EVALUACIJA TURISTIČKOG MARKETINGA PROGRAMA OSJEČKO–BARANJSKE ŽUPANIJE
Završni rad
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2022. urn:nbn:hr:145:320539
Drnasin, Doria
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Ekonomski fakultet u Osijeku
Citirajte ovaj rad
Drnasin, D. (2022). EVALUACIJA TURISTIČKOG MARKETINGA PROGRAMA OSJEČKO–BARANJSKE ŽUPANIJE : Završni rad (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:320539
Drnasin, Doria. "EVALUACIJA TURISTIČKOG MARKETINGA PROGRAMA OSJEČKO–BARANJSKE ŽUPANIJE : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:320539
Drnasin, Doria. "EVALUACIJA TURISTIČKOG MARKETINGA PROGRAMA OSJEČKO–BARANJSKE ŽUPANIJE : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:320539
Drnasin, D. (2022). 'EVALUACIJA TURISTIČKOG MARKETINGA PROGRAMA OSJEČKO–BARANJSKE ŽUPANIJE : Završni rad', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 03.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:320539
Drnasin D. EVALUACIJA TURISTIČKOG MARKETINGA PROGRAMA OSJEČKO–BARANJSKE ŽUPANIJE : Završni rad [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2022 [pristupljeno 03.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:320539
D. Drnasin, "EVALUACIJA TURISTIČKOG MARKETINGA PROGRAMA OSJEČKO–BARANJSKE ŽUPANIJE : Završni rad", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:320539