diplomski rad
Marketing u turizmu na OPG-ovima
Diplomski rad
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2022. urn:nbn:hr:145:366875

Livaja, Barbara
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za management, organizaciju i poduzetništvo

Citirajte ovaj rad

Livaja, B. (2022). Marketing u turizmu na OPG-ovima : Diplomski rad (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:366875

Livaja, Barbara. "Marketing u turizmu na OPG-ovima : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:366875

Livaja, Barbara. "Marketing u turizmu na OPG-ovima : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:366875

Livaja, B. (2022). 'Marketing u turizmu na OPG-ovima : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 09.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:366875

Livaja B. Marketing u turizmu na OPG-ovima : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2022 [pristupljeno 09.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:366875

B. Livaja, "Marketing u turizmu na OPG-ovima : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:366875

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.