prikaz prve stranice dokumenta Model za segmentiranje kupaca pomoću metoda strojnog učenja
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Model za segmentiranje kupaca pomoću metoda strojnog učenja
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. urn:nbn:hr:145:606615

Iličić, Mato
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za kvantitativne metode i informatiku

Citirajte ovaj rad

Iličić, M. (2019). Model za segmentiranje kupaca pomoću metoda strojnog učenja (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:606615

Iličić, Mato. "Model za segmentiranje kupaca pomoću metoda strojnog učenja." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:606615

Iličić, Mato. "Model za segmentiranje kupaca pomoću metoda strojnog učenja." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:606615

Iličić, M. (2019). 'Model za segmentiranje kupaca pomoću metoda strojnog učenja', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 06.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:606615

Iličić M. Model za segmentiranje kupaca pomoću metoda strojnog učenja [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 06.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:606615

M. Iličić, "Model za segmentiranje kupaca pomoću metoda strojnog učenja", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:606615

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.