Olaj, V. (2020). Marketinški razvoj i strategija zračnog prijevoznika (Završni specijalistički). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:533130
Olaj, Viktorija. "Marketinški razvoj i strategija zračnog prijevoznika." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:533130
Olaj, Viktorija. "Marketinški razvoj i strategija zračnog prijevoznika." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:533130
Olaj, V. (2020). 'Marketinški razvoj i strategija zračnog prijevoznika', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 11.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:533130
Olaj V. Marketinški razvoj i strategija zračnog prijevoznika [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2020 [pristupljeno 11.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:533130
V. Olaj, "Marketinški razvoj i strategija zračnog prijevoznika", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:533130