diplomski rad
Odnos umjetnosti i marketinga

Lucija Jakovina (2014)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Umjetnička akademija u Osijeku
Odsjek za likovnu umjetnost
Citirajte ovaj rad...

Jakovina, L. (2014). Odnos umjetnosti i marketinga (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:134:893480

Jakovina, Lucija. "Odnos umjetnosti i marketinga." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Umjetnička akademija u Osijeku, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:134:893480

Jakovina, Lucija. "Odnos umjetnosti i marketinga." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Umjetnička akademija u Osijeku, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:134:893480

Jakovina, L. (2014). 'Odnos umjetnosti i marketinga', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Umjetnička akademija u Osijeku, citirano: 21.05.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:134:893480

Jakovina L. Odnos umjetnosti i marketinga [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Umjetnička akademija u Osijeku; 2014 [pristupljeno 21.05.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:134:893480

L. Jakovina, "Odnos umjetnosti i marketinga", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Umjetnička akademija u Osijeku, Osijek, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:134:893480