završni rad
Primjena održivog marketinga na primjeru tvrtke Lego
Završni rad
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2021. urn:nbn:hr:145:198918

Tutenov, Anita
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Tutenov, A. (2021). Primjena održivog marketinga na primjeru tvrtke Lego : Završni rad (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:198918

Tutenov, Anita. "Primjena održivog marketinga na primjeru tvrtke Lego : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:198918

Tutenov, Anita. "Primjena održivog marketinga na primjeru tvrtke Lego : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:198918

Tutenov, A. (2021). 'Primjena održivog marketinga na primjeru tvrtke Lego : Završni rad', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 01.04.2023., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:198918

Tutenov A. Primjena održivog marketinga na primjeru tvrtke Lego : Završni rad [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2021 [pristupljeno 01.04.2023.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:198918

A. Tutenov, "Primjena održivog marketinga na primjeru tvrtke Lego : Završni rad", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:198918

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.