Zubaj, D. (2014). Utjecaj reklama za slatkiše na djecu predškolske dobi (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:742099
Zubaj, Dajana. "Utjecaj reklama za slatkiše na djecu predškolske dobi." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:742099
Zubaj, Dajana. "Utjecaj reklama za slatkiše na djecu predškolske dobi." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:742099
Zubaj, D. (2014). 'Utjecaj reklama za slatkiše na djecu predškolske dobi', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, citirano: 23.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:742099
Zubaj D. Utjecaj reklama za slatkiše na djecu predškolske dobi [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti; 2014 [pristupljeno 23.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:742099
D. Zubaj, "Utjecaj reklama za slatkiše na djecu predškolske dobi", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:742099