diplomski rad
Društvene mreže kao marketinški alat u turizmu i ugostiteljstvu
Diplomski rad
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2021. urn:nbn:hr:145:660063

Lalić, Marko
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Lalić, M. (2021). Društvene mreže kao marketinški alat u turizmu i ugostiteljstvu : Diplomski rad (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:660063

Lalić, Marko. "Društvene mreže kao marketinški alat u turizmu i ugostiteljstvu : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:660063

Lalić, Marko. "Društvene mreže kao marketinški alat u turizmu i ugostiteljstvu : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:660063

Lalić, M. (2021). 'Društvene mreže kao marketinški alat u turizmu i ugostiteljstvu : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 02.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:660063

Lalić M. Društvene mreže kao marketinški alat u turizmu i ugostiteljstvu : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2021 [pristupljeno 02.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:660063

M. Lalić, "Društvene mreže kao marketinški alat u turizmu i ugostiteljstvu : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:660063

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.