Standardizirana (Coca-Cola) vs. Diferencirana (Nestle) strategija međunarodnog marketinga
Završni rad
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2022. urn:nbn:hr:145:634664
Lončina, Maja
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Ekonomski fakultet u Osijeku Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Lončina, M. (2022). Standardizirana (Coca-Cola) vs. Diferencirana (Nestle) strategija međunarodnog marketinga : Završni rad (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:634664
Lončina, Maja. "Standardizirana (Coca-Cola) vs. Diferencirana (Nestle) strategija međunarodnog marketinga : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:634664
Lončina, Maja. "Standardizirana (Coca-Cola) vs. Diferencirana (Nestle) strategija međunarodnog marketinga : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:634664
Lončina, M. (2022). 'Standardizirana (Coca-Cola) vs. Diferencirana (Nestle) strategija međunarodnog marketinga : Završni rad', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 10.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:634664
Lončina M. Standardizirana (Coca-Cola) vs. Diferencirana (Nestle) strategija međunarodnog marketinga : Završni rad [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2022 [pristupljeno 10.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:634664
M. Lončina, "Standardizirana (Coca-Cola) vs. Diferencirana (Nestle) strategija međunarodnog marketinga : Završni rad", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:634664