Utjecaj vizualnog identiteta na percepciju potrošača o imidžu branda
Diplomski rad
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. urn:nbn:hr:145:125340
Kursar, Vedran
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Ekonomski fakultet u Osijeku Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Kursar, V. (2020). Utjecaj vizualnog identiteta na percepciju potrošača o imidžu branda : Diplomski rad (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:125340
Kursar, Vedran. "Utjecaj vizualnog identiteta na percepciju potrošača o imidžu branda : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:125340
Kursar, Vedran. "Utjecaj vizualnog identiteta na percepciju potrošača o imidžu branda : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:125340
Kursar, V. (2020). 'Utjecaj vizualnog identiteta na percepciju potrošača o imidžu branda : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 03.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:125340
Kursar V. Utjecaj vizualnog identiteta na percepciju potrošača o imidžu branda : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2020 [pristupljeno 03.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:125340
V. Kursar, "Utjecaj vizualnog identiteta na percepciju potrošača o imidžu branda : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:125340