Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Poljoprivredni fakultet, 2017. urn:nbn:hr:151:723836
Galić, Andrea
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek Zavod za bioekonomiju i ruralni razvoj
Citirajte ovaj rad
Galić, A. (2017). Uloga marketinga u iskustvenoj ekonomiji (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:723836
Galić, Andrea. "Uloga marketinga u iskustvenoj ekonomiji." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:723836
Galić, Andrea. "Uloga marketinga u iskustvenoj ekonomiji." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:723836
Galić, A. (2017). 'Uloga marketinga u iskustvenoj ekonomiji', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, citirano: 10.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:723836
Galić A. Uloga marketinga u iskustvenoj ekonomiji [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek; 2017 [pristupljeno 10.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:723836
A. Galić, "Uloga marketinga u iskustvenoj ekonomiji", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:723836