Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Izgradnja marke u internetskom okruženju

Ivan Budimčić (2019)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Citirajte ovaj rad

Budimčić, I. (2019). Izgradnja marke u internetskom okruženju (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:987062

Budimčić, Ivan. "Izgradnja marke u internetskom okruženju." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:987062

Budimčić, Ivan. "Izgradnja marke u internetskom okruženju." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:987062

Budimčić, I. (2019). 'Izgradnja marke u internetskom okruženju', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 06.12.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:987062

Budimčić I. Izgradnja marke u internetskom okruženju [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 06.12.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:987062

I. Budimčić, "Izgradnja marke u internetskom okruženju", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:987062

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.