Perić, A. (2020). Motivacije i doživljaji kao faktori razvoja proizvoda i usluga : Završni rad (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:887297
Perić, Antonio. "Motivacije i doživljaji kao faktori razvoja proizvoda i usluga : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:887297
Perić, Antonio. "Motivacije i doživljaji kao faktori razvoja proizvoda i usluga : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:887297
Perić, A. (2020). 'Motivacije i doživljaji kao faktori razvoja proizvoda i usluga : Završni rad', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 12.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:887297
Perić A. Motivacije i doživljaji kao faktori razvoja proizvoda i usluga : Završni rad [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2020 [pristupljeno 12.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:887297
A. Perić, "Motivacije i doživljaji kao faktori razvoja proizvoda i usluga : Završni rad", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:887297