Naslov Novi trendovi u oglašavanju
Autor Ines Jacoby
Mentor Mane Medić (mentor)
Član povjerenstva Mane Medić (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Dražen Ćućić (član povjerenstva)
Član povjerenstva Blaženka Hadrović Zekić (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Ekonomski fakultet u Osijeku (Katedra za marketing) Osijek
Datum i država obrane 2016-09-06, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija Marketing
Sažetak U ovom radu promatraju se novi trendovi u oglašavanju. Iako se i dalje u velikom broju upotrebljavaju mediji oglašavanja kao što su novine, radio i televizija, u današnje vrijeme je sve prisutniji internet, kao medij oglašavanja. Zahvaljujući internetu, marketing kao i sam pristup prema potencijalnim potrošačima, je evoluirao te kupci nisu više ovisni samo o TV oglasima, jumbo plakatima, tiskovinama i dr. Internet je postao skladište informacija, prva postaja prilikom traženja odgovora na sve što nas zanima. U današnjem marketingu praćenje trendova je postalo nužnost. Najdominantniji je rast digitalnog marketinga (e-marketinga) koji se ogleda kroz četiri bitne komponente, rast društvenih mreža, mobilnu revoluciju, mogućnost analize podataka o aktivnostima ljudi na internetu, te činjenica da se podaci mogu neograničeno dijeliti. Sve veći broj korisnika, sve veći broj web stranica i sve veći broj priključaka na brzi internet dokazuje da je Internet postao prijeko potreban medij i da uzimajući u obzir tu činjenicu, ne može biti ignoriran u oglašivačkoj industriji. Mogućnost dvosmjerne komunikacije omogućena upotrebom novijih medija daje marketinškim stručnjacima bolji uvid u potrebe potrošača, te bolje usmjeravanje oglašivačkih napora prema ciljnim segmentima. U 21.stoljeću, interaktivnost i dvosmjerna komunikacija sa ciljanim segmentom potrošača o proizvodima/uslugama u ponudi se postiže ponajviše upotrebom društvenih mreža.
Danas, u vrijeme mnoštva oglasa, društvenih mreža, medija i IT uređaja, sve se više priča o mobilnom oglašavanju i sve većoj uporabi videa u oglašavanju i komuniciranju s publikom, a svoj doprinos dala je i jednostavnost i dostupnost tehnologije.
Sažetak (engleski) New trends in advertising are being observed in this thesis. Although newspapers, radio and television are still commonly used as advertising media, nowadays Internet is more present than ever as an advertising media. Thanks to the Internet, marketing has evolved so customers are no longer dependent only on TV ads, billboards, newspapers. Internet has become a storehouse of information, the first stop when searching for answers to everything of interest. In today's marketing trend monitoring has become a necessity. The most prevalent is the growth of digital marketing (e-marketing), which is reflected through four essential components, the growth of social networks, the mobile revolution, the analysis of data on the activities of people on the Internet, and the fact that data can be shared indefinitely. A growing number of users, a growing number of web sites, increasing number of connections to high speed internet proves that the Internet has become a respectable media and that due to this fact cannot be ignored in the advertising industry. The possibility of two-way communication helps marketers having greater insight into the needs of consumers, orient better their advertising efforts towards their targeted segments. Nowadays interactivity and two-way communication with the target consumer segment is achieved by the use of social networks.
Today, when there are a multitude of ads, social networks, media and IT devices, we can witness more mobile advertising, the increasing use of video in advertising and the communication with the public is more emphasize. The contribution to it was given by the simplicity and availability of technology.
Ključne riječi
Oglašavanje
medij
Internet
društvene mreže
mobilno oglašavanje
Ključne riječi (engleski)
Advertising
media
Internet
social networks
mobile advertising
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:145:181187
Studijski program Naziv: Marketing Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: preddiplomski Akademski / stručni naziv: sveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije (univ. bacc. oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Repozitorij EFOS REPOZITORIJ
Datum i vrijeme pohrane 2016-09-14 12:43:07