prikaz prve stranice dokumenta Ispitivanje utjecaja izgleda ambalaže prehrambenih proizvoda na percepciju kod potencijalnih kupaca
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Ispitivanje utjecaja izgleda ambalaže prehrambenih proizvoda na percepciju kod potencijalnih kupaca
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Prehrambeno-tehnološki fakultet Osijek, 2010. urn:nbn:hr:109:994553

Sekulić, Andrej
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Prehrambeno-tehnološki fakultet Osijek
Zavod za prehrambene tehnologije

Citirajte ovaj rad

Sekulić, A. (2010). Ispitivanje utjecaja izgleda ambalaže prehrambenih proizvoda na percepciju kod potencijalnih kupaca (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Prehrambeno-tehnološki fakultet Osijek. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:109:994553

Sekulić, Andrej. "Ispitivanje utjecaja izgleda ambalaže prehrambenih proizvoda na percepciju kod potencijalnih kupaca." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Prehrambeno-tehnološki fakultet Osijek, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:109:994553

Sekulić, Andrej. "Ispitivanje utjecaja izgleda ambalaže prehrambenih proizvoda na percepciju kod potencijalnih kupaca." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Prehrambeno-tehnološki fakultet Osijek, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:109:994553

Sekulić, A. (2010). 'Ispitivanje utjecaja izgleda ambalaže prehrambenih proizvoda na percepciju kod potencijalnih kupaca', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Prehrambeno-tehnološki fakultet Osijek, citirano: 19.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:109:994553

Sekulić A. Ispitivanje utjecaja izgleda ambalaže prehrambenih proizvoda na percepciju kod potencijalnih kupaca [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Prehrambeno-tehnološki fakultet Osijek; 2010 [pristupljeno 19.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:109:994553

A. Sekulić, "Ispitivanje utjecaja izgleda ambalaže prehrambenih proizvoda na percepciju kod potencijalnih kupaca", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Prehrambeno-tehnološki fakultet Osijek, Osijek, 2010. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:109:994553

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.