Kusić, I. (2020). Uloga e-marketinga u uspješnoj provedbi zakona o fiskalizaciji u prometu gotovinom (Završni specijalistički). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:139073
Kusić, Ivica. "Uloga e-marketinga u uspješnoj provedbi zakona o fiskalizaciji u prometu gotovinom." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:139073
Kusić, Ivica. "Uloga e-marketinga u uspješnoj provedbi zakona o fiskalizaciji u prometu gotovinom." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:139073
Kusić, I. (2020). 'Uloga e-marketinga u uspješnoj provedbi zakona o fiskalizaciji u prometu gotovinom', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 09.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:139073
Kusić I. Uloga e-marketinga u uspješnoj provedbi zakona o fiskalizaciji u prometu gotovinom [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2020 [pristupljeno 09.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:139073
I. Kusić, "Uloga e-marketinga u uspješnoj provedbi zakona o fiskalizaciji u prometu gotovinom", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:139073