}, } @mastersthesis{efos:3374, author = {{Milović, Alexander}}, title = {{Organizacija međunarodnog marketinga u poduzeću}}, } @phdthesis{efos:3326, author = {{Ostojić, Martina}}, title = {{BRENDIRANJE PRIVATNIH VISOKOŠKOLSKIH INSTITUCIJA PREMA ČINITELJIMA AAKEROVOG MODELA}}, } @phdthesis{efos:3329, author = {{Kukec, Ljiljana}}, title = {{FRANŠIZNI POTENCIJAL MALIH PODUZEĆA}}, } @mastersthesis{efos:2978, author = {{Mašić, Ivana}}, title = {{Organizacija međunarodnog marketinga u poduzeću Coca-cola}}, } @mastersthesis{efos:3271, author = {{Vulić, Tajana}}, title = {{Analiza međunarodnih oglašavačkih kampanja}}, } @mastersthesis{efos:2866, author = {{Maksimović, Katarina}}, title = {{Etnocentrizam}}, } @mastersthesis{efos:3674, author = {{Serdarušić, Petar}}, title = {{Usluga kao predmet međunarodnog marketinga}}, } @mastersthesis{efos:3058, author = {{Karaula, Klaudija}}, title = {{Usluga kao predmet međunarodnog marketinga}}, } @mastersthesis{efos:3206, author = {{Jakovljević, Kristijan}}, title = {{Analiza inozemnih izravnih ulaganja}}, } @mastersthesis{efos:3815, author = {{Hodak, Nikolina}}, title = {{Marketing u kulturi}}, } @mastersthesis{efos:2781, author = {{Knežević, Jelena}}, title = {{Virtualna šetnja kao potpora komuniciranju mikrolokacijskih informacija}}, } @phdthesis{efos:2661, author = {{Pap, Ana}}, title = {{Utjecajni čimbenici na političku participaciju građana u funkciji unapređenja političkog marketinga}}, } @mastersthesis{efos:2499, author = {{Bogojević, Matej}}, title = {{Suvenir u funkciji brendiranja Hrvatske}}, } @mastersthesis{efos:2585, author = {{Slukan, Katarina}}, title = {{Žensko poduzetništvo}}, } @mastersthesis{efos:2440, author = {{Janas, Nikolina}}, title = {{Međunarodni marketing u IT industriji}}, } @mastersthesis{efos:2427, author = {{Erkapić, Manuela}}, title = {{Oglašavanje u političkom marketingu}}, } @mastersthesis{efos:2284, author = {{Ljevar, Boris}}, title = {{Marketinški profil hrvatskog izvoznika - slučaj INA d.d.}}, } @mastersthesis{efos:2379, author = {{Barišić, Dinko}}, title = {{Održiva potrošnja u mlađoj populaciji}}, } @mastersthesis{efos:2332, author = {{Režić Brdarić, Maja}}, title = {{Matrike marketinga}}, } @mastersthesis{efos:2339, author = {{Jacoby, Ines}}, title = {{Promjene potrošačke percepcije u okruženju e-trgovine}}, } @mastersthesis{efos:2189, author = {{Jurković, Tomislav}}, title = {{Selektivni oblici turizma u Osječko baranjskoj županiji}}, } @mastersthesis{efos:2222, author = {{Botkuljak, Marta}}, title = {{Utjecaj vizualnog merchandisinga na impulzivnu kupnju potrošača}}, } @mastersthesis{efos:2123, author = {{Galić, Jelena}}, title = {{Rad s klasama u objektno orijentiranoj aplikaciji}}, } @mastersthesis{efos:2019, author = {{Potrebić, Goran}}, title = {{Meritokracija u ekonomskom okruženju}}, } @mastersthesis{efos:2006, author = {{Bošnjaković, Marko}}, title = {{Odlazak mladih iz Hrvatske: Makromarketinški aspekti}}, } @mastersthesis{efos:1988, author = {{Ljubić, Tamara}}, title = {{Utjecaj elektroničkih medija na osobe starije životne dobi}}, } @mastersthesis{efos:1958, author = {{Kovačević, Lucija}}, title = {{Marketing sadržaja kao sredstvo marketinga putem utjecajnih osoba.}}, } @mastersthesis{efos:1914, author = {{Martić, Elizabeta}}, title = {{Oglašavanje na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{efos:1947, author = {{Jordanov, Jasmina}}, title = {{Utjecaj turizma na razvoj grada Virovitice}}, } @mastersthesis{efos:1606, author = {{Lerinc, Ivana}}, title = {{Utjecaj makromarketinga na kvalitetu života}}, } @phdthesis{efos:1796, author = {{Marjanović, Boris}}, title = {{Ponašanje potrošača u visokom obrazovanju – izbor obrazovne institucije na globaliziranom tržištu}}, } @mastersthesis{efos:1418, author = {{Glavaš, Gabrijela}}, title = {{Marketinška valorizacija turističkih manifestacija u kontinentalnoj Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efos:1435, author = {{Boni, Antonio}}, title = {{Upravljanje marketingom trgovačkih lanaca maloprodaje}}, } @mastersthesis{efos:1259, author = {{Abramović, Antonija}}, title = {{Interaktivni marketing u telekomunikacijskoj industriji}}, } @mastersthesis{efos:1244, author = {{Tadić, Dražen}}, title = {{Društvene mreže kao kanal za oglašavanje}}, } @mastersthesis{efos:1167, author = {{Hrupek, Snježana}}, title = {{Neprofitni marketing na primjeru udruge za palijativnu pomoć "Srce" Novi Marof}}, } @mastersthesis{efos:1161, author = {{Bobić, Bojan}}, title = {{Primjena virtualne stvarnosti u marketingu}}, } @phdthesis{efos:1153, author = {{Barilović, Zlatko}}, title = {{Visoko obrazovanje u funkciji razvoja projektnih kompetencija za tržište rada}}, } @mastersthesis{efos:1116, author = {{Drnasin, Marko}}, title = {{Brendiranje regije Baranja}}, } @mastersthesis{efos:790, author = {{Peček, Marina}}, title = {{Markentiška perspektiva uporabe informacijskih sustava u javnoj upravi}}, } @mastersthesis{efos:474, author = {{Rončević, Lucija}}, title = {{Potencijali suvremenih mobilnih tehnologija u modnoj industriji}}, } @mastersthesis{efos:421, author = {{Amidžić, Bernarda}}, title = {{Utjecaj mobilnih uređaja na marketing na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{efos:546, author = {{Kelemen, Josipa}}, title = {{Marketinška analiza folklornog ansanbla "Lisinski"}}, } @mastersthesis{efos:400, author = {{Brdar, Tihana}}, title = {{Važnost i uloga etike u internetskim marketinškim aktivnostima}}, } @mastersthesis{efos:577, author = {{Ažić, Matija}}, title = {{Stavovi studenta o volontiranju}}, } @mastersthesis{efos:500, author = {{Veselčić, Anja}}, title = {{Uporaba društvenih mreža u marketinškim aktivnostima: komparacija mogućnosti Facebooka i Pinteresta}}, } @mastersthesis{efos:431, author = {{Papić, Daniela}}, title = {{Aktualno stanje hrvatske logističke industrije}}, } @mastersthesis{efos:516, author = {{Džanko, Nikolina}}, title = {{Utjecaj etnocentrizma na kupovno ponašanje potrošača na području grada Županja}}, } @mastersthesis{efos:607, author = {{Šomođi, Larisa}}, title = {{Viralni marketing}}, } @mastersthesis{efos:309, author = {{Šimunović, Robert}}, title = {{Oglašavanje na pretraživačkoj mreži Google Adwords}}, } @mastersthesis{efos:346, author = {{Pandurić, Tin}}, title = {{Značaj marketinga sadržaja u poslovnoj uporabi Facebooka}}, } @mastersthesis{efos:754, author = {{Redlih, Jasna}}, title = {{Marketinška etika u farmaceutskoj indrustriji}}, } @mastersthesis{efos:353, author = {{Erić, Emil}}, title = {{Marketinški potencijal Instagrama}}, } @mastersthesis{efos:300, author = {{Škojo, Ivan}}, title = {{Utjecaj okruženja na diferencijaciju strategije međunarodnog marketinga}}, } @mastersthesis{efos:192, author = {{Galović, Andrea}}, title = {{Etika i moral u suvremenom oglašavanju}}, } @mastersthesis{efos:191, author = {{Maleta, David}}, title = {{Suvremeni oblici interaktivne marketinške komunikacije u životu i poslovanju}}, } @mastersthesis{efos:190, author = {{Epert Hećimović, Anita}}, title = {{Utjecaj digitalnih medija na ponašanje potrošaća}}, } @mastersthesis{efos:120, author = {{Morović, Boris}}, title = {{Osobno brandiranje u digitalnom okruženju}}, } @phdthesis{efos:96, author = {{Tubić, Dejan}}, title = {{Model razvoja ruralnog turizma kontinentalne Hrvatske}}, } @article{efos:987, author = {{Cvitić, Filip and Leko Šimić, Mirna and Horvat, Jasna}}, title = {{Genesis, visual attributes and contemporary communication features of the alphabet}}, } @phdthesis{svkri:3464, author = {{Stamenić, Sanja}}, title = {{Utjecaj marketinških čimbenika na uspješnost hrvatskih poslovnih subjekata na međunarodnom tržištu}}, }