Martinović, Z. (2023). Istraživanje odnosa hrvatskih potrošača prema tvrtkama i njihovim proizvodima (Diplomski rad). Požega: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet turizma i ruralnog razvoja u Požegi. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:277:161612
Martinović, Zvonimir. "Istraživanje odnosa hrvatskih potrošača prema tvrtkama i njihovim proizvodima." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet turizma i ruralnog razvoja u Požegi, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:277:161612
Martinović, Zvonimir. "Istraživanje odnosa hrvatskih potrošača prema tvrtkama i njihovim proizvodima." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet turizma i ruralnog razvoja u Požegi, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:277:161612
Martinović, Z. (2023). 'Istraživanje odnosa hrvatskih potrošača prema tvrtkama i njihovim proizvodima', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet turizma i ruralnog razvoja u Požegi, citirano: 05.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:277:161612
Martinović Z. Istraživanje odnosa hrvatskih potrošača prema tvrtkama i njihovim proizvodima [Diplomski rad]. Požega: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet turizma i ruralnog razvoja u Požegi; 2023 [pristupljeno 05.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:277:161612
Z. Martinović, "Istraživanje odnosa hrvatskih potrošača prema tvrtkama i njihovim proizvodima", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet turizma i ruralnog razvoja u Požegi, Požega, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:277:161612