Sažetak | Društvene su mreže postale obavezan alat za marketing, mnogi će reći osnovno sredstvo za
uspješno poslovanje. Ovaj rad će pokušati prikazati i razraditi sve karakteristike, specifičnosti
i ekonomska marketinška usmjerenja. Također, u istom će se istaknuti novi trendovi koji su se
pojavili na mrežnim platformama. Prvotno, u radu će se definirati bazični, to jest temeljni
pojmovi poput marketinga, društvene mreže, oglasa i oglašavanja kao i ostale marketinške
strategije koje obuhvaćaju brzi napredak i produktivne marketinške rezultate. Budući da će rad
nastojati prikazati sve najznačajnije društvene mreže, usporedit će se njihova funkcionalnost,
kvaliteta, prednosti i nedostaci, ekonomska isplativost, međusobna interakcija, ali će se
nastojati i kritički izreći savjeti za njihovo moguće poboljšanje i napredak u vidu rasta i razvoja
tih društvenih aplikacija. Obradit će se primjer Mlinara koji marketinški slovi kao najljepša
pekarska priča. Uistinu, Mlinar mnogo resursa ulaže u svoj marketing. Dugogodišnja tradicija
njihova poslovanja pomaže im da zadrže svoju konkurentsku prednost na tržištu, a marketing
je taj koji im pomaže da iz trenutka u trenutak pokažu svoju veličinu i umješnost da oglašavaju
svoju tajnu vrhunske kvalitete proizvoda. Dakako, oplemenit će se primjerima kako
funkcioniraju pojedine marketinške kampanje, analizirat će se aktualne promocije i ciljana
publika potaknuta tom kampanjom. Valja istaknuti kako su marketinške mogućnosti poduzeća
u dvadeset i prvom stoljeću izuzetno velika, a sadržaj koji se plasira može odjeknuti na
planetarnoj razini. Upravo iz tih razloga, autor će u ovome radu pokazati koliko su one važne i
snažne te koliki je njihov stvarni značaj, odnosno utjecaj na same ljude. |
Sažetak (engleski) | Social networks have become a mandatory marketing tool, many will say the basic tool for
successful business operations. This paper will attempt to present and elaborate all
characteristics, specificities and economic marketing directions. Also, it will highlight new
trends that have emerged on online platforms. Initially, the paper will define basic concepts
such as marketing, social networking, advertising and other marketing strategies that include
rapid progress and productive marketing results. Since the paper will endeavour to present all
the most important social networks, their functionality, quality, advantages and disadvantages,
economic viability, mutual interaction will be compared, but advice will also be sought and
criticized for their possible improvement and progress in the form of growth and development
of these social applications. An example of a Mlinar who writes as the most beautiful marketing
bakery story will be elaborated. Indeed, Mlinar invests a lot of resources in its marketing. The
long tradition of their business helps them maintain their competitive advantage on the market,
and marketing helps them to show their size and skill from moment to moment to advertise
their secret of top quality products. Of course, it will be enriched by examples of how certain
marketing campaigns work, current promotions and targeted audiences prompted by this
campaign will be analysed. It should be noted that the marketing possibilities of companies in
the twenty-first century are extremely large, and the contents that are marketed can reflect on
the planetary level. It is precisely for these reasons that the author will show in this paper how
important and strong they are and how important their actual significance is, i.e. their impact
on the people themselves. |