Iličić, M. (2019). Model za segmentiranje kupaca pomoću metoda strojnog učenja (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:606615
Iličić, Mato. "Model za segmentiranje kupaca pomoću metoda strojnog učenja." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:606615
Iličić, Mato. "Model za segmentiranje kupaca pomoću metoda strojnog učenja." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:606615
Iličić, M. (2019). 'Model za segmentiranje kupaca pomoću metoda strojnog učenja', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 06.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:606615
Iličić M. Model za segmentiranje kupaca pomoću metoda strojnog učenja [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 06.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:606615
M. Iličić, "Model za segmentiranje kupaca pomoću metoda strojnog učenja", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:606615