završni rad
Uloga odnosa s javnošću u poslovnom sustavu

Saša Andrović (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za kvanititavne metode i upravljanje
Citirajte ovaj rad...

Andrović, S. (2016). Uloga odnosa s javnošću u poslovnom sustavu (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:804639

Andrović, Saša. "Uloga odnosa s javnošću u poslovnom sustavu." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:804639

Andrović, Saša. "Uloga odnosa s javnošću u poslovnom sustavu." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:804639

Andrović, S. (2016). 'Uloga odnosa s javnošću u poslovnom sustavu', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 24.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:804639

Andrović S. Uloga odnosa s javnošću u poslovnom sustavu [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 24.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:804639

S. Andrović, "Uloga odnosa s javnošću u poslovnom sustavu", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:804639