Rekić, E. (2016). MARKETINŠKI ASPEKTI HRVATSKE LUTRIJE U ONLINE OKRUŽJU : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija (Završni specijalistički). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:701516
Rekić, Eduard. "MARKETINŠKI ASPEKTI HRVATSKE LUTRIJE U ONLINE OKRUŽJU : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:701516
Rekić, Eduard. "MARKETINŠKI ASPEKTI HRVATSKE LUTRIJE U ONLINE OKRUŽJU : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:701516
Rekić, E. (2016). 'MARKETINŠKI ASPEKTI HRVATSKE LUTRIJE U ONLINE OKRUŽJU : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 07.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:701516
Rekić E. MARKETINŠKI ASPEKTI HRVATSKE LUTRIJE U ONLINE OKRUŽJU : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 07.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:701516
E. Rekić, "MARKETINŠKI ASPEKTI HRVATSKE LUTRIJE U ONLINE OKRUŽJU : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:701516